10. 4. 2016

Starostlivosť o nechty s Weledou

Krásny večer :)

Som neskutočne rada, že som mohla vyskúšať produkty ,ktoré uvidíte v článku. Myslím, že ich Weleda posielala blogerkám, pretože práve túto radu na nechty s granátovým jablkom som videla asi na 5-6 blogoch. Osobne by som si ju nekúpila, pretože asi viete, že Weleda nie je najlacnejšia, aj keď čo sa týka BIO kozmetiky je relatívne lacná. Mne sa ju podarilo vyhrať u Monči. Bola som riadne natešená, lebo keď som si o týchto výrobkoch čítala recenzie ,veľmi som ich chcela skúsiť :).


Začnem s krémom na ruky. Moc často krémy na ruky nepoužívam. Mám doma asi 3 a neminula som z nich ani polku. Suchými rukami netrpím ,občas sú trošku suchšie ,ale nie je to často. A aj keď mám suché ruky, tak krém nepoužijem, lebo buď mám dlho na rukách mastný film alebo sa mi oveľa viac potia ruky. 


Krém od Weledy má nádhernú vôňu. Úžasnú. Už len kvôli nej som si krém zamilovala. Vsakuje sa pomerne rýchlo, ale aj tak mám potom taký divný pocit, že sa mi ruky potia viac. No z tých krémov, čo mám doma, je najlepší. Nemám rada pocit, ako kedy mi niečo "sedelo" na rukách. Keď si dám telový krém, tak cítim len jeho vôňu ,ale žiadne lepenie ani nič podobné. Ale pri krémoch na rukách proste cítim ,že na ruky som si niečo dala a strašne mi to vadí.


Ukrýva sa v hliníkovej tube, čo už dnes moc často neuvidíte. Je to z toho dôvodu ,aby sa do balenia zbytočne nedostal vzduch, a tak neznehodnocoval zložky krému. Celkom príjemná zmena oproti krémom v klasických plastových baleniach. Aj sa krém lepšie dostáva z tuby von. 


Konzistencia nie je príliš hutná. Dobre sa vsakuje a rýchlo sa vstrebáva. Krásne po ňom voňajú ruky a celkom dlho krém na rukách cítiť. Oceňujem ,že keď si natriem ruky a potom idem jesť (napr. chlieb) ,tak necítim chuť krému na jedle. To je pre mňa veľké plus :). Cez deň ho často nepoužívam. Dávam si ho len keď odlakujem nechty. Vtedy si ruky poriadne namažem krémom, dám na chvíľu do igelitového sáčka a uteráka. Ruky sú potom krásne jemné a hydratované. 



Ďalší zástupca granátovej rady je olejová ceruzka na zjemnenie nechtovej kožtičky. Nádherne vonia ako krém, ale to je asi jediné plus. Ešte zloženie je super, ale osobne som si žiadny efekt nevšimla. Nie som celkom cieľová skupina ,ktorá by tento produkt potrebovala. Ja okolo nechtov hrubú a tvrdú kožu nemám, takže mne sa dá ľahko odstrániť alebo zatlačiť aj bez špeciálnych produktov. 





Ceruzka má dosť tvrdý aplikátor, ktorým sa olej nanesie na kožtičku, chvíľku sa nechá pôsobiť a kožtička sa zatlačí. Prípadne sa odstráni nechtovou vidličkou (neviem ako sa to presne volá). Ako som už písala, ja som si žiadny efekt nevšimla. Skúsila som jednu ruku upraviť s olejom ,druhú bez a rozdiel tam nebol žiadny, Ale kožtičku okolo nechtov som nemala problém nikdy upraviť. Pri oleji sú aj náhradné aplikátory, takže sa nemusíte báť ,že keď jeden zničíte ,tak vám bude produkt naprd. 



Na druhú stranu vyživujúci olej na nechty je neskutočná bomba. To že krásne vonia ako celá sada ,to už asi nemusím spomínať. Ale účinky sú fakt skvelé. Doteraz som používala len vlastný namiešaný mix olejov (ricínový, olivový a trošku morskej soli). No zďaleka to nemalo tak skvelé účinky.


Je to malinká tyčinka. Len 2,2 ml. Nie je priehľadná ,takže absolútne neviem koľko oleja mi ostáva. Na jedno ošetrenie nechtov stačí malinké množstvo, tak si myslím, že by mi ešte mesiac alebo dva mohla vydržať. 



Narozdiel od môjho domáceho mixu sa tento olej skutočne skoro celý vsiakne do nechtu. A netrvá to ani dlho. Možno 4-5 min. Záleží to od toho ,ako veľmi môj odlakovač vysušuje. Používam ho raz do týždňa, teda vždy pred lakovaním. Tyčinka má jemný aplikátor tvorený umelými vláknami. Má akoby štóbovaciu hlavičku, ktorú trošku pootočíte a olej vykukne von. Je dosť hutný a naozaj stačí len málinko pootočiť. 


Nechty sú po oleji krásne vyživené. Zatiaľ sa mi ani jeden necht nezlomil ani nerozšiepil. So štiepením nechtov mám dosť problém a často moje nechty vyzerajú reprezentatívne len nalakované ,lebo po odlakovaní sú vysušené a rozšiepené. Teraz fakt držia veľmi dobre a takúto dĺžku nechtov, akú mám teraz, som už dávno nemala. Keby sa mi na ukazováku blbo netočil necht do boku ,tak mi som si častejšie nechávala takéto dlhé nechty. Neostrihala som ich len preto, aby som videla ,dokedy vydržia nerozštiepené. Ale asi je na čase ich ostrihať :D.


Menšia ukážka mojich nechtov po používaní granátovej rady :)

Zhodnotenie: 

Krém na ruky 

Klady:
  • krásna vôňa
  • zloženie
  • obal
  • hydratácia
  • rýchlo sa vstrebáva
Zápory:
  • po použití sa mi viac potia ruky

Hodnotenie: 4* z 5*


Olejová tyčinka na zjemnenie nechtovej kožtičky

Klady:
  • vôňa
  • zloženie
  • náhradné aplikátory 
Zápory:
  • nevšimla som si žiadny účinok 

Hodnotenie: 1* z 5*

Vyživujúci olej na nechty a nechtovú kožtičku

Klady:
  • vôňa 
  • zloženie
  • aplikátor a balenie
  • skvelý vyživujúci efekt
  • rýchlo sa vsakuje
Zápory:
  • nič ,je skvelý 

Hodnotenie: 5* z 5* 


Som veľmi rada ,že som mohla produkty vyskúšať a vyživovacieho oleja sa určite nevzdám :). Hneď ako ho miniem, kupujem nový ,aj keď to nie je najlacnejší produkt ,ale rozhodne sa oplatí.

Aký je váš top ,čo sa týka starostlivosti o nechty ? :)


Ďakujem za komentáre a teším sa na vás pri ďalšom článku :). Budem rada ak sa zapojíte do ankety (vľavo), aby som vedela ,či by ste takú súťaž chceli :).






Použité produkty:

Weleda: Regeneračný krém na ruky granátové jablko: 9,16€* ( weleda.sk)
Weleda: Olejová ceruzka na zjemnenie nechtovej kožtičky: 10,45€* (weleda.sk)
Weleda: Vyživujúci olej na nechty a nechtovú kožičku v ceruzke: 9,40€* (weleda.sk)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Já si ten olej už musím prostě koupit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš rovnako spokojná ako ja :)

      Odstrániť
  2. Ja si práve krémujem ruky neustále a len málo kedy narazím na krém kedy by mi urobil nejaký mastný film, čo by som naozaj ocenila, lebo krémovať si ich každú polhodinu je pre moju peňaženku náročné :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena