31. 3. 2016

Essence The Metals

Krásny večer :)

Málokedy sa mi stane ,že by som si kupovala bez porovnávania. Vždy si vezmem k sebe aspoň 3-4 podobné produkty a vyberiem si ten, čo sa mi najviac pozdáva. Tieto laky som vzala hneď ako som ich uvidela. Skoro som sa za nimi rozbehla a vzala som skoro celú sadu. Jeden som nekupovala ,lebo to bol klasický čierny lak so striebornými trblietkami. Neviem, prečo je v metalickej rade. 


Od Essence mám laky veľmi rada. Ich stálu ponuku ani nie, nedržia mi na nechtoch, ale limitkové laky sú oveľa lepšie. Väčšinou krásne držia, sú pekne pigmentované, ľahko sa s nimi lakuje.


Práve táto metalická rada nie je až tak dobrá ,čo sa týka kvality, ale je neskutočne krásna. Škoda ,že ich nie je viac. Aspoň 10 odtieňov. Mám pocit, že by som pobrala všetky :)


Štetček je klasický. Ja ho mám rada, dobre sa mi s nim nechty lakujú, ale práve tieto strašne pruhujú. Pigmentované sú skvelo, ale je vidieť každý pohyb štetca. Aj keď som dala druhú vrstvu, ktorou som chcela pruhy trošku skorigovať, aj tak to nie je 100%. 


Turn up the volume! je jeden z najkrajších metalických lakov ,čo som zatiaľ videla. Odtieň je ružovo-červený. Rýchlo schne, pruhuje trošku menej ako zvyšné 3 kusy, ale zasa bublinkuje.  



Rose beats je nádherný zlato-medený odtieň ,ktorý na nechtoch vydrží max. 2 dni. Schne až príliš rýchlo ,ani by som neverila ,že sa niekedy budem na toto sťažovať. Len tým ,že pruhuje mi trvá lakovanie o niečo dlhšie. A stávalo sa mi ,že keď som 3x chcela prejsť po nechte štetčekom, tak som si už sťahovala lak. A už keď som ho reprezentatívne naniesla, tak po 2 dňoch sa v strede nechtu pukol a odpadol. 


Rock my soul zožal najväčší úspech. Nie je to môj favorit ,ale okoliu sa veľmi páčil. Odtieň je tyrkysovo-modrý. Lakuje sa s nim najlepšie ,menej pruhuje ako zvyšok rodiny. Vydrží mi trošku kratšie  cca 4-5 dní. 


Steel the world je pre mňa typická metalická farba. Ak si mám predstaviť metalickú farbu, tak si predstavím presne túto. Chladnú sivo-bielu. Mne sa neskutočne páči a z celej rady ho mám najradšej. Pruhuje poriadne ,zle sa s nim kvôli tomu lakuje, ale myslím, že stojí zato sa s nimi pohrať. 



Zhodnotenie:

Klady:
  • krásne odtiene
  • výdrž
  • pigmentácia

Zápory:
  • odtieň Rose beats 
  • pruhujú
  • množstvo odtieňov

Hodnotenie: 4* z 5*


Páči sa vám rada The Metals od Essence ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok večera :)



Použité produkty:

Essence:  lak na nechty I love TRENDS metals (odtiene: Rose beats, turn up the volume!, rock my soul, steel the world) : 1,99€* (dm) 


*ceny sú len orientačné 

15 komentárov:

  1. Taky mám doma několik metalových laků a mám s nimi stejný problém, je vidět kdažý pohyb štětečku, ale o přesto je lakuju docela ráda, krásně se lesknou.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toto sú moje prvé metalické :) ale sú krásne a určite som ich nemala poslednýkrát na nechtoch :)

      Odstrániť
  2. Mě se nejvíce líbí odstín Turn up the volume! a Steel the world.. :) Máš krásně dlouhé nehty. :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rock my soul je krásný odstín! :)
    Já jsem zatím řadám I love trend nepřišla nějak na chuť. Líbí se mi základní řada gelových laků, ale těmto jsem zatím nepropadla.
    Jinak i stříbrný odstín vypadá velmi krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gélové som neskúšala, len základnú radu pred tým a tá bola hrozná. Vôbec mi nedržala :/

      Odstrániť
  4. krásny odtien , berem hned lak a idem si nalakovat moje nenalakovane nechty :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja bez nalakovaných nechtov nemôžem fungovať :D

      Odstrániť
  5. Moc pěkné odstíny, já si nehty moc nelakuji, dříve docela často, ale teĎ kvůli práci už moc ne... :( Ale ten stříbrný mě hodně zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné barvičky, nejvíce se mi líbí ta do zlata :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vsechny odstiny jsou moc pekne.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné farbičky! Hlavne Rock my soul vyzerá famózne, ale nemôžem kupovať už ďalšie laky. Síce ich nemám toľko ako niektoré maniačky, ale aj tak ich nestíham míňať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena