14. 3. 2016

Avon - Peny do kúpeľa

Krásny  večer :)

Konečne som sa dostala znova k blogovaniu. Trošku mi v písaní bránila škola a lenivosť, no už sa budem snažiť vydávať články pravidelne. Robila som si menší poriadok v tom, čo som zrecenzovala a čo nie. Nooo... nejako sa mi toho tu poriadne nakopilo, tak mám o čom písať aspoň 2-3 mesiace ,bez toho aby som si niečo nové kúpila :D. Keďže som mala trošku väčšiu prestávku, chvíľu mi trvá ,kým sa rozpíšem. Takže dnes iba taký mini článok :).


Peny som si kupovala niekedy v januári ,tak som si nie celkom istá ,či sa dajú ešte kúpiť. V Avone sa to strašne rýchlo mení, hlavne čo sa týka vôní. Pripravovala som si ich na chladné zimné dni, ktoré nejako neprišli. Zvyčajne som si kupovala peny s vôňou borovice, ale tie som si už užila do sýtosti ,preto som si kúpila niečo iné.



Peny z Avonu mám rada. Preto sa u mňa vždy 2-3 nájdu. Za plnú cenu by som si ich nikdy nekúpila, ale keď sa objaví dobrá akcia, tak zvyčajne nejakú kúpim. Tentokrát som si vzala dve noviny. Aspoň v januári to novinky boli. Čokoláda s pomarančom a červené bobule. Tá prvá mi úplne pripomína pomarančové želé cukríky. Ale úplne. Hneď ,ako som penu otvorila ,som si na tie cukríky spomenula a celkom na ne dostala aj chuť :).





Druhá s vôňou červených bobúľ, konkrétne cezmíny (v živote som o takom ovocí nepočula) sa mi páči oveľa viac. Je to taká sladká žuvačkovo-lízatková vôňa. Na ovocie sa mi to vôbec nepodobá, ale krásne vonia. 




Peny sú v plastovom 500 ml balení. Sú aj litrové, ale ja radšej mením vône. Nemám rada, keď mám jeden produkt strašne dlho. Tieto peny nie sú žiadne zázračné produkty s neuveriteľnými účinkami na pokožku. Sú to klasické dobré peny. Krásne voňajú a penia, vôňa s penou vydržia počas celého kúpeľa a to ja nejdem do vane len na pár minút. Zvyknem tam ležať aj pol hodinu :). Trošku pokožku vysušujú, ale nič hrozné. Síce ,čo sa týka zloženia ,peny moc neohúria ,ale kvôli krásnej vôni (zatiaľ len jedine orgován voňal strašne umelo) si ich kupujem stále dookola. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • veľkosť
  • množstvo vôní
  • vôňa a pena vydržia počas celého kúpania
  • cena
Zápory:
  • vysušujú pokožku
  • niektoré voňajú moc umelo
  • zloženie nie je nič svetoborné 

Hodnotenie: 4* z  5*


Aké sú vaše najobľúbenejšie peny do kúpeľa ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Avon: Peny do kúpeľa (čokoláda a pomaranč/červené bobule) : 2,50€ (od avonlady)




*ceny sú len orientačné 

9 komentárov:

  1. Já těchto pěnách mám ráda jen jejich vůni. Jinak mi docela dost vysušují pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vysušujú, ale mne až tak moc nie, namažem sa krémom a všetko je ok :)

      Odstrániť
  2. Pěny z Avonu kupuju taky. Super voní a za ty akční ceny se to vyplatí. To, že trochu vysušují, neřeším, prostě se pak něčím natřu :-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěny z avonu jsou super, obzvláště perníková.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Perníkovú som tam vôbec nevidela, škoda, určite by som ju brala :)

      Odstrániť
  4. Ja mám veľmi rada peny do kúpeľa od Avonu. Krásne voňajú a môžem si vybrať zo širokej ponuky rôzných druhov vôní čo sa mi veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tyto koupele vždy používám u babičky, sestry či tety a jsou v sedmém nebi.. Doma máme bohužel sprchový kout :-(

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som práve jednu dostala od kamarátky, tak uvidím, či budeme mať podobný názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z avonu jsem nezkousela, ale mam rada peny od radox.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena