18. 9. 2016

Nivea Čistiace obrúsky na pleť

Krásny večer :)

Čistiace obrúsky nepoužívam. Niekedy som si ich kupovala, keď som šla na dovolenku, aby som so sebou nemusela ťahať odličovač a tampóniky. No vždy boli moc suché, zle sa s nimi odličovalo, tak nakoniec som aj tak zháňala odličovač, čo napr. v Paríži nebolo moc jednoduché :D. V Dm-boxe som mala obrúsky od Nivei a po mojich skusenosťiach som bola na ne zvedavá. 



Poučená minulosťou som radšej obrúsky otestovala v pohodlí domova. Keďže v Dm-boxe nebola žiadna kartička s popisom len produkty, tak absolútne neviem koľko stoja. Od Alverde stoja asi 3€, tieto budú drahšie. Balenie je celkom fajn, nikde sa netrhá, páska ešte drží, tak by mi obrúsky nemali vyschnúť. Celkovo je ich 25 ks, klasické množstvo.


Obrúsky voňajú presne ako klasický Nivea krém. Pre mňa to veľká výhoda nie je. Moc sa mi vôňa krému nepáči. Sú určené na odstránenie make-upu aj vodeodolnej riasenky. Pleti majú dodať hydratáciu a nemali by ju vysušovať. 



Obrúsky sú sami o sebe jemne vlhčené. Na dočistenie pleti postačujúce, ale absolútne si neviem predstaviť, že by som si týmito obrúskami drhla špirálu z mihalníc. Možno po 15 minútach a minutí 5 obrúskov by sa mi to podarilo, ale asi rýchlejšie by to šlo vodou. Ešte tiene by ako-tak odstránili, ale riasenku určite nie. Na očný make-up sú málilinko vlhčené. Menej ako detské obrúsky od Babylove.


Materiál je pevný, pri odličovaní sa nikde netrhá. je celkom príjemný na pleti, ale po použití ma mierne páli pleť, takže na citlivú pleť by som ich nekupovala. Keby som si nimi chcela odstraňovať celý make-up, tak by som balenie minula asi na 4 použitia. Ja ich používam spolu s čistiacim mliekom. Vtedy si najlepšie dočistím pleť. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • materiál obrúskov
  • celkom dobrý obal
  • nevysušujú
  • na dočistenie fajn
Zápory:
  • vôňa
  • pália
  • málo vlhčené
  • zloženie

Hodnotenie: 1* z 5*


Používate vlhčené obrúsky na pleť ? Ktoré sú pre vás TOP ? :)


Prajem vám krásny zvyšok dňa a teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:


Nivea: Čistiace pleťové obrúsky - 4€* (dm, ja som ich mala v boxe)


*ceny sú len orientačné

6 komentárov:

  1. Tieto som neskúšala, ale mám Pure Natural, tie sú vlhčené dosť a navyše ma po nich vôbec nepáli pleť, majú príjemnú vôňu a vedia si slušne poradiť s riasenkou aj linkami.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ubrousky se určitě podívám mám doma z této řady čistící mléko a krém a ta vůně je božská!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa tiež štípali a nepáčilo sa mi ako odličujú
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podľa mňa detské vlhčené obrúsky urobia rovnakú službu a sú omnoho lacnejšie..navyše neštípu a pod., sú jemné, keďže sú určené pre bábätká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja ich používam, podľa mňa je to tiež také isté a cenovo sa to nedá porovnať :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena