4. 9. 2016

Septembrový Dm box

Krásny deň :)

Po vyše roku sa znovu na mňa usmialo šťastie a vyhrala som krabičku od Dm-ka. Keď som videla krabičky pred tým, tak často ma ani nemrzelo, že som ju nevyhrala. Väčšinou sa mi z celého boxíku páčila len krabička a produkty sa často opakovali. Ako dopadol septembrový box ? 


Jedno sa musí nechať. Dizajn boxom Dm-ko vie. Niekedy to boli len klasické krabičky s nejakou nudnou podtlačou len aby na nej niečo bolo. Teraz sú veľmi pekné, krásne prepracované. Buď sú tématický zladené alebo sú jemne vyzdobené. 

Vnútro krabičky je vždy zahalené papierom a zaviazaný stužkou. Mne sa to celkom páči, že to nie je len také, otvorím krabičku a kukajú na mňa výrobky. Takto je to trošku zahalené.


Pod papierom ma čakalo prekvapenie v podobe týchto produktov. Myslím, že to bola stávka na istotu, pretože v boxe je všetko, čo každý využije. Môj box bol poriadne prevoňaný, Vylial sa mi doň sprchový gél. 


Toto je celá zostava produktov. Najviac ma prekvapila značka Felce Azzurra Benessere. Od nich som dostala sprchový gél s bambuckým olejom. Nikdy som túto značku v Dm-ku nevidela, tak som naň poriadne zvedavá. Krásne vonia, je bez silikónov a parabénov. Ďalej to už boli dobre známe značky z Dm-ka. Šampón Gliss Kur od Schwarzkopf sa mi celkom hodí. Síce používam prevažne len bio šampóny, 8 olejov, ktoré tu majú byť, rada vyskúšam. Som zvedavá, čo dokážu. Od Balei som dostala telové mlieko Luxury Red love s argánovým olejom, olejom z maruly a extraktom z jantáru. Viem, že majú v ponuke aj penu do kúpeľa presne s touto vôňou. tak asi dokúpim aj tú, nech mám sadu. Vôňa je pekná, trošku sladká. Pre mňa ideálna na chladnejší jesenný večer.

Ešte od Balei tam bola pena na holenie. Tú som už mala, je dobrá, vždy splnila účel. Na nohy tu bol krém na nohy od Himalaya herbals, pre mňa nie moc obľúbenej značky. Síce sa tvári prírodne, no zloženie nič moc. V kréme je ropa, parabény... tak ešte neviem, či ho využije ja, ale posuniem ďalej. Posledné dve veci, sú produkty na tvár. Od Essence pásky na nos, ktoré majú vyťahovať bordel z pórov. Už som ich skúšala, efekt nula, nula nič. Pleťové obrúsky od Nivei som ešte nemala, tak som zvedavá, či prekvapia :)


Ako som písala na začiatku box je stávka na istotu, takže je tam skoro všetko, čo každá žena používa a myslím, že sa drvivej väčšine výhercov bude páčiť. Ja som tiež celkom spokojná. Za 5€, je box veľmi dobrý, aj keď ja by som tam rada videla niečo neznámejšie alebo nejaké novinky od Dm-ka, nemusela by to byť len kozmetika. A samozrejme ako veľkému fanúšikovi dekoratívky, mi tam chýba aj niečo z tejto kozmetickej kategórie :).



Ako sa vám páči dm-kový  box ? Vyhrali ste nejaký a boli ste s ním spokojný ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku, môžete sa zapojiť do súťaže (vpravo hore) a prajem vám krásny zvyšok dňa :).

8 komentárov:

  1. Krabička je opravdu kouzelná :-) Já měla štěstí jen jednou. Produkty se mi líbí, asi nejvíc ten sprchàč, ani v ČR jsem tuhle značku v DM neviděla.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na DM boxu se mi vždycky nejvíc líbí ta krabička :D Pokaždý si říkám, proč tam někdy nezařadí něco z přírodní kosmetiky, např. Alverde. To by mě hned lákalo víc :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta se mi neskutečně líbí, je hodně povedená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyhrála jsem minulý box a byl super, moc se mi tenhle nápad líbí :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pak dej vědět jak dopadly ubrousky , jsem na ně celkem zvědavá a taky si na ně brousím zuby. Co se týče toho od essence té pásky taky mě celkem láká , ale nikde jsem nečetla, že by byl efekt takový, jaký má být. Jinak celkově se mi boxík moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. DM box se mi ještě nepodařilo ukořistit, ale tento nevypadá špatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O tieto dm boxy nesúťažím...krabička krásna, ale vždy sa mi tam pozdáva jeden-dva výrobky...z tohto by ma potešil najviac a asi ako jediný Gliss Kur, tento je fajn...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena