19. 9. 2016

Alverde Nechtíkový odličovač

Krásny večer :)

Keď som frčala na prírodnej kozmetike, tak som 80% vecí mala od Alverde. Preto túto značku mám najlepšie okukanú. Skúsila som od nej všetko. Najťažšie bolo nájsť skvelý odličovač a dezodorant. Odličovače od Alverde neboli nikdy nič moc, skúsila som všetky. Minule som si všimla nový aleverďácky odličovač. Zvedavosť mi nedala a musela som ho vyskúšať. Či sa v niečom zmenil :).


Už som mala nechtíkový odličovač od Alverde, ktorý nebol moc dobrý. tak som bola zvedavá na tento. Myslela som si, že vylepšili receptúru. No mám pocit, že jediné, čo sa na odličovači zmenilo je obal. 



Obal je krajší a praktickejší. Lepšie sa z neho všetko dostane. Dizajnovo je to typický Alverde obal. Mne osobne sa celkom páčia. Sú jednoduché, praktické a nehrajú sa na drahú kozmetiku, ako si niekedy môžete všimnúť pri lacných značkách, že kopírujú obaly drahej kozmetiky. 


Odličovač je primárne určený na očný make-up a tu je ten problém, ktorý som mala s jeho predchodcom. Strašne, ale strašne štípe. Aj keď sa mi dostane do oka len minimum, čo sa pri odličovaní stane vždy, tak  sa to nedá vydržať. Na tvár je už v pohode, nepáli ani som sa po ňom nevyhádzala, no na oči v žiadnom prípade. 


Zloženie je celkom fajn, až na ten alkohol, ale kto používa Alverde vie, že je nim konzervovaných asi 90% produktov. Inak sa tam nachádza veľa olejov ako jojobový, slnečnicový, sójový, vitamín E, bambucké maslo a samozrejme nechtíkový extrakt. 


Keď si k nemu privoniate v balení, tak cítiť celkom peknú nechtíkovú vôňu, no keď si ho už dám na tampónik, odlíčim sa s nim, tak už vôňu prebíja alkohol. Musí ho tam byť hodne. Zatiaľ som si nevšimla, že by mi pleť vysúšal, ale už len kvôli množstvu alkoholu, by som ho neodporúčala na oči, aj keby neštípal. 


Odličovač je vo forme krému/mlieka. Ľahko sa rozotiera, dobre rozpúšťa make-up, nezanecháva ulepený pocit na pleti. Vodeodolný make-up som neskúšala, ale klasický make-up rozpúšťa dobre. Spotrebujem ho väčšie množstvo, ale tých 100 ml nejaké 2 mesiace vydrží. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • obal
  • konzistencia
  • vôňa
  • dobre odličuje
Zápory:
  • štípe v očiach
  • množstvo alkoholu

Hodnotenie: 2* z 5*


Skúšali ste nejaký bio odličovač ? :) 


Vidíme sa pri ďalšom článku, prajem vám krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty:

Alverde: odličovač očného make-upu jemný s bio nechtíkovým extraktom: 2,39€* (dm)


*ceny sú len orientačné

4 komentáre:

  1. Já nic podobného nezkoušela, škoda ze ma jen hodnocení dvojku : )
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby nebol primárne očný, dám mu viac, ale naozaj hrozne štípe :/

      Odstrániť
  2. Mě štípe v očích snad každý odličovač :( A při odličování s oleji zase pak vidím půl dne rozmazaně, tak to si člověk nevybere :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biopha má úžasný odličovač :) Bio, super odličoval, neštípal, ale ja chcem stále niečo iné vyskúšať, tak som ho mala len raz, no je super :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena