15. 3. 2016

Spotrebované produkty 7

Krásny večer :)

Už dávno sme tu nemali spotrebované produkty. Nazbieralo sa mi ich až príliš veľa, tak som sa rozhodla spraviť dva články. Teraz mám pocit ,že na jeden článok som produktov vybrala málo. Robila som poriadok v kozmetike a snažím sa veci, ktoré už mám dlhšie buď rýchlo spotrebovať alebo vyhodiť, takže sa v týchto spotrebovaných aj v tých ďalších budú objavovať produkty, ktoré  sa možno už kúpiť nedajú. 



Alverde: Telové maslo Vintage Rose - hodnotenie 2* z 5* (recenzia)

V telových maslách som nezmeškala zatiaľ ani jednu limitku, ktorú Alverde malo. Zvyčajne sú fakt dobré, toto ružové sa im moc nepodarilo. Snažila som sa ho minúť, lebo ho mám doma vyše roka, ale aj tak som kúsok vyhodila. To ,že vôňa nebola nič moc ,by som nejako prežila. Ale čakať ,kým sa konečne vsiakne sa mi vôbec nechcelo a hlavne ani tá hydratácia nebola nič moc. 

Alverde: Telové maslo Bobuľový sen - hodnotenie 3* z 5* (recenzia)

Toto maslieko bolo medzi mojimi prvými produktami, ak nie vôbec prvým produktom, ktorý som zrecenzovala, takže bolo načase ho minúť. V recenzií som písala, že vonia pekne a že som rada, že vôňu cítim aj na pokožke. Asi po mesiaci sa mi vôňa tak zhnusila ,že som ho musela prestať používať, aj keď som mala v balení už len 1/4. Pred nedávnom som ho dopoužívala, hydratačné vlastnosti malo skvelé, ale už nikdy si nekúpim produkt s tak sladkou vôňou. 

Alverde: Telové mlieko s maslom z manga a artičokami - hodnotenie 3* z 5* (recenzia)

A do tretice spevňujúce mlieko od Alverde. No to spevňujúce by malo byť napísané skôr v úvodzovkách. Malo by spevniť pokožku za 4 týždne.....neurobilo s ňou nič. Ja som si ho kúpila len zo zvedavosti, som skeptická k takýmto produktom. Ale hydratácia bola ok aj vôňa bola krásna. Pre suchú pokožku by nebolo dobré, normálnej bude v pohode stačiť. 




Balea: Pena do kúpeľa s levanduľovým olejom - hodnotenie 4* z 5* 

Veľká škoda ,že týchto pien majú len tri druhy: levanduľovú, smrekovú a eukalyptus. Už v popisku majú napísané ,že penia jemne.  Neskutočne bohatú penu si s nimi neužijete, naozaj vytvoria jemnejší obláčik peny. Na druhú stranu krásne voňajú a vôbec nevysušujú pokožku

Alverde: Očný gél s morskými riasami - hodnotenie 2* z 5*

Ďalší produkt od Alverde, ktorý som neminula úplne. A to som sa snažila. Používala som ho skoro každý deň aspoň pol roka a aj tak mi tam čosi ostalo. Na to ,že je z hydratačnej rady  a má v sebe nejaký Hydro komplex ,hydratácia bola naozaj minimálna. Dlhšie sa vsakoval, keď sa vsiakol ,tak som mala pocit, že som si nič nedala. 


Bioderma: Sensiobio H2O - hodnotenie 4* z 5* (recenzia) 

Druhé balenie mini micelárky. Už som o nej písala v minulých spotrebovaných.


E.l.f: Riasenka (už absolútne neviem aká :D ) - hodnotenie 0* z 5* 

Asi najhoršia riasenka akú som kedy skúsila. Kupovala som si ju s veľkou paletkou tieňov, len tak zo zvedavosti. Skúšala som ju 3-4x a nie je na nej nič dobré. Absolútne nič. Čudujem sa ,že som ju ešte našla v stolíku a nevyhodila som ju oveľa skôr.

Essence: Get big lashes (vodeodolná verzia) - hodnotenie 4* z 5*

Do vodeodolných riasenok moc peňazí neinvestujem. Veď aj tak si ich dám na seba len párkrát za rok. Táto riasenka má krásne veľkú kefku a na konci je do špicata ukončená, super na spodné riasy. Vôbec neopadáva, drží vo vode, aj keď som čítala v pár recenziách, že vodeodolná nebola. Mihalnice robí celkom pekné, na to že je to vodeodolná riasenka. Nie sú úplne dokonalé, ale vodeodolné riasenky boli vždy horšie. Aspoň tých pár kúskov, čo som vyskúšala.

Oriflame: Very me mascara (modrá) - hodnotenie 4* z 5*

Skvelá farebná riasenka, ktorú bolo nádherne vidieť a v pohode sa dala odlíčiť. Musela som použiť aspoň 3 vrstvy ,ale s modrou ceruzkou bola krásna. Ja ju mám už dosť dlho a aj keď sa mi nezdá ,že by sa pokazila, musím ju vyhodiť. 

Rimmel: Riasenka s argánovým olejom - hodnotenie 2* z 5* (recenzia)

Asi každý pozná túto arganovú rimmelácku riasenku. Bola dosť ospevovaná ,preto som si ju kúpila, ale bola hrozná. Aspoň na moje riasy. Špirály od Essence mi robili krajší efekt ako táto, čo je 2x drahšia. A je to v podstate prvá špirála ,ktorá sa mi pokazila aj keď som ju používala občasne. 

Essence: Eyeliner Pen - hodnotenie 0* z 5* (recenzia)

Jedným slovom nepoužiteľné. Vôbec nekreslí, farba nič moc a asi po pár otvorení vyschlo. Ešteže som ho mala zadarmo :D.


Aké 2-3 produkty ste naposledy minuli ? :) 


Ďakujem za komentáre a prajem vám krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty: 

Alverde: Telové maslo Vintage Rose: 3,45€* (dm)
Alverde: Telové maslo Bobuľový sen 3,45€* (dm)
Alverde: Telové mlieko s maslom z manga a artičokami: 2,79€* (dm)
Balea: Pena do kúpeľa s levanduľovým olejom: 1,79€* (dm)
Alverde: Očný gél s morskými riasami: 3,95€* (dm)
Bioderma: Sensiobio H2O (plné balenie): 14,00 €* (lekáreň)
E.l.f: Riasenka : vôbec neviem
Essence: Get big lashes (vodeodolná verzia): 2,69€ * (dm)
Oriflame: Very me mascara (modrá): 2,50€* 
Essence: Eyeliner Pen: 2,69€* (dm)
Rimmel: Wonderfull mascara with argan oil: 7,99€* (dm)



*ceny sú len orientačné 

14 komentárov:

  1. peny do kúpeľa som používala iba z avonu tie voňavé :) a teším sa na druhý diel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa snažiť ho napísať čo najskôr :)

      Odstrániť
  2. Alverde produkty mají čím dál horší hodnocení....já je nemusela nikdy. Moje Spotřebováno je na blogu :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám Alverde veľmi rada, ale aj mne sa zdá ,že čo vyskúšam to je také pol na pol.

      Odstrániť
  3. Milujem levanduľové produkty

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú vodeodolnú riasenku od Essence si zrejme kúpim, za tú cenu sa určite oplatí vyskúšať, už som na maskary od Essence počula veľa pozitív a keď ju aj ty chváliš, tak idem do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež používam zvyčajne klasické riasenky, ale výnimočne som mala túto a ešte jednu od Rimmel a táto Essence sa mi ani ako vodeodolná nezdala, svoju výdržou a kvalitou áno, no farbila dostatočne ako iné riasenky, fakt som bola milo prekvapená.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tyto články mám moc ráda, vždy si hned napíšu na seznam další kosmetiku, kterou musím mít! Z tohoto spotřebováno mě zaujaly produkty od Alverde.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. inak o tej rimmel riasenke som ani nevedela ze bola, takze som rada, ze som sa jej vyhla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok :) Produkty od Biodermy a Baley mám veľmirada :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. o tej vodeodolnej essence som počula dobré recenzie :) tú Rimmel som mala aj ja a tiež mi nesedela :(
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa najviac zapáčila tá levanduľová pena :) Maslá príliš nepoužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena