6. 9. 2016

L.A. Girl Matné rúže

Krásny večer :)

Vždy keď uvidím nové rúže, musím ich vyskúšať. Niekedy sa mi podarí odolať, ak je na výber málo odtieňov. Ale stačí, že je pri nich napísané "matte" a hneď sú v košíku aspoň dva odtiene. Tak to bolo aj z novinkou od L.A.Girl. Navyše som túto značku ešte nevyskúšala. Bola to pre mňa dvojnásobná zvedavosť a teda aj nulová šanca odolať.


Z 16-tich odtieňov som si vybrala 3 tie najzaujímavejšie. Kukala som fotky na nete, pretože na Krasotike boli len vyphotoshopované swatche. Aj na nete vyzerali krásne, síce o trošku inak, ale veľký rozdiel tam nebol. Neskutočne som sa na ne tešila.


Obal majú veľmi pekný. Škoda, že som mala cezeň prelepenú fóliu, tak mám rúže trošku zalepené. Vrchnáčik je matný a perfektne drží. Nosila som ho všade po kabelkách a prežil všetko. 


Aplikátor je trošku zvláštny. Je to v podstate palička obalená niečím príjemným. Na začiatku bol trošku problém si zvyknúť na tvar, keď v každom rúže je klasický aplikátor. Neviem ani či mi vyhovuje alebo nie. Klasickým sa rúž nanáša lepšie, ale aj tento nanáša rúž presne a je celkom príjemný, no aj tak je taký zvláštny. Neviem si naň poriadne zvyknúť. 


Asi už viete pri pohľade na hornú fotku, v čom bude veľký problém. Je to pigmentácia. Pri tekutých rúžoch je to sakra veľký problém, pretože sa častokrát nedajú vrstviť. Ak je na perách veľa tekutého rúžu, začne sa droliť, nedrží.... proste stráca úžasne vlastnosti, ktoré by mal mať. A presne pri týchto rúžoch je to problém. Odtieň Timeless má pigmentáciu super, zvyšné dva odtiene sú fľakaté a nekryjú moc dobre. 




Tenká vrstva drží celkom fajn, nedrolí sa, nejaké to pitie vydrží. Noo....lenže tenkú vrstvu môžem dať len pri Timeless. Stunner a Backstage potrebujú vrstvy dve. A vtedy už rúž stojí úplne zaprd. Neskutočne sa začne droliť, nedrží, lepí, ak sa časť oddrolí, tak sa nedá dolíčiť, musí sa dať celý z pier dole a namaľovať znova.  


Výdrž je cca 2-3 hodinky, pre mňa dosť málo na tekutý rúž. Od toho čakám o dosť viac. Najviac sa mi páčil Backstage, ale ten je z nich asi najhorší. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • pekné odtiene
  • obal
Zápory:
  • zle pigmentované
  • slabá výdrž
  • drolia sa
  • lepia
Hodnotenie: 2* z 5*


Poznáte značku L.A.Girl ? Skúsili ste od nej niečo ? :) 


Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

L.A.Girl: Tekutý matný rúž matte pigment gloss: Timeless - 5,90€* (krasotika.sk)
L.A.Girl: Tekutý matný rúž matte pigment gloss: Stunner - 5,90€* (krasotika.sk)
L.A.Girl: Tekutý matný rúž matte pigment gloss: Backstage - 5,90€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné

10 komentárov:

  1. Aj, tak to je velká škoda, zrovna na tyhle odstíny jsem měla spadeno.. :( ale ta fialová je průšvih.. a zrovna u téhle barvy je docela problém.. :(

    The word of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tá fialová je skoro vždy naprd, málokedy je krásne pigmentovaná :/

      Odstrániť
  2. Na první pohled vypadají dobře, škoda, že tomu tak není...
    Soutěž o balíček kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten odstín Timeless vypadá krásně, škoda, že jsou tak špatně pigmentované :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám s nimi rovnakú skúsenosť :( mala som 3 odtiene, aj Timeless, všetky išli preč.. na tebe sa mi najviac páči ten fialový Stunner :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné farby :-) ja mám z krasotiky tie matné ruže od jordany, ale tiež som s nímí veľmi spokojná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadají sice dobře, ale škoda tý jo :) odstíny jsou pěkné
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten timeless je krasny páči sa mi asi najviac:) ja mam tiež podobný problém aj s balzamamy na pery ked zbadam nejaky novy objav musím ho tiež kupiť:)) asi by som sa mala liečiť lebo ich mam doma veľa:-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pri týchto matných tekutých rúžoch je to asi častý problém, že nemajú dobrú pigmentáciu, a nedajú sa pekne rovnomerne naniesť...škoda,lebo sú to pekné odtiene :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Achjo, tak to je velká škoda. Tuhle značku vůbec neznám, čtu o ní poprvé. S matnými tekutými rtěnkami mám malé zkušenosti, vyzkoušela jsem zatím pouze matnou tekutou rtěnku od Nyxu.. :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena