17. 5. 2016

Spotrebované produkty 8

Krásny večer :)

Dnes tu máme ďalšiu várku spotrebovaných produktov. Robím menší poriadok v kozmetike, tak pravdepodobne sa tu častejšie objavia produkty, ktoré v obchodoch už nenájdete. Ale nemusí vám to byť ľúto, lebo mne dlho vydrží len tá kozmetika, ktorá je naprd. A keďže som do nej vrazila svoje peniaze a je mi ju ľúto vyhodiť ,tak sa snažím produkty ako-tak minúť. A stane sa ,že míňam jedno balenie celý rok.





L´oreal Paris: Elseve arginne resist 3x - hodnotenie: 3* z 5* 

Maska mala byť určená na slabé vlasy s tendenciou k vypadávaniu. V drogérii som kukla asi všetky masky od L´orealu ,nakoniec som vzala túto. Mala posilniť vlasy od korienkov po končeky, ale kedže obsahuje silikón, dávala som ju len do dĺžok. Krásne voňala, vlasy boli po nej jemné, aj sa menej štiepili. Trošku som sa bála ,že bude vlasy zaťažovať, ale ani po minutí celého balenia som si nič také nevšimla.

Alkmene: Ošetrujúci žihľavový balzam na vlasy - hodnotenie 2* z 5*

Toto bol jediný produkt ,ktorý som v lekárni našla bez silikónu a bol ako tak prírodný. Píšem ako tak, lebo on sa v podstate len prírodne tváril. Zloženie nič moc: voda, alkohol, pantenol, parfum, kyselina citronová a niekde na konci je extrakt zo žihľavy. Vôňa je alkoholovo-žihľavová. Efekt na vlasoch nič moc, nemám pocit ,že by nejako výrazne s vypadávaním vlasoch pomohol. 

Alverde: Šampón a balzam z rady Color-Glanz - hodnotenie 5* z 5* (recenzia) 

Z Alverde šampónov a balzamov je toto asi najlepšia rada. Oni sa moc od seba neodlišujú ,aj keď majú na obale napísané ,že jeden šampón je na objem, druhý na výživu .... Color-Glanz je fakt dobrý v tom, že popis celkom platí. Farba vydržala na vlasoch o niečo dlhšie, nezmývala sa tak rýchlo, vlasy boli v dobrej kondícií. Určite odporúčam. 


Avéne: Čistiaci gél bez mydla - hodnotenie: 2* z 5* (recenzia)

Gél za mňa nič moc. Dopoužívala som ho len preto ,že mi zavadzal doma a nechcela som ho vyhodiť. Dávala som si aj väčšie množstvo, aby sa míňal rýchlejšie Vydrží dosť dlho, ale jeho čistiaci efekt neohúri. Ako....pleť vyčistí, ale štípe v očiach a strašne vysušuje pleť. Používala som ho hlavne večer, lebo na noc si dávam hydratačnejšie krémy, tak to vysušovanie až tak nevadilo. 

Ziaja: Dvojfázový odličovač očí - hodnotenie: 1* z 5* (recenzia)

Zo Ziajou sme sa skamarátili len pri sprchovom kréme, pri iných produktoch sme zatiaľ spoločnú reč nenašli. Za mňa bol dvojfázak jeden z najhorších odličovačov. Zle odličoval, bolo ho treba strašne moc a aj tak som mala pocit ,že sa odličujem vodou. Dopoužívala som ho na make-up tváre, na oči som si musela kúpiť druhý. 

Bione: Extra výživný pleťový krém - hodnotenie: 3* z 5* (recenzia)

Na krém som sa tešila, pretože Bione som chcela skúsiť. Toto je taký priemer. Hnevať sa na naň nebudete , ale mňa moc neočaril. Moja pleť reagovala naň dobre, nevyhádzala som sa (stáva sa mi to dosť často) ,ale po vsiaknutí do pleti som mala pocit ,že som si nič nedala. Na leto by mohol byť fajn ,ale ja sa kuknem radšej po inom.


Alverde: Dezodorant magnólia, slez - hodnotenie: 2* z 5* (recenzia)

Ešte 3 dezodoranty a už budem mať od Alverde vyskúšané všetky. Toto bol z tých horších. Ja ich používam len na doma, ich ochrana je pre mňa strašne slabá. Tento nechránil skoro vôbec. Preto som ho aj rýchlo minula ,lebo som sa striekala dosť často. 

Avon: Čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora - hodnotenie: 2* z 5* (recenzia)

Hmm....táto maska je divná. Ona niekedy pomohla ,pekne stiahla akné ,inokedy neurobila nič. Neviem od čoho to záviselo. Ku koncu mi už nepomáhala vôbec. Síce tam ešte niečo je, ale vyhodila som ju. Mám doma lepšie produkty. Síce má obsahovať soľ z mŕtveho mora, ale je to skoro posledná zložka zloženia, tak veľa morskej soli tam nebude. 

Oriflame: Pure nature čajovníkový olej - hodnotenie: 1* z 5*

Olej mi odporučila kamarátka, ktorá bola z neho nadšená. Mne neurobil absolútne nič. Používala som ho lokálne na vyrážky, ale ako keby som si tam nič nedala. Vonia celkom pekne, myslím, že je to aj jeden z najpredávanejších produktov Oriflamu, ale u mňa pohorel na celej čiare. Doma mi zavadzia asi 2 roky, je načase ,aby uvoľnil miesto niečomu lepšiemu.


Essence: All about nude - hodnotenie: 1* z 5* (recenzia)

Paletku som už zhejtila v recenzií. Je v podstate nepoužiteľná. Suché nepigmentované tiene sú 4 , dva použiteľne ,ale tie sa zlievajú na viečku aj s bázou. Celé zle, ešte že to prestali vyrábať.

Alverde: Mineral brush perals - hodnotenie: 3* z 5*  

Perličky boli mojou prvou tvárenkou. Neboli moc pigmentované, čo sa mi v tej dobe hodilo. Asi pred 5-6 rokmi. Vadilo mi že sa počas dňa vytrácali, ale zanechávali krásny lesklý finish, nádherný na leto.


Čo ste vy naposledy minuli a určite by ste si kúpili znova ? Môžete mi napísať do komentára :)


Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:  

L´oreal Paris: Elseve arginne resist 3x: 4,99 €* (dm)
Alkmene: Ošetrujúci žihľavový balzam na vlasy : 3,90€* (lekáreň)
Alverde: Balzam na farbené a melírované vlasy: 2,45€* (dm)
Alverde: Šampón na farbené a melírované vlasy: 2,45€* (dm)
Alverde: Deo rozprašovač s vôňou magnólie a slezu: 2,99€* (dm)
Čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora: 2,9€* (od avonlady)
Oriflame: Pure nature čajovníkový olej: 6€* (od oriflame poradkyne)
Essence: All about nude: 3,49€* (dm)
Alverde: Mineral brush perals: cenu si už nepamätám, ale už sa aj tak nevyrábajú
Avène Cleanance čistiaci gél bez mydla: 15,50€ *(lekáreň)
Ziaja: Dvojfázový odličovač očí: 3,49€* (101 drogéria)
BIONE: Extra výživný pleťový krém: 3,90€* (Teta drogéria)


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. Ten gél od Avéne som mala dávnejšie tiež a súhlasím s tebou, že extrémne vysušuje. Čajovníkový olejček som naopak mala veľmi rada, mne na vyrážky pomáhal a je mi ľúto, že sa už v tomto balení nevyrába, momentálne je dostupný v tyčinkovom balení s penovým aplikátorom, s ktorým nie som vôbec spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatiaľ viem povedať že znovu by som si kúpila krém na ruky a a maska 2v1 Balea a to som už minula druhé balenie, alebo Olej na vlasy Balea Repair tiež, a Alverde roll on som jeden raz skúšala ale ako vravíš nič moc..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tea tree som dlhú dobu používala aj ja. Nejak som od toho v poslednej dobe upustila a používam radšej buď korektor tee tree :) alebo úplne iné produkty

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda že ta maska od Avonu je na nic, už jsem uvažovala že ji koupím, ale Avon mě poslední dobou moc netěší takže opět nic.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inak mas moj obdiv za to, ze ked ti nieco nesadne vyhadzujes aj ked to este nemas minute - ja som strasny skrecok a davam produktom radsej milion sanci ako ich vyhodit :/

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za tu recenzi na paletku moc děkuji, uvažovala jsem o koupi, ale rozmyslela jsem si to :)
    allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím, že deodoranty Alverde moc neúčinkují. Pár jsem jich vyzkoušela a nic moc.. Teď používám levandulový Jason a jsem celkem sopkojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena