19. 4. 2016

Miss Sporty Colour Eyeliner

Krásny večer :)

Konečne prichádza recenzia na dekoratívnu kozmetiku. Popravde si Miss Sporty vôbec nevšímam. Podľa mňa nemá veľmi kvalitné produkty. Aspoň mne nevyhovujú. Laky sú celkom fajn, ale mám radšej  v tejto cenovej kategórií Essence. Nooo....lenže som na blogoch videla farebné linky a musela som si ich kúpiť. Aj keď sú od Miss Sporty. Farby ma proste presvedčili ,že ich musím mať. Celá rada sa skladá len zo 4 odtieňov, ja som si vzala tie najzaujímavejšie :).


Kúpila som si dve neónky: žltú a ružovú. Ešte som zahliadla modrú a tyrkysovú, ale podobné odtiene už mám doma. Bola som riadne na ne zvedavá. Hlavne na pigmentáciu, lebo "výnimočne" v drogérií chýbali testery, takže som ich brala naslepo. Keby to boli iné odtiene asi trošku váham, či ich vziať alebo nie ,ale kedže šlo o žltú a ružovú linku ,zobrala som ich hneď. 


Balenie je klasické plastové s veľkým vrchnáčikom. Celkom fajn sa drží v ruke. Trošku nechápem aplikátor. Prečo je tak velikánsky ? :D Okolo oka sa s ním maľuje celkom dobre, ale urobiť chvostík ide horšie. Možno je to len preto, že som zvyknutá na fixky. Ale nech som vykrútila ruku ako to len šlo, vždy mi prekážali mihalnice a zle sa mi s aplikátorom manipulovalo. Nejaká youtuberka odporúčala práve túto linku, len čiernu, začiatočníkom. No ja neviem. Podľa mňa na ňu treba trošku cviku. Výhoda aplikátora je ,že nieje až moc hybný. Vyzerá ,že je gumený. Nie je to šteteček. takže sa úplne nerozčapí na oku ak človek pritlačí. 


Pigmentácia je skvelá, ani by som takú nečakala, lenže sa farba pri nanášaní na viečko sťahuje. Proste sa po linke nemôže prejsť 2 a viac krát. Keď chcem linku poopraviť, tak si v nej urobím ryhu. Dá sa to zachrániť len tak ,že sa linka dobodkuje. Nakreslím linku ako najlepšie a najrovnejšie to ide a potom dobodkám miesta, kde linka nechytila a domaľujem mihalnice. Aj špirála to trošku zachráni. 


Výdrž je skoro celý deň. Ak ju necháte na pokoji a ani sa jej nechytíte, tak sa nedrolí ,ani neopadáva. Keď som ju nechala uschnúť a potom som ju chcela dokresliť ,tak sa hneď rozdrolila. Takže po nanesení  sa jej už vôbec nechytajte. Odličuje sa ľahučko. Ide dole hneď ,ako sa k nej dostane odličovať. Žiadne dlhé večerné drhnutie očí nehrozí. 



Zloženie som nenašla, ak sme mali väčšie šťastie ,tak mi ho hoďte do komentáru a ja ho pridám k článku. Našla som len zloženie čiernej linky, tak predpokladám ,že bude cca rovnaké ,len pigmenty sú zmenené. Hádam aj darcu obličky by som na nete našla skôr ,ako zloženie produktov od Miss Sporty.


Zhodnotenie:

Klady:
  • zaujímavé odtiene
  • drží skoro celý deň
  • dobre sa odličuje
Zápory:
  • pruhuje
  • chýba zloženie 
Hodnotenie: 3* z 5* 


Páčia sa vám nové linky od Miss Sporty ? Vyskúšali ste nejakú ? :)


Prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Miss Sporty: Studio lash colour eyeliner - 004 Neon yellow: 2,45€* (dm)
Miss Sporty: Studio lash colour eyeliner - 003 Glowy pink: 2,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné

10 komentárov:

  1. Jéé přesně tyhle dvě barvičky mám také :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja si ich dávam, keď sa nemám čas líčiť dlho. Na leto sú podľa mňa skvelé :)

      Odstrániť
  3. Tá žltá je brutálna, wau. Ja by som siahla skôr po tej ružovej alebo tyrkysovej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá ružová je krásna, na mojom oku krajšia ako žltá :)

      Odstrániť
  4. Brutalita tieto linky. Ako vidím, budem si musieť aspoň jednu zaobstarať!! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si koupila světle modrou a už se těším na léto, kdy tyhle linky budu nosit často. Pigmentace i výdrž jsou super, jen ten hrot i podle mě mohl být kratší. Mám stejný problém jako ty s dokreslením ocásku. Jinak ale spokojenost a za ty peníze super. Nějakou barvičku určitě ještě přikoupím.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. práve včera som na ne pozerala v DMke, a nechala som ich tam...ale po tejto recenzii to trošku ľutujem...páčia sa mi veľmi tie farby!
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by som odporúčala ružovú, tá sa mi zo všetkých páči najviac :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena