22. 2. 2016

Makeup Revolution Paletka pre celú tvár

Krásny deň :)

So značkou Makeup Revolution sa dosť často stretávate na mojom blogu. Za pomerne nízku cenu ponúka kvalitne výrobky. I keď som zistila ,že na oficiálnom e-shope sa dajú objednať skoro o polovicu lacnejšie. Mne sa moc zo zahraničia objednávať nechce, ale ak ste v tom zbehlé a chcete urobiť väčší nákup, tak odporúčam sa kuknúť na oficiálnu stránku. Naposledy som si kúpila Protection paletku, pretože som rozbila kontúrovací tieň. Pôvodne som si chcela kúpiť len kontúrovacie duo, ale táto paletka mi prišla praktickejšia a výhodnejšia.


Ako každá paletka, aj táto príde v papierovom obale. Obal samotnej paletky je klasický plastový ,čierny so zlatým nápisom. Plast je o niečo pevnejší ako pri ikonických paletkách. Zo zadnej strany je len nálepka s odtieňom. Zloženie, gramáž, produtky... sú  natlačené  na papierovej škatuľke. 




Otvára sa ľahko. Aj keď máte dlhšie nechty, nemusíte sa báť, že o ne prídete. Po otvorení na vás vykukne rozjasňovač, tvárenka, kontúrovací púder, zmatňujúci púder, tri korektory a veľké zrkadielko. Ja mám najsvetlejší odtieň paletky Light. Vybrať si môžete zo 4 odtieňov. Kamarátka si objednávala odtieň Light/Medium a je v podstate taký istý, ako môj Light ,len má o pol odtieňa tmavšie korektory. 



Ako prvé vám predstavím korektory. Sú krémové a pomerne tuhšie, takže ich chvíľu treba nahriať prstom. V mojej paletke (light) sú naozaj ,ale naozaj svetlé, takže ak nieste biele ako stena, tak vám sedieť nebudú. Prvý je úplne svetlý, svetlejší ako môj make-up od Rimmelu v odtieni Porcelain. Pod nim je o trošku tmavší s kvapkou ružovej a posledný je dožlta. Teraz najviac používam prvý pod obočie a tretí korektor na kruhy pod očami. Prostredný mi bude akurát cez leto. Korektory majú nižšiu strednú kryciu schopnosť, veľké akné nezakryjú. Ale na prejasnenie a na kruhy pod očami sú skvelé. Majú tendenciu vliezať do vrások, takže ich treba poriadne zapúdrovať. Aj potom ešte trošku zliezajú, no keď po nich znova prejdem prstom a vtlačím do nich púder ,tak už držia. 



Ďalej nasleduje púder. Má úžasnú farbu. Nie je transparentný, má nejaký slabý odtieň ,ale na pleti ho vôbec nevidno. Je celkom jemne namletný, pri dlhšom používaní sa vytvárajú v ňom malinké hrčky. Mal by byť zmatňujúci ,čo pri mne moc nefunguje. Zmatnenie mi vydrží asi tak 20 min. To je strašne málo. Takže s mastnou pleťou si neporadí. Na zafixovanie korektorov a make-upu je dobrý. Make-up sa nikde nepohne ani sa nezlieva, len ten anti-shine  efekt moc nefunguje.

Konturovací púder bol dôvod ,prečo som si paletku kúpila. Je celkom dobre pigmentovaný, nie moc, ale pre mňa je to výhoda. Je menšia šanca ,že to s nim preženiem alebo budem mať na tvári fľaky. Tiež je jemne namletý ako púder. Len.........je to teplý odtieň. Nie je to až taká tragédia, dá sa pekne rozotrieť ,ale mne ,bledému človeku, proste pasuje studený odtieň. Neviem, prečo do svetlosvetlej paletky dali práve teplý podtón púdru. 

Tvárenka je v podstate rovnako na tom ako vyššie zmienené produkty. Pigmentácia je dobrá, je jemne namletá a skoro matná. Nemá v sebe trblietky, len keď sa na ňu lepšie kuknete ,niečo sa v nej zaleskne. Spolu s kontúrovací púdrom  sa pekne k sebe  hodia. 

Rozjasňovač je vec, ktorú moc nepoužívam. V podstate toto je môj prvý rozjasňovač, čo mám doma. Nejako ma ligotajúce lícne kosti neoslovili. Farba je doružova. Aj keď rozjasňovačom moc neholdujem, tento je celkom pekný, pretože nie je až moc trblietavý. Ani neobsahuje trblietky, len sa tak jemne leskne na pleti. Ako popravde mám doma očné tiene ,ktoré sa lesknú viac ako tento rozjasňovač, ale ako som písala pri kontúrovacom púdre, v tomto prípade je to dobre, lebo sa to s nim ťažšie preženie. Pokojne ho môžete vrstviť. 



Zloženie nečakajte nejaké svetoborné. Kto nestrpí v kozmetike  ropu, parabény a silikóny, tak pre neho táto paletka určite nie je. Ja tieto zložky nemám rada, ale v dekoratívnej kozmetike ich až tak neriešim a  plus vidím prínos toho ,že je v korektore napr. silikón, no v kréme ho moc nechcem vidieť :). 


Zhodnotenie:

Klady:
  • obal
  • množstvo produktov
  • výdrž 
  • dobrá pigmentácia púdrových produktov
  • púdrové produkty sú jemne namleté
  • naozaj svetlé odtiene
  • nepráši
Zápory:
  • teplý podtón 
  • krycia schopnosť korektorov
  • korektory sa zlievajú do vrások
  • púder zmatní pleť len nakrátko

Hodnotenie: 3* z 5* 


Škoda ,že paletka nemá studený podtón, bola by ideálna. Skúsili ste tento produkt od Makeup Revolution ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:


Makeup Revolution: Paletka pre celú tvár - light: 11,40€* (pinkpanda.sk)




*ceny sú len orientačné

12 komentárov:

  1. Ahoj :) pekný článok, ale skús si skontrolovať gramatické chyby a trošku spisovnejšie písať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dik, ja to ešte skontrolujem ,dnes som asi moc nerozmýšľala nad článkom :D

      Odstrániť
  2. Paletka vypadá skvěle.. já mám poslední dobu tyhle multifunkční kousky docela ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja :) už sa po nich pozerám oveľa viac, pretože v týchto kompaktoch sú pekne zladené farby, takže nemusím ja rozmýšľaš ,čo sa k čomu hodí :)

      Odstrániť
  3. Škoda že nemá vysoké krytí těch korektorů.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je celkom škoda, ale ja používam trošku viac krycí make-up, tak potom mi to až tak neprekáža :)

      Odstrániť
  4. Paletka vyzerá skvelo :) Značku makeup revolution mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka vyzerá naozaj famózne a farby sú naozaj krásne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nevyzerá zle, ale ani ma nijak extrémne neoslovila :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako nie je taká, že by som z nej padla na zadok, ale ráno mať po ruke takýto kompakt je super :)

      Odstrániť
  7. Paletka vypadá krásně! Už dlouho po podobné pokukuji :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena