4. 2. 2016

Miss Sporty Peel Off

Krásny večer :)

Milovníčky trblietavých lakov vedia, ako neskutočne ťažké je trblietky odlakovať. A keď sa k trblietkam pridajú rôzne farebné papieriky atď. tak jediná možnosť ako to dostať dole je pinzeta alebo alobalová technika (tá trvá moc dlho a nemám na ňu nervy :D ). Preto je super, že niektoré značky na to myslia a vytvorili zlupovacie podkladové laky. 


V drogerke som si všimla zlupovací lak od Miss Sporty. Kukala som aj iné značky, ale nevšimla som si ,že by niečo podobné mali v ponuke. Je to veľká škoda. Tento podkladový lak som vyskúšala asi 4-5krát ,kým som si urobila aký-taký názor. Či ho mám rada alebo je to prešlap. 




Vyzerá ako normálny biely lak. Obal má klasický ,ako všetky laky od Miss Sporty. Štetec je klasický ,väčší a tenší. Celkom fajn sa nanáša na nechty, i keď pri nanášaní sa zmršťuje. Hlavne po bokoch nechtu treba prejsť viackrát. 



Na začiatku je biely a keď uschne, tak spriehľadnie. Dosť dlho trvá ,kým zaschne, aspoň 4-5 minút je potrebné počkať. Podkladové laky zvyknú uschnúť do minúty. Veľmi s nim šetriť netreba ,hlavne po bokoch nechtu, lepšie sa sťahuje. Super je ,že neovplyvňuje schnutie farebných lakov



Vkuse sa mi ho nepodarilo nikdy stiahnuť. Vždy som musela nechty dočistiť odlakovačom. Ale už mi nerobilo problém sa zbaviť trblietok. Môžem ich na nechty nahádzať koľko chcem a viem ,že ma nečaká minimálne pol hodinové odlakovávanie. Zatiaľ vyzerá celkom dobre že ? Ale samozrejme má jednu veľkú nevýhodu. Aspoň pre mňa veľkú. Lak drží na nechtoch max. 2 dni. Viac nedá. Keď si prehrabnem vo vlasoch, tak sa mi base coat začne odlupuvať. Cítim ako sa mi vlasy odstávajú od lak. Skúšala som dať menšiu vrstvu, vtedy sa nedal stiahnuť, skúsila som ho dať na spevňujúci lak, vtedy nefungoval. Proste viac ako 2 dni sa mi nepodarilo ho prinútiť držať. Niekedy sa mi lak odlúpne už po pár hodinách. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • úžasný na laky s trbietkami
  • ľahko sa aplikuje
  • zmení farbu, keď je pripravený na farebný lak
  • neovplyvňuje schnutie farebných lakov 
Zápor:
  • výdrž 
  • dlhšie schne
Hodnotenie: 2* z 5*


Veľká škoda tej výdrže. Ja som zvyknutá ,že mi lak vydrží aspoň 6 dní. Každý druhý deň sa mi nechty lakovať nechce. Vyskúšali  ste nejaké podobné podkladové bázy ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Miss Sporty: Peel Off Base Coat: 1,69€* (dm)


*ceny sú len orientačné

4 komentáre:

  1. ja som vyskúšala rôzne a nikdy sa mi nepotvrdilo to, čo to má robiť :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som našla len tento a funguje super, ten tá výdrž .... :/

      Odstrániť
  2. Škoda že tak málo hviezdičiek. A inak s trlietkami mám aj ja problém

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To kvôli výdrži, ak by vydržal aspoň 4 dni na nechtoch ,bol by úžasný :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena