13. 7. 2016

Ebelin Hubka na make-up

Krásny deň :)

Beuty blender pozná väčšina z vás. Ja som si ho plánovala aj kúpiť, no 20€ za hubku na make-up mi príde dosť. Som síce fanúšik kozmetiky, ale zatiaľ to neženiem do veľkých extrémov. Zatiaľ :D. Rada by som, ale to by som musela mať dobre platenú prácu :). Aleeee..... ešteže veľa značiek robí kópiu tejto svetoznámej hubky. Môžem aj ja podobnú hubku vyskúšať. 


Hubka je krásna ružová. Ak sa vám táto farba nepáči, máte smolu, Ebelin má len jednu farbu narozdiel od originálu. Predtým som používala štetec alebo klasické hubky. Nikdy som nemala takú, ktorá sa musí navlhčiť. No navlhčiť. To nie je správne slovo, lebo ju treba poriadne namočiť. Nechať ju aspoň 30 sek. pod prúdom vody, poriadne vyžmýkať a až potom sa dá používať. Na začiatku som ju len navlhčila a absolútne som nechápala, ako sa s tým niekto môže maľovať. Zožrala mi celý make-up a na tvári neostalo nič. Až potom som prišla na to, že tej vody potrebuje oveľa viac. Ešteže existuje internet :D.

 

Hubka sa po namočení zväčší. Trošku zle sa vymačkáva z nej voda, ja si pomáham uterákom. Aj keď je poriadne napitá, tak vstrebe do seba časť make-upu, no už nie tak veľa. Najlepšie je dať si na tvár trošku viac make-upu a hubkou ho zatlačiť. Prebytočný sa do nej pekne vsiakne a na tvári ostane make-upu tak akurát. 


Krásna ružová farba ostane asi len prvé 2 použitia, potom je už zájdená. Čistím ju detským BIO šampónom ako všetky štetce, ale na to aby bola zasa pekná ružová by som musela kúpiť čistiť. Mne to príde trošku zbytočné. Veľa akné nemám, že by som musela všetko po použití dezinfikovať a hubičku používam len ja. Mohla by sa predávať v nejakom obale, Takto ju mám hodenú v košíku s kozmetikou, nie je to najhygienickejšie. Už to 1€ by som si za obal priplatila.


Hubku mám doma už asi 4 mesiace a stále je použiteľná. Nestratila elasticitu, stále je rovnako mäkučká, dobre sa s ňou nanáša make-up, aj keď na spodnej strane sa mi spravilo malilinké natrhnutie, stále funguje ako nová. Myslím, že min. polroka by ešte potiahla. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • tvar, dobre sa drží a dostanem sa do všetkých záhybov
  • farba
  • na pleti zanecháva prirodzenú vrstvu make-upu
  • cena
Zápory:
  • horšie sa vymačkáva voda
  • horšie sa čistí
  • nemá obal, ale nejaká krabička sa doma vždy nájde
  • je to kópia
Hodnotenie: 4* z 5*


Vyskúšali ste už vajíčko od Ebelin alebo ste radšej investovali do originálneho Beauty Blenderu ? :)


Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Ebelin: Hubka na make-up: 3,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. pekná recenzia :) ja teraz skúšam takúto hubku z HM :) tak som zvedavá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hubka vyzera fajn.. 4 mesiace mi z hygienickych dovodov pride dlho, pokial ju teda pouzivas kazdy den, pardon. Mam doma hubky z primarku, este som neskusala, stali 2 € dva kusky, tak som na ne zvedava :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju čistím spolu so štetcami skoro každý týždeň, takže mne to také nehygienické nepríde. Ako nemám antibakteriálny čistič, len detský šampón, ale velikánske problémy s pleťou nemám, tak preto som ho nikdy nekupovala :)

      Odstrániť
  3. Trochu ma odradza cistenie a susenie, ale za tu cenu to mozno vyskusam.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koupit tuhle houbičku plánuju už dlouhou dobu, ještě jsem se nějak nedokopala :D. Taky jsem fanouškem kosmetiky, ale originál stojí na mě až moc (možná investice do budoucna). Strašně mě láká ten efekt, co to s pletí udělá, takový přirozený porcelánový (když s tím člověk umí).
    littlecapsule.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena