19. 7. 2016

Milani Amore Mattallics

Krásny večer :)

Ako som sľúbila, je tu článok o tekutých metalických rúžoch od Milani. Obleteli celý náš a aj českých blogový svet. Pôvodne som chcela matné, nakoniec som metalickej rade neodolala. Ja ako maniak do rúžov proste musím mať všetko nové a netypické :).


Z ôsmych odtieňov som si vybrala 2. Najprv som si chcela kúpiť len medený odtieň Matterialistic, nakoniec som si vybrala ešte fialový Raving Matte. Nebudem mať len jeden rúž z rady a metalické len tak ľahko nezoženiem. Inak sa mi celkom páčili všetky, takže keby sa dalo, mám doma celú radu :).


Rúže majú veľmi peknú a dosť výraznú vôňu. Už keď ho otvoríte, tak ju poriadne cítiť. Dokonca ju cítila aj kamarátka, čo bola vedľa mňa. To sa pri rúžoch často nestava. Mne vôňa pripomína bielu čokoládu, ale mám pocit, že to tam cítim iba ja :D. Vôňa je pekná, aj keď ak si k rúžu poriadne privoniate, tak zacítite aj chemickú "vôňu" rúžu. Aplikátor je jemnučký, na mňa príliš veľký. S rúžmi od Jordany sa mi pracuje oveľa lepšie. 


Pigmentácie je veľmi dobrá. Pri Matterialistic stačí bohate jedna vrstva, s Raving Matte sa treba trošku pohrať, pretože kde-tu sa urobí šmuha. Zloženie je vodeodolné, čo poteší nadšenkyne kozmetiky, ktoré na ňu nezanevrú ani pri vode. Ako napríklad ja :). Často som čítala v recenziách o Milani rúžoch, že majú neskutočne dlhú výdrž. Skoro celý deň. Mne tak dlho nevydržia. 8-9 hodín, potom sa mi pomalinky drolia z pier. Z toho dôvodu sa aj zle pretierajú cez deň. Je lepšie rúž trošku zotrieť servítkou a naniesť znova. Ak by sa dal na staršiu vrstvu, už zle drží na perách. Jedlo aj pitie celkom obstojne zvládnu, na pohároch ostáva len minimum rúžu, po jedne trošku vidieť, že som niečo pojedla. 



Pery sú aj večer celkom v kondícii. Rúže im až tak moc nedajú zabrať. Narozdiel od úplne super matných rúžoch, tieto sa dajú nosiť aj keď sú pery trošku popukané. Majú menšiu schopnosť malinké nedokonalosti zakryť. Veľký zázrak čakať od zakrytia čakať netreba, ale je to menšia záchrana. Aj keď vtedy si treba dať pozor, lebo už rúž na popukanej koži nedrží tak dobre :). Počas dňa budete vedieť, že rúž je na perách. Zvykne ich malinko ťahať, hlavne keď sa človek usmeje.


Zhodnotenie:

Klady:
  • pekný efekt
  • nevysúšajú moc
  • zvládne jedlo, pitie
  • vôňa
  • vodeodolné
Zápory:
  • nie sú celodenné
  • ja by som si priala viac odtieňoch 
Hodnotenie: 4* z 5*


Máte doma nejaký metalický rúž ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Milani: Amore Mattallics 02 Matterialistic: 7,99€* (krasotika.sk)
Milani: Amore Mattallics 08 Raving Matte: 7,99€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. Žiadny metalický rúž nevlastním, používam takmer stále lesky alebo farebné balzamy, najmä teraz v lete. Inak ma veľmi zaujal ten fialový odtieň, vyzerá moc pekne a určite sa ti hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa viac páči ten hnedý odtieň, fialový vyzerá čudne. :/

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/07/zmen-svoj-zivot-s-fitlist.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeraju nadherne! :) metalicka mi v zbierke chyba, hmm...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím říct, že to vypadá skvěle, ale na mě je go až moc výrazné. Nicméně výdrž az devět hodin je docela dost, to mi vydrží málokterý produkt a to i od luxusních značek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Barvičky jsou pěkné ale já bych si pro sebe představovala něco světlejšího a méně výrazného. Žádné takovéto metalické produkty na rty nemám ale určitě bych se nebránila koupit si něco. Milani je super značka, takže bych se kosmetiky od ní nebála.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavé a vcelku výrazné barvičky. Takové se hned jen tak nevidí. Ovšem nanést je s přesností, jakou potřebují, by pro mě byl určitě oříšek :D

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och nádherné sú tie odtiene, na mňa sú tieto už moc tmavé, mám Cinematic kiss, Automatic touch a ten tretí si neviem spomenút názov :D inak sú skvelé, príjemné, som s nimi veľmi spokojná :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena