29. 5. 2016

Catrice Paletka korektorov

Krásny večer :)

Ako sa blíži deadline k dokončeniu bakalárky a poslednej skúšky, nestíham absolútne nič, tak blog som postavila trošku do úzadia. Ale aj tak sa budem snažiť články prispievať. Túto paletku korektorov ste určite videli buď v drogérii, alebo na blogoch. Je celkom obľúbená. Ja som sa jej vyhýbala ,pretože  Peťa Lovely Hair upozorňovala ,že na mastnú pleť to nie je to pravé. Aj tak som sa ju rozhodla skúsiť, hlavne kvôli lososovému korektoru.


V novinkách od Catrice som videla aj takýto konturovací set piatich korektorov ,ale v drogériách ešte nieje. Ako.....ku nám sa ešte nedostala ani konturovacia sada od Catrice a Essence, takže neviem ,či ďalšia paletka korektorov sa tu vôbec objaví. Bola by to veľká škoda ,keby som si ich ani nemohla mrknúť.



Korektory sa skrývajú v plastovom obale, ktoré určite nezaujme, ale svoj účel splní. Asi trikrát mi padlo na zem a nič sa mu nestalo. Plast je trošku tvrdší ,tak aj pri cestovaní  korektory spoľahlivo ochráni. Celkovo je korektorov 6g, čo nie je moc. Pri pravidelnom používaní asi vydržia max polroka. Nemaľujem sa každý deň, len keď niekam idem a z najpoužívanejšieho telového korektoru mám skoro polku fuč. 




Veľkou výhodou paletky je lososový korektor, ktorý v drogérii a u lacnejšej kozmetiky často hľadáme márne. Dá sa nahradiť červeno-oranžovým rúžom (na yt pred pol rokom frčali tutoriály s týmto trikom), ale korektor zakryjete ľahšie ako rúž. Lososový korektor je skvelý na neutralizovanie zelených až modrých kruhov pod očami. Ak sú kruhy dofialova, už sa používa žltý korektor a tých je v drogérii kopa. Žltý nájdete vždy, lososový nie, tak už len kvôli tomu som paletku riskla. Zelený je opak lososového korektoru a používa sa na začervenanie a vyrážky. Tmavohnedý sa dá použiť buď na namiešanie správneho odtieňu korektora ,alebo na konturovanie. Aj keď má teplý podtón ,ja s nim konturujem, Nie je ideálny ,ale práve nemám nič lepšie. Posledné dva korektory sú klasiky. Jeden zakrytie nedokonalostí a druhý prejasní. 

  

Korektory sú dosť krémové, takže ja ich musím poriadne zapúdrovať a aj tak sa mi pod očami zlievajú do vrások v podstate okamžite. Skúsila som aj púder od Catrice a ani ten si so zlievaním neporadil. To ma trošku sklamalo, pretože pigmentácia je krásna. Na zvyšku pleti držia super, len pod očami je to bieda. Takže tam si dávam len lososový z paletky, telový pod oči musí ísť iný. 



Zhodnotenie:

Klady:
  • lososová farba
  • pigmentácia 
  • výdrž na pleť ,okrem oblasti pod očami
  • ľahko sa nanášajú
Zápory:
  • zlievajú sa pod očami
  • rýchlo sa míňajú

Hodnotenie: 4* z 5*


Aké farebné korektory máte najradšej , od ktorej značky ?
Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :).


PS: Pred mesiacom sa založila zbierka pre ľudí trpiacich chorobou ALS. Peniaze ktoré sa vyzbierajú idú priamo trpiacim ľudom. Ak by ste sa chceli zapojiť, TU je link. :)



Použité produkty:

Catrice: Allround Concealer: 4,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

8 komentárov:

  1. Tyto korektory používám už nějakou dobu, ale pouze jako cestovní balení, protože nevydrží moc dlouho, jak na pleti, tak v obalu :(

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na mojej pleti držia super, ale možno to je aj podkladom. Ja používam séria od Biodermy a na nich super drží aj make-up :)

      Odstrániť
  2. Nejvíce se mi líbí ten lososový korektor, jinak bych pro zbytek odstínů asi neměla využití :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za tu cenu je to minanie aj prepacitelne :)

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pigmentáciu má dobrú, určite sa po nej v drogérii popozerám. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Osobně bych využila asi jen ty dva hnědé. Jinak zelený a oranžový se mi zdá, že jsou hodně tmavé.. :( Souhlsím, že barevné korektory v drogerce jsou velmi nedostatkové zboží, takže je velká škoda, že se tak rychle slévají.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jedny korektory doma mám ale z ebaye. Bohužel mám celkově strašně mastnou pleť takže mi ledas co sedí :/ Korektory vypadají parádně no bohužel asi nic pro mě.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena