31. 3. 2016

Garnier Upokojujúci odličovač 2v1

Krásny večer :)

Nejako som si urobila oveľa dlhšiu prestávku ako som mala v pláne :D. Chcela som sa vám trošku posťažovať, vyliať si srdiečko a podeliť sa s vami o pár mojich problémov (čo sa týka blogu) ,ale môj osobný editor ma úplne rektol ,že je to trápne a štylisticky celé zle ,tak kašlem na celé moje sťažovanie a môžeme sa vrhnúť na recenziu :D. 


Ja mám strašne veľký problém si nájsť niečo ,čo odlíči všetko a zároveň nepáli v očiach. Používala som v poslednej dobe micelárku, len vraj zvykne vysušovať očné okolie, tak som sa znova vrátila ku klasickým odličovačom. Niekedy som milovala dvojfázový od Balei ,ale potom neviem, či zmenili zloženie ,ale keď som si ho kúpila znova, polku som vyhodila. Absolútne neodličoval. 


Garnier nie je moc značka, ktorú by som sledovala. Kúpila som si od nich asi 4 produkty (BB cream, korektor pod oči, masku na tvár, čistiaci gél) a všetky boli naprd. Možno tá maska bola ako-tak dobrá. Ale hľadala som v drogérii nejaký väčší odličovač ,ktorý nie je až taký drahý, tak voľba padla na tento produkt. A na moje prekvapenie je fakt dobrý ,len má blbé balenie. Vždy sa mi z neho vyleje viac ,ako by som chcela. Už som rozmýšľala ,že ho prelejem, len nemá klasické šrobovacie zatváranie. Neviem či ho nebudem musieť nejako vylomiť. Už si dáko poradím ,keď ma poriadne naštve :)


Odličovač je bez  pridanej parfumácie, alkoholu a farbív. Vôňa nie je neutrálna, je taká krémová s ľahkou vôňou ruží. Pri odličovaní ju skoro necítiť, takže aj keby ste nemali radi ruže, nemala by vám vôňa vadiť. Až na dlhotrvajúci rúž od Dermacolu som nemala problém make-up odlíčiť. Linky ,tiene, riasenka ,make-up (aj vodeodolný) ide krásne dole.  I keď odličuje trošku zvláštne. Väčšinou si odličovač dám na tampónik ,pridržím na oku 10-15 sekúnd ,stiahnem make-up dole a na tampóniku mám veľký farebný fľak. Tento nerozpúšťa make-up úplne, ale mám na tampóniku časti riasenky alebo linky. Ale na druhú stranu vôbec nedráždi ani si oko nemusím drhnúť ,aby som dala dole celý make-up. 


Je to dvojfazák, takže vždy to treba pred použitím pretrepať. Ja ho pretrepávam vždy, keď si ho idem naliať na tampónik. Je fakt dobrý, ale strašne ,strašne ,strašne mastný. Po odlíčení si dočisťujem pleť micelárkou a aj tak mám pleť mastnú. Mne to nevadí, pretože si micelárku ešte oplachujem. Možno pre suchú pleť by mohol byť skvelý a nezanechal na nej mastný film :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • odlíči skoro všetko aj vodeodolný make-up
  • neštípe, nedráždi 
  • 200 ml
  • zloženie
Zápory:
  • balenie
  • zanecháva mastný film 


Hodnotenie: 5* z 5*


Aký je váš najobľúbenejší odličovač ? :)


Ďakujem za komentáre a prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Garnier: Upokojujúci odličovač 2v1 - 3,49€* (teta drogéria)



*ceny sú len orientačné  

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ale tá štípe riadne, nechápem ako sa s tým môžeš odličovať :D

      Odstrániť
  2. ja mám dvojfázový od dermacolu, ale nejak ma nezaujal hoci nie je zlý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Dermacolu som zatiaľ odličovače neskúsila. Oni majú vždy malinké verzie a ja preferujem aspoň 200 ml :)

      Odstrániť
  3. Můj nejoblíbenější odličovač je právě tento! :) Zatím je to určitě nejlepší odličovač, který jsem zkusila, moc mi vyhovuje. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se odličuji micelárkou od Biodermy, nedám na ni dopustit!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa, aj červená aj modrá je super, len vraj keď vysušuje ,tak som si radšej kúpila odličovač :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena