18. 4. 2016

Bioderma Hydrabio Sérum

Krásny večer :)

Po spotrebovaní krému Sensibio Tolerance+  ,som začala používať ďalší produkt od Biodermy ,a to sérum z rady Hydrabio. Bioderma je jedna zo značiek, kde nemusím produkt vyberať podľa rady a zloženia. Zatiaľ ,čo som vyskúšala ,to som si obľúbila a moja pleť neprotestovala, aj keď to neboli produkty určené priamo na citlivú pleť. 


Práve teraz skúšam Hydrabio radu pre dehydrovanú pokožku. Mám z nej micelárku a toto sérum. Aj keď máte zmiešanú pleť ,ako ja ,tak to neznamená ,že vaša pokožka nie je dehydrovaná. Často sa stáva, že sa vám pokožka priveľmi mastí kvôli dehydratácií. A ak k tomu používate veľmi alkoholové a vysušujúce krémy, tak mastenie môžete ešte viac zhoršiť. Preto mám vždy nejaký bonusový produkt v starostlivosti. Buď je to sérum ,alebo nejaký olej, alebo najnovšie bambucké maslo. 


Ako má sérum fungovať ? Obsahuje patentovanú zložku Aquagenium®, ktorá má zabezpečiť hĺbkovú hydratáciu pokožky. A v podstate ako každý produkt od Biodermy, sérum pomáhal zvýšiť odolnosť pokožky. Používa sa ráno/večer po vyčistení pleť buď micelárkou ,alebo mliekom.  


Už som si pár recenzií na toto sérum prečítala a veľa blogeriek sa sťažovalo, že hydratácia je malá. Aj keď je na balení napísané ,že sa dá používať samostatne, tak by som ho odporúčala používať s krémom. Proste ako doplnok k starostlivosti. Vtedy je sérum naprosto úžasné. Skúšala som s nim aj nahradiť krém a fakt tá hydratácia nie je až tak dobrá. Ja ho používam až po nanesení krému. Štruktúra je jemná gélovitá, rýchlo sa vstrebáva, takže priveľmi s make-upom čakať nemusím. Ak očistím pleť, nanesiem krém a potom toto sérum, tak pleť je neskutočne jemná a hneď cítiť, že je hydratovaná. 


Skvelo funguje aj ako podklad pod make-up. Tak ako krém Tolerance+, aj Hydrabio sérum je úžasný primer pod make-up. V podstate už ani iné bázy pod make-up nepoužívam. I keď si občas nejakú kúpim v drogérií ,tak na Biodermu naozaj nemajú a len ležia doma v šuplíku. Sérum krásne udrží  make-up namieste, nehrudkavie , pleť je pod make-upom stále hydratovaná. Proste je skvelé :).


Balenie je s pumpičkou. Jedna dávka mi stačí bohate na pleť a krk. Používam ho už zo 2 mesiace a myslím ,že som ešte nespotrebovala ani polku balenia. Síce si pri kúpe "trošku" priplatíte ,ale zas mne zvyčajne Bioderma aj dlhšie vydrží. Zvyčajne krémy miniem do 3-4 mesiacov, Bioderma mi zvykne vydržať skoro pol roka :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • s krémom je hydratácia skvelá
  • super podklad pod make-up
  • rýchlo sa vstrebáva
  • balenie s pumpičkou
Zápory:
  • samotné sérum hydratuje slabšie
  • tie silikóny by tam fakt nemuseli byť

Hodnotenie: 4* z 5* 


Aké sérum na pleť máte najradšej ? :)


Prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty :)

Bioderma: Hydrabio sérum: 14,35€* (lekáreň)


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. minula som asi 4 balenia tohto séra a hoci mám suchú pleť, hydratáciou mi to postačovalo :) taktiež mi balenie vydržalo dlho a tie silikóny no veru, nemuseli by tam byť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tie silikóny všimla až pri písaní článku, som si myslela ,že v Bioderme nie sú. Trošku ma to sklamalo, ale nevšimla som si ,že by robili nejakú paseku na pleti :)

      Odstrániť
  2. Já se zamilovala do novinky - rozjasňujícího hydratačního krému ! :) Tohle sérum neznám :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si ani novinky nevšimla :). Kuknem sa naň :)

      Odstrániť
  3. Posledni dobou frcim na prirodni kosmetice a serum pouzivam od Mylo, na ktere bude brzy recenze ;)

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pred dvoma roky poriadne frčala na bio kozmetike, ale nejako som od nej upustila. Aj medzi klasickou kozmetikou som si vybrala to svoje, keď som sa naučila ako tak čítať zloženie :). Ale prírodnú kozmetiku mám stále rada, len tá cena :D

      Odstrániť
  4. Mne sa pokožka mastila a ked som si ju začala každy večer niečim čistiť strašne sa mi zosušila robia sa mi šupinky a to sa mi nepáči takže aj čistenie celkom obmedzujem myslím že to neuškodí pokiaľ moc nepoužívam make up. Ale niečo od tejto rady som si kúpila len nedávno Hydrabio Riche chcela som krém ľahký a hlavne aby bol pre moju pokožku tak zatiaľ som ho použila raz a vyzera dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús na čistenie používať čo najjemnejšie produkty, hlavne nech neobsahujú alkohol a ak používaš micelárku, tak ju vždy zmy vodou z pleti. Toto by malo pomôcť ,ak sa ti robia šupinky ,to znamená ,že máš pleť dehydrovanú :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena