2. 5. 2016

Demacol Black Sensation

Krásny večer :)

Kolekcia Black Sensation nie je žiadna novinka, ale aj napriek tomu som sa k nej dostala len nedávno. Už som si myslela ,že sa prestane vyrábať, pretože fix som kúpila v super zľave. Ale dnes som sa kukala na stránky Dermacolu a znova je za klasickú cenu a aj v obchodoch sa s ňou stále stretávam. Možno mali len veľa zásob :). 


Celá rada obsahuje 6 produktov: dve ceruzky, dve fixky, tekutú a gélovú linku. Ja mám Bambi fixku a matnú vysúvateľnú ceruzku. Kolekcia je zladená do zebrovitého vzoru, ktorý je pekne natlačený na balení. Nieje to len lacná samolepka. Produkty sľubujú čierno-čiernu farbu a celodennú výdrž.


Bambi fix bol v mojej zbierke ako prvý. Na začiatku bol skvelý, mám rada tento typ fixov, ale asi po 7-8 dňoch sa mi zlomila špička. Maľovať sa s nim dalo aj potom, ale už s nim nešlo urobiť chvostík. No orámovala som oko linkou asi do 10 sekúnd, tak do minúty som mala očný make-up hotový. Úžasne sa s nim maľovalo. 

Na začiatku:


Po 7 dňoch používania :/ :


Bohužiaľ ako sa mi fix zlomiť, začal strašne rýchlo vysychať. V prvých dňoch bola farba čierna, aj keď čierno-čierna určite nie, mám doma linky ,ktoré sú černejšie. Ale postupne fix strácal na intenzite.

Po mesiaci: (zabudla som fix odfotiť ,hneď ako som ho otvorila. Na začiatku bol odtieň oveľa intenzívnejší.)


Fix by mal byť vodeodolný, čo nebol, ale výdrž bola celodenná. Myslím ,že pre začiatočníkov je perfektný, ale keby sa nelámal. Zlomil sa mne aj kamarátke a to sa maľujeme nejaký ten piatok, takže vieme s linkami zaobchádzať.


Úplne mi vyschol asi po mesiaci a pol. Kupovala som ho v super akcií, tak ma to až tak nemrzí. Mala som chuť si ho kúpiť znova, ale kedže akcia skončila ,nebude riskovať a kúpim si podobný fix asi od Loreálu. Essence robil niekedy podobný ,ale to bola strašná tragédia.


Druhý produkt z rady Black Sensation, ktorý mám, je matná čierna ceruzka. Tu som vyhrala v súťaži na Luckinom blogu Je automatická ,čo je pre mňa malinké mínus ,pretože nie je taká ostrá ako by som potrebovala. Keby mala orezávatko ,bolo by všetko ok.


Pigmentácia je oveľa krajšia ako pri fixke. Ceruzka je naozaj matná, pekne drží celý deň. Aj ráno bola na svojom mieste. Neviem ,či je to tým ,že používam výhradne linky, fixky, ale neuveriteľne ťažko sa mi s ňou maľuje. Nedarí sa mi urobiť krásnu tenkú rovnú linku. Prdím sa s ňou oveľa viac ako s tekutými linkami. Keď si čiarnem po ruke, nezdá sa mi ,že by bola málo krémová, ale na oku sa mi nedarí vytvoriť krásnu linku.


Používam ju výnimočne, skôr na vodnú linku. Aj tam drží celkom dobre, celý deň nie, ale vydrží asi najdlhšie zo všetkých ceruziek ,ktoré som skúšala. V ponuke majú aj mikroceruzku, s ktorou by sa asi horná linka kreslila lepšie.


Zhodnotenie:

Bambi Fix

Klady:

  • rýchlo a presne kreslí
  • výdrž
  • vhodná aj pre začiatočníkov
Zápory:
  • po pár dňoch sa zlomil hrot
  • rýchlo vyschla
  • nie je čierno-čierna
Hodnotenie: 2* z 5*

Matná ceruzka

Klady:
  • matná
  • pigmentácia
  • výdrž
  • dobre drží na vodnej linke
Zápory:
  • ťažko sa s ňou kreslí horná linka
  • chýba orezávatko
Hodnotenie: 3* z 5*


Skúšali ste tieto produkty ? :)


Prajem vám krásny zvyšok dňa a teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Dermacol: Bambi Black - fix: 5,69€* (dermacol.sk)
Dermacol: Matt Black - automatická matná ceruzka: 3,79€* (dermacol.sk)


*ceny sú len orientačné 

5 komentárov:

  1. Fix jsem koupila od kazde znacky snad a kazda vyschla velmi brzy👎👎👎 tak na me cekaji gelovky, ktere zatim drzi druhy mesic👍👍👍💋💋💋💖💖💖
    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si pre nedávnom kúpila gélovky od Alverde, tie sú úžasne ,ale s fixami sa mi robí asi najlepšie :)

      Odstrániť
  2. Já mám z této řady mikro černou tužku a z ní jsem nadšená, protože s ní dokážu být opravdu precizní. a tenký fix, který má krásnou barvu, skvěle se s ním manipuluje a drží po celý den.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z téhle řady mám tu mikro tužku a jsem s ní hodně spokojená nejvíce ji používám na jemnou linku mezi řasami, tam se skvěle dostane. A pak mám fix, a je to jeden z mála fixových linek co používám a doma mám. Mám už druhé balení, a jsou super. Hrot mi drží, dá se sním vytvořit tenká i silná linka.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena