5. 2. 2016

Karin Herzog Professional Cleansing

Krásny večer :)

Karin Herzog asi poznáte. Táto značka sa často objavuje na blogoch. Veľa blogeriek dostalo ponuku otestovať nejaký výrobok. Pred Vianocami aj mne spoločnosť Karin Herzog napísala, či nechcem od nich niečo otestovať. Keď som videla cenu výrobkov a tú chválu, že táto značka je používaná celebritami, tak som si povedal, prečo niečo neskúsiť :).


Na výber mi dali 3 produkty. Ja som si vybrala čistiaci krém na pleť, ktorý by mal byť najpredávanejším čistiacim výrobkom od tejto značky. Je to čistiaci krém a odstraňovač make-upu v jednom. Mne prišlo polovičné balenie, ale predáva sa v 50 ml balení. Trošku som hľadala na slovenských weboch a nenašla som menšie ako 50 ml.



Krém má celú radu účinkov, ktoré by mal majiteľke poskytnúť. Mal by očistiť pleť a póry, odstrániť make-up aj vodeodolný, obnoviť pH pokožky, zjemniť a hydratovať. Je vhodný na všetky typy pleť, nemal by podráždiť ani citlivú pleť. 

  
Obal je veľmi pekný. Už keď sa naň pozriete, je vidieť ,že krém je z drahšej kategórie. V podstate je klasický umelý, ale dizajn je fakt pekne spravený. Konzistencia je pomerne hustá. Trošku ťažšie sa vytláča. Parfumacia je dosť silná, niekomu by to mohlo vadiť, no zmyje sa spolu s krémom a na pleti sa dlho nedrží. 


Použiť sa dá dvoma spôsobmi. Buď sa malé množstvo krému zmieša s vodou, nanesie na pleť a krúživými pohybmi odlíči make-up ,alebo sa krém použije nasucho a tampónom sa zotrie z pleti. Ja som samozrejme vyskúšala oba spôsoby. Nasucho mám pocit ,že neodličuje vôbec. Dala som ho na pleť ,zotrela a viac ako polka make-upu stále držala + som mala pleť úplne, ale úplne mastnú. Namokro to bolo o trošku lepšie, ale musela som použiť krém 3x, kým som sa zbavila ako-tak make-upu. Oči síce nedráždi, no s vodeodolnými linkami nepohne. Micelárkou sa zbavím make-upu do 3 minút ,týmto krémom to trvá dlho a hlavne večer ,keď som unavená ,tak sa mi nechce ešte 5 minút odličovať. a ďalších 5 minúť zbavovať mastného filmu.


Zloženie je v podstate ropa, glycerín a kyselina salycilová. Neviem no.... ako ja ropné produkty až tak v láske nemám a v tomto ropu riadne cítiť. Hlavne vždy som musela pleť umyť ešte niečím, lebo som mala pocit ,ako kedy som si na pleť dala poriadnu vrstvu vazelíny. Pleť bola krásne jemná a celkom aj hydratovaná, ale ten mastný pocit proste na pleti nenávidím. Aj na rukách sa robia kvapky vody, ako keď máte ruky od oleja. Ja si myslím, že v drahej kozmetike nemá ropa čo robiť :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • zjemní pleť
  • hydratuje
  • nedráždi
  • balenie
Zápory:
  • zloženie
  • nevyčistí póry
  • zle a dlho odličuje
  • strašne mastná pleť po použití
  • cena
Hodnotenie: 2* z 5*



Skúšali ste niečo od Karin Herzog ? Máte nejaký obľúbený produkt od tejto značky ? :)


Ďakujem za komentáre, ďakujem Karin Herzog za možnosť otestovať tento produkt a prajem vám krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Karin Herzog: Professional Cleansing 50ml: 49,90€* (vasakrasa.sk alebo karinherzog.com)



*cena je len orientačná, ja som produkt dostala na testovanie

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena