27. 9. 2016

Freedom kozmetika

Krásny večer :)

Ak poznáte Makeup Revolution, tak vám pravdepodobne bude známa aj kozmetika Freedom. V podstate obe vyrába jedna firma. Makeup Revolution mám rada, preto som bola zvedavá aj na Freedom, hlavne či medzi nimi budú rozdiely. Už keď som kukala e-shop, tak som mala problém niečo si vybrať, pretože jednak odtiene, tak aj produkty sa mi zdali hodne, ale hodne podobné a načo by som mala mať doma 2 rovnaké produkty, len s iným logom. Nakoniec som čo to našla.


Plánovala som si kúpiť aj nejaké tiene, ale nič zaujímavé v e-shope nemali. Preto som si kúpila len make-up, rúž, lak na nechty a linku. Začnem tým najlepším a to lakom na nechty. 



Vybrala som si lak z nude rady Les Nudes. Celá rada má 6 odtieňov. Nie sú pomenované, majú len čísla, no ja si na názvy moc nepotrpím, tak mi to nevadí. Keď si odmyslím to, že má byť rýchloschnúci, čo rozhodne nie je, je celkom dobrý. Kryje v 2 vrstvách, na nechtoch krásne drží celý týždeň. Lakovanie si treba odložiť k nejakému filmu, pretože prvá vrstva potrebuje aspoň 5-7 minút, kým poriadne zaschne, druhá už cez 20 min. Balenie ukrýva až 12 ml. Farba je veľmi pekná, odtieňom dobéžova. 


Ďalším produktom je vodeodolná tekutá linka, ktorú som si pre dobré ohlasy kúpila. Nebola vôbec drahá a doma mi chýbala klasická čierna linka s vodeodolnou schopnosťou. Mám samé farbené, ktoré využívam cez leto, v zime siaham skôr po tmavých odtieňoch. Balenie je strašne lacné, bojím sa, že mi praskne v rukách. Je plastové a linka je neskutočne ľahká, ani neviem, že ju mám v rukách. Tiež má byť rýchloschnúca, ale schne ako každá iná linka, tak sa netreba báť, že by ste sa museli s maľovaním náhliť. Práve že treba počkať, kým zaschne, aby sa dala naniesť druhá vrstva. 


Aplikátor je na jednej strane dobrý, pretože dokáže urobiť tenulinkú linku, na druhej strane vytvára ryhu v linke. Tak ak robím hrubšiu linku, musím naniesť aspoň dve vrstvy, aby som ryhu zakryla. Inak je pigmentovaná pekne, je čiernočierna. Výdrž je celý deň, zvládne aj vodu. Cez deň sa nikde neotláčala, netrhala sa, pekne sa odličuje. Náplň je skvelá, len ten aplikátor je naprd, kedže tenkú linku robím možno 3x do roka.


Absolútne neviem, prečo som si objednala tento odtieň rúžu, keďže som chcela modrý a nakoniec som hodila do košíka fialový (aj keď na mojich fotkách je modrý). Ja mám od Makeup Revolution asi 5 rúžov, z toho dva sú zlé. Jeden mi prišiel pokazený a druhý má malilinké krytie. Freedom je v podstate kvalitou to isté. 


Balenie je také ako u Makeup Revolution, moc toho nevydrží a začne sa samo otvárať, len tak do kabelky tento rúž určite nehádzať. Farba je tmavofialová s jemným leskom


Neskutočne sa mi podobá na odtieň Magical od Makeup Revolution, len Far Away má lepšiu pigmentáciu, ale aj tak to nie je nič svetoborné. Aby sa vytvorila rovnomerná vrstva bez fľakov, treba viackrát prejsť po perách. Len potom je asi už rúžu veľa a rýchlo začne zliezať. Pitie ani kávu nevydrží, ako náhle sa napijem, všade sú moje otlačky a aj na perách vidieť každý dotyk.


Asi najväčší prepadák je zmatňujúci make-up. Mám ho v najsvetlejšom odtieni, ktorý sa dá v ČR zohnať a to je 02 matte. Podtón má dožlta a je poriadne svetlý, pre mňa ideálny odtieň. Dokonca by som povedala, že je svetlejší ako by som potrebovala. 


Má strašne zvláštnu konzistenciu, takú lepkavú, zle sa rozotiera. Ak som skúšala prsty, tak som mala veľký nános, štetcom zasa robil fľaky a neskutočne som si ťahala pleť. Navlhčená hubka od Ebelin sa mi najviac osvedčila. Nanášam ho tak, že si dám make-up na ruku, namočím do toho hubku a potom vklepávam do pleti, Vtedy sa mi fľaky nerobia, nemám ani veľký nános, len to dlho trvá, kým poklepem celú tvár niekoľkokrát. Aj púder sa musí nanášať vklepávaním, inak make-up ujde. 


Výdrž je celkom fajn, asi pol dňa, krytie je nižšie. Veľké akné to nezakryje. Hodne zvýrazňuje nedokonalosti, vrásky a úplne nesplynie s pleťou. Vidno ho na nej. Zmatňujúci efekt je malinký, musí sa zapúdrovať, inak nevydrží a lesknem sa pri ňom ako pri každom make-upe. 


Zhodnotenie:

Lak na nechty:

Klady:
  • krásny odtieň
  • výdrž
  • balenie
Zápory:
  • dlho schne
Hodnotenie: 3* z 5*


Vodeodolná linka

Klady:
  • čiernočierna
  • výdrž
  • vodeodolná
Zápory:
  • aplikátor (robí ryhy)
Hodnotenie: 3* z 5*


Rúž 

Klady:
  • pekný odtieň
Zápory:
  • balenie
  • výdrž
  • pigmentácia
Hodnotenie: 1* z 5*


Zmatňujúci make-up

Klady:
  • odtieň
  • vydrž
Zápory:
  • aplikácia trvá hodne dlho
  • zvýrazňuje nedokonalosti
  • nezmatňuje
  • nesplynie s pleťou, je ho vidieť
Hodnotenie: 2* z 5*



Vyskúšali ste niečo od Freedom ? Ako sa vám páči táto značka ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)




Použité produkty:

Freedom: Lak na nechty, Les nudes 404: 1,84€* (freedommakeup.cz)
Freedom: Tekutá očná linka, vodeodolná - čierna: 2,98€* (freedommakeup.cz)
Freedom: Rúž Far away - 1,84€* (freedommakeup.cz)
Freedom: Zmatňujúci make-up - 02 matte: 3,74€* (freedommakeup.cz)




*ceny sú len orientačné

7 komentárov:

  1. Ten lak na nehty se mi líbí nejvíc!
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a zdalo sa mi, že tieto dve značky sú nejaké podobné :) tak teraz už viem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni sú na 90% rovnaké, neviem prečo to tak majú, aj cenovo, len Freedom má nad 15€ zadara poštovné, tak len v tomto je výhoda :D

      Odstrániť
  3. Od Freedom som nič neskúšala, táto značka ma vôbec neláka, rovnako ako Makeup Revolution. Inak ten rúž ti veľmi pristane :) Teším sa na ďalšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O značne Freedom som toho počula mnoho. Dlhšie rozmýšľam, že si niečo kúpim :-) Tebe to moc pristane! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena