5. 7. 2016

Spotrebované produkty 8

Krásny večer :)

Ďalšia várka spotrebovaných produktov je tu. Veľmi rada sa pozerám na to, ako vyhadzujem prázdne obaly, pretože si môžem kúpiť a vyskúšať niečo nové. Už som sa musela trošku pribrzdiť v kupovaní, pomaly som nemala kde dávať nové produkty :).





Dermacol: Aroma Ritual rebarbora a jahoda - hodnotenie 5* z 5* 

Sprcháče aroma ritual veľká väčšina z nás má doma alebo si k nim aspoň v drogérií pričuchli. Aj keď neverím, že by ich po ovoňaní niekto len tak nechal v regáli a nekúpil si ich :D. Voňajú neskutočné krásne. Už som vyskúšala jahodu a rebarboru, belgickú čokoládu a pomaranč a teraz mám na vani hruškový. Určite si pokúpim postupne všetky, zatiaľ u mňa vedie hruška :).

Lavera: Volume šampón s bio pomarančom a bio zeleným čajom - hodnotenie 2* z 5*

Môj druhý šampón od Lavery a znova to nie je nič moc. Aj po tomto som mala vlasy hrubé, vôbec neboli jemné a objem žiadny. Síce nádherne sviežo voňal, aj celkom dobre penil pri malom množstve, ale Alverde je za mňa o 100% lepší a k tomu stojí asi 2x menej. 

Avon: Upokojujúci neparfumovaný gél na intímnu hygienu - hodnotenie 0* z 5*

Asi tretí a posledný intímny gél od Avonu, ktorý som si kúpila. Ako všetky pred tým, aj tento ma štípal, tak som ho použila asi len 2x. Skúšala som ho minúť na holenie nôh, ale ani na to nebol moc dobrý, tak letí do koša.

Alverde: Marhuľový peeling na tvár - hodnotenie 2* z 5*

Peeling nie je zlý, len na mňa  má príliš veľké a hrubé zrniečka. Má byť na každú pleť, na citlivú by som ho určite nedáva. Inak pekne odstraňoval odumreté bunky, po marhuli moc nevoňal, ale to nebolo veľké mínus. Mne vyhovoval viac na telo ako na tvár. 

Missha: Procure 365 Hair Mist (sweet fruits) - hodnotenie 1* z 5*

Sprej mal poskytovať ochranu vlasom pred UV žiarením, fénovaním, bazénovou a morskou vodou. Využívala som ho hlavne pred fénovaním, ale nemala som pocit, že by boli vlasy iné so sprejom alebo bez. Mal aj liečiť poškodené vlasy, ale minula som cele balenie a nič som si nevšimla. Jediné plus bola vôňa a balenie, inak nič moc.


Maybelline: The Colossal GO extreme volume - hodnotenie 2* z 5*

Colosálky sú celkom obľúbené riasenky, táto bola priemer. Mala prírodnú kefku, riasy trošku natočila, zafarbila, ale že by urobila nejaký wooow efekt, tak to nie. Ani si nemyslím, že bola nejaká extra čierna. Je to riasenka pre prirodzene pekné riasy. Ak riasy sami o sebe nie sú dokonalé, tak riasenka je nič moc.

Gabriella Salvete: Volume caring mascara argan oil - hodnotenie 3* z 5*

Riasenku som si kupovala hlavne kvôli argánovému oleju. Chcela som mať aspoň falošný pocit, že nejako mihalnice vyživujem. Neviem, či dekoratívne riasenky naozaj dokážu mihalnice spevniť a posilniť. Riasneka bola celkom fajn, i keď menej čierna, ale pri 3 vrstvách bola v pohode. Záruka je klasicky 6 mesiacov, mne zhustla po 4 mesiacoch tak, že sa skoro nedala použiť. Musela som mihalnice prečesávať. Pekne držala mihalnice natočené, k večeru už začala trošku opadávať. 

MOJE: Riasenka BEST pre dokonale natočné, objemové a predĺžené riasy - hodnotenie 2* z 5*

Od MOJE som chcela niečo kúpiť, nakoniec som vyhrala túto riasenku. Má klasický silikónový aplikátor, tie moc nemám rada. Riasenka nebola nič moc. Ma môj vkus vytvára až moc prirodzený vzhľad. Drží celý deň, len je málo čierna a objem nevytvorí skoro žiadny. 



Rimmel: Match Perfection - hodnotenie: 4* z 5* (recenzia)


Jeden z mojich naj make-upov. Má krásny odtieň, super drží, keby mal vyššie krytie, bol by úplne dokonalý. Pôvodnú verziu som neskúšala, ten je moc tmavý. Vraj niekomu vytvára fľaky, ja som ho nanášala hubkou aj štetcom a držal na svojom mieste celý deň :).

Maybelline: Affinimat - hodnotenie: 3* z 5*


Toto bol asi prvý make-up v odtieni porcelain, ktorý som v drogérií videla, keď som ho kupovala. Je pre zmiešanú pleť a mal by mať zmatňujúci efekt. Strašne, ale strašne smrdí alkohol. Už keď som ho otvorila, tam mi udrel do nosa. Cítiť ho aj pri nanášaní, potom časom z pleti vyprchá. Pre mňa mal super odtieň, aj celkom dobre kryl, zmatnenie trvalo tak 2 hodiny. Asi tak ako u každého zmatňujúceho produktu, čo som vyskúšala. Kvôli alkoholu som ho prestala používať. Dosť vysušuje (alkohol je na 3. mieste v zložení, takže je ho tam dosť).


Oriflame: Trio očných tieňov - hodnotenie: 2* z 5*

Moje prvé trio tieňov, čo som si kúpila. Je tam hnedá, svetlo ružová a svetlo fialová, ale v podstate som používala len hnedú. Zvyšné dve vyzerali na oku rovnako. Tiene sú nič moc, výdrž malá (2-3 hod.), ak som ich chcela vytieňovať, tak zrazu zmizol celý tieň z oka. 

E.L.F: Báza pod očné tiene - hodnotenie: 4* z 5*

Bázu od elfu som používala neustále. Kúpila som si ju kvôli kladným recenziám a pri tom nebola vôbec drahá. Doma ju mám asi viac ako 2 roky. Ešte stále tam niečo je, ale už som sa ju rozhodla vymeniť. Úplne nekvalitné tiene neudržala, ale taký priemerný tieň vydržal s ňou skoro od rána do večera. 

Dermacol: Black Sensation bambi fixa - hodnotenei: 2* z 5* (recenzia

Neskutočne super fixa aj tvarom aj náplňou. Super sa s ňou maľovalo, presne a aj veľmi rýchlo. Prečo potom také nízke hodnotenie ? Pretože tieto benefity vydržali asi 2 týždne. Potom sa mi hrot polámal a začala vysychať. Aj so zlomeným hrotom sa dala linka okolo oka namaľovať, ale do mesiac fixa vyschla. 

Essence: Coverstick tuhý korektor - hodnotenie: 3* z 5*

Korektor nie je moc tuhý, dobre sa s nim manipuluje, ale zle sa zapracováva do pleti. Aj keď  mi odtieň sedí, nedarí sa mi ho zatlačiť do pleti tak, aby sa stal jej súčasťou. Ale super poalúžil ako podkladová báza, keď som žiadnu v drogérií nemohla zohnať. 


NYC: Toughen up strength spevňovač nechtov - hodnotenie: 5* z 5*

Môj najobľúbenejší spevňujúci lak na svete. Používala som ho pod každý farebný lak a viditeľne nechty spevnil, oveľa menej sa lámali a aj rýchlejšie rástli. Teraz skúšam four seasons, ale ten zďaleka nieje tak skvelý. 

Ebelin: Odlakovač bez acetónu - hodnotenie: 5* z 5*

Odlakovač, ktorý používam dookola. Nechty trošku vysušuje, ale nemala som odlakovač, ktorý by to nerobil. Tento je fakt dobrý, lacný, dlho vydrží. Má mandľovo voňať, to nie je pravda. Smrdí ako každý iný odlakovač.

Balzam na pery jelení loj - hodnotenie: 1* z 5*

Už si ani nepamätám aká firma vyrába tento balzam. Mala som strašne rozpukané pery a chcela som nejaký jelení loj. Tento je strašný, prepchatý ropou, hrozne chutí , pery vôbec nevyživí, urobí len na nich mastný film, pod ktorým sa pery vysúšajú ešte viac. Hrôza. Snažila som sa ho minúť na suché lakte a päty, ale aj tam som to s nim vzdala. 



Ďalšia várka spotrebovaných je na konci :). Do komentáru mi môžete napísať, čo super ste naposledy minuli :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:


Dermacol: Aroma Ritual rebarbora a jahoda: 2,29€* (dm)
Lavera: Volume šampón s bio pomarančom a bio zeleným čajom: 6,00€* (dm)
Avon: Upokojujúci neparfumovaný gél na intímnu hygienu: 2,50€* (od avonlady)
Alverde: Marhuľový peeling na tvár: 3,20€* (dm)
Missha: Procure 365 Hair Mist (sweet fruits): 10,00€**
Maybelline: The Colossal GO extreme volume: 3,60€* (dm)
Gabriella Salvete: Volume caring mascara argan oil: 4,50€* (teta drogéria)
MOJE: Riasenka BEST pre dokonale natočné, objemové a predĺžené riasy: 3,19€* (kozmetikamoje.sk)**
Rimmel: Match Perfection: 7,99€* (dm)
Maybelline: Affinimat: 7,99€* (101 drogéria)
Oriflame: Trio očných tieňov: 3,50€*
E.L.F: Báza pod očné tiene: 3,45€* (elf-kozmetika.eu)
Dermacol: Black Sensation bambi fixa: 5,59€* (dermacol.sk)
Essence: Coverstick tuhý korektor: 2,19€* (dm)
NYC: Toughen up strength spevňovač nechtov: 2,80€* (101 drogéria)
Ebelin: Odlakovač bez acetónu: 1,80€* (dm)
Balzam na pery jelení loj: 1,79€* (101 drogéria)



*ceny sú len orientačné
** produkt som si nekupovala ja, vyhrala som ho v súťaži 

12 komentárov:

  1. Alverde mám rada a keď sa o niečom zaujímavom dočítam na blogoch tak si ho nájdem. Inak keby mám obzerať každý produkt by som tam strávila asi celý deň.:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám asi vyše polku vecí od Alverde vyskúšanú. Tiež mám rada tú značku :)

      Odstrániť
  2. Vůni jahody s rebarborou naprosto miluji, za mě nej. A řasenka Moje mi sedla, dělala krásný řasy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taktiež som s Collosalkou nemala až také dobré skúsenosti...a ten odlakovač to je stálica aj u mňa :)
    pekný článok
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z týchto produktov ma najviac zaujal lak od NYC. Túto značku mám rada a môj spevňovač od Essence mi dochádza, takže vďaka za inšpiráciu :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rebarborový sprcháč od Dermacolu mám moc ráda :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám z těch sprcháčů od Dermacolu zatím nejradši ten melounový, ale ještě jsem nezkusila všechny :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zaujal na od Missha - hair mist, aj ked si pisala ze nic moc, rada by som ho vyskusala :) dalej od elf baza a odlakovac, asi som ho este nemala :) coz musim zmenit! :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je řasenek... a makeupů... wow :O Krásná spotřeba :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rimmel make-up mám rozpoužívaný a ten šampon Lavera bych moc ráda vyzkoušela :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena