30. 6. 2016

Jordana Sweet Cream MATTE

Krásny večer :)

S matnými rúžmi sa tento rok roztrhlo vrece. A to je len a len dobre, pretože matné veci mám veľmi rada. Asi úplne môj favorit na leto búdu rúže od Jordany. Mám aj metalické od Milany (recenzia onedlho), no Jordana je za mňa oveľa lepšia voľba. Najprv som si kúpila len jeden odtieň. Po prvom dni som vedela, že si kúpim ďalšie :). Najradšej by som si vzala všetky, ale musela som sa uskromniť a nakoniec mám tri odtiene. 


Najviac som otestovala fialový odtieň Mixed berry souffle, ktorý mi robil spoločnosť celú dovolenku v Škandinávií. Odtieňov je celkom dosť, asi 12, neviem či nejaká stránka ponúka aj viac. Sú veľmi zaujímavé, nie len tradičné ružové a červené. Minimálne ešte dva by som si kúpila  :).



Rúže aj celkom pekne voňajú, i keď sem-tam zachytím typickú "vôňu" rúžu. Parfumácia je sladká, ale umelá. Nič čo by ma neuveriteľne ohúrilo až by som si sadla na zadok. Aplikátor je menší a jemnučký. Krásne sa s nim maľuje, farbu rozotiera rovnomerne, ľahko sa s nim vytvorí ostrá línia. 


Pigmentácia je perfektná už pri prvej tenkej vrstve. U Makeup Revolution vždy musím dať dve niekedy až tri vrstvy. Pri Jordane bohate stačí jedna vrstva. Rýchlo aj zasychá. A výdrž ? Tá je skvelá. Vydrží celý deň, možno po 10 hodinách potrebuje poupraviť. Ale vydržal so mnou jedlo, pitie, celodennú cestu busom a aj keď som sa zobudila, stále bol ma perách, takže som sa na dovolenke v podstate o make-up nemusela vôbec starať. Ráno som rúž naniesla a moja starosť o makeu-up tým skončila. Síce som ho letmo skontrolovala, ale vôbec sa z pier nepohol. Po jedle sa trošku stratil v strede pier alebo sa tam trošku zhlukoval, ale nič výrazné to nebolo.


Ako každý matný rúž aj tento vysušuje. Nikdy som ešte nevyskúšala matný dlhotrvajúci rúž, ktorý by nevysušoval pery. Ale zo všetkých rúžov, čo mám doma, vysušuje najmenej. Po celkom dni som už cítila, že pery sú dehydratované. Všetko sa dalo do poriadku, keď som sa večer odlíčila a naniesla balzam. Ráno som rúž mohla naniesť znova, pery boli v super kondícií. Ak už sú pery popraskané, tak toto nie je najlepšia voľba, pretože ako zaschne, tak všetko suché zvýrazní a suchá koža sa úplne odliepa od pier.




Najviac sa mi páči asi Mixed berry souffle. Sklamaná som trošku z odtieňu Mango sorbet. Je to prekrásna neónka, na leto bude úžasná, ale na obrázkoch sa tvárila ako poctivá oranžovka, v skutočnosti je o dosť červenšia. Nemôžem povedať, že sa mi nepáči, ale čakala som, že mi príde niečo iné. Poriadny oranžový rúž doma ešte nemám. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • krásne a zaujímavé odtiene
  • výdrž
  • pigmentácia
  • cena
  • aplikátor
Zápory:
  • nič :)

Hodnotenie: 5* z 5*


Aké sú vaše obľúbené matné rúže  ? :)


Prajem vám krásny zvyšok horúceho dňa :).



Použité produkty:

Jordana: Sweet cream matte lipstick - Tiramisu: 4,60€* (krasotika.sk)
Jordana: Sweet cream matte lipstick - Mixed berry souffle: 4,60€* (krasotika.sk)
Jordana: Sweet cream matte lipstick - Mango sorbet: 4,60€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

7 komentárov:

  1. Ja ich taktiež milujem :) mám odtieň rose macaron a nosim ho takmer stále :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie rule su perfektne, maju uplne krasne farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta farbička tiramisu je zaujímavá mám podobný tmavý rúž ale na fialovú by som sa už asi neodhodlala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najkrajší odtieň je Tiramisu, ten musím určite mať :P lebo ako vravíš matných rúžov nie je nikdy dosť. Tento odtieň Tiramisu mi pripomína odtieť Sable Brown od Pupy tiež z kolekcie matných rúžov - pozri moju recenziu na matné rúže od Pupy, tie sú tiež skvelé a čo je ich veľkou výhodou je to, že pery nevysušujú takže by ti mohli zapasovať do zbierky.

    testujemekozmetiku.blogspot.sk fb: testujeme kozmetiku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné nejvíce mě zaujal ten hnědý a fialový. Poslední dobou na rtech hnědé odstíny naprosto zbožňuji a vždy se nachytám na tom, že v drogérii obdivuji hlavně je. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena