13. 9. 2016

Spotrebované produkty 9

Krásny deň :)

Znova sa mi nazbierala menšia kôpka prázdnych obalov, tak je načase o nich napísať záverečné resumé. Vždy, keď si čítam články o spotrebovaných produktoch na iných blogov, baby tam majú asi 20-30 produktov za mesiac :D. Aj keď produktami nešetrím, 20 výrobkov za mesiac by som neminula, ani keby sa snažím akokoľvek. 




Ziaja: Kakaové sprchovacie mydlo - hodnotenie: 5* z 5* (recenzia)

Super sprchový, nádherne voňal po čokoláde/ kakau. Je to jeden z mála produktov od Ziaji, ktorý mi vyhovoval. Na 100% vyskúšam ďalší sprchový, pomarančový vyzeral dobre :)

Balea: Telový gél vodný melón, mäta - hodnotenie: 4* z 5* 

Veľká škoda, že to bola limitka. Neskutočne krásne gél voňal, celkom dobre hydratoval. Keď som si ho dával vždy po sprche, pokožka bola neskutočne jemná. Na leto ideálny produkt. Malinká nevýhoda bola, že sa nevsiakol úplne. Bolo cítiť jemný film na pokožke. Škoda, že sa veľmi rýchlo minul. Do mesiaca bol fuč.

Avon: Pena do kúpeľa čokoláda/pomaranč - hodnotenie: 4* z 5* (recenzia)

Produkt, ktorý u mňa nesmie chýbať. Vždy mám doma aspoň dve veľké peny od Avonu. Táto bola nejaká zimná edícia, úžasne dopĺňala sprchový gél od Ziaji. Pena pekne pení, nie je to nič svetoborného, proste klasika. 

Syoss: Color Refresher - hodnotenie 4* z 5* (recenzia) 

Postupom času som Syossu jednu hviezdičku vzala. Neviem prečo, ale efekt už nerobí taký pekný ako na začiatku. Síce oživí farbu vlasov, ale niekedy oveľa menej ako som pri ňom zvyknutá. Ale aj tak je moja záchrana, keď narýchlo potrebujem vlasy dofarbiť a spraviť ich o čosi krajšie. 

Syoss: Šampón na farbené vlasy - hodnotenie 1* z 5* 

Hrozný šampón, ja som ho pôvodne kupovala pre mamu, ale potom ako som sa prefarbila načerveno, vyskúšala som ho aj ja párkrát. Pekne vonia, ale to je asi všetko. Vlasy sú po ňom hrozné bez objemu, zle umýva, proste hrôza.  Nevyhovoval ani mame a tej sa páči skoro všetko :D.



Dermacol: Hľuzovkový make-up - hodnotenie: 4* z 5* (recenzia)

Make-up bol perfektný, až mi ho bolo ľúto minúť. Je skôr na suchšiu pleť, ale cez zimu bol super. Vtedy moja pleť potrebovala aj väčšiu dávku hydratácie. Používala som ho aj cez leto, keď som mala tvár vysušenú od slnka. Odtieňom bol skôr doružova, ale pekne sa dal rozotrieť. Super držal, síce som ho musela viac zapúdrovať, ale aj tak je jeden z mojich top :)

Dermacol: Kaviárový make-up - hodnotenie: 5* z 5* (recenzia)

Aj keď hľuzovkový  je super, o niečo radšej mám kaviárový. Ten som minula úplne, ale úplne celý. Aj s korektorom. Balenie vyzerá trošku neprakticky, ale nakoniec sa make-up dostaval von ľahko, aj keď tam bolo úplné minimum. Stačil na to tenší štetec na korektor. Kaviárový make-up mal super krytie, výdrž, odtieň, proste všetko :).

Nivea: Pure invisible 48 hod antiperspirant - hodnotenie: 4* z 5*

Na leto pre mňa nutnosť, pretože bio ma vždy sklamalo. Bol fajn, vydržal horúčavy, nerobil fľaky. Spokojnosť. 


Garnier: Upokojujúci odličovač 2v1 - hodnotenie: 5* z 5* (recenzia)

Perfektný odličovač, Garnier neskutočne prekvapil. Vydrží hodne dlho a super odličuje. Skúšala som ďalší, ale ten už nie je taký dobrý. Tento 2v1 je super. Určite odporúčam. 

Sante: Zubná pasta - hodnotenie: 3* z 5* 

Klasický priemer. Bola som zvedavá, aká bude biopasta. Mala som jednu od Alverde, tak zo zvedavosti som vzala ďalšiu. Dobre pení na to, že je to bio, ale na zuboch som si nevšimla, že by bola o niečo lepšia/horšia ako iné pasty. 

Essence: Čistiace pásiky na nos - hodnotenie: 0* z 5*

V balení sú 3 pásiky a mám pocit, že dokopy mi vytiahli asi tak 5 pórov :D. Strašne smrdia, ako niečo nemocničné (obväzy alebo dezinfekcia) a absolútne nič nerobia.

Balea: Čistiace pásiky na noc - hodnotenie: 2* z 5*

Viedli si o niečo lepšie ako predchodca od Essence, ale ani tak to nebola veľká výhra. Niečo povyťahovali, ale práve väčšie a rozšírenejšie pory nie. Nepomohlo ani naparenie pleti. Malinke póriky trošku povyťahovali.



Čo ste naposledy spotrebovali ? Môžete mi napísať nejaké 2-3 produkty, ktoré boli naj :).


Prajem vám krásny zvyšok dňa a stretneme sa pri ďalšej recenzii :).




Použité produkty: 


Dermacol Truffle moisturizing make up odtieň č.1: 9,99€*(dm)
Syoss: Color Refresher - červený odtieň: 3,99€* (dm)
Avon: Peny do kúpeľa (čokoláda a pomaranč/červené bobule) : 2,50€ (od avonlady)
Ziaja: Krémové sprchové mydlo kakaové maslo: 2,45€* (101 drogéria)
Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)
Garnier: Upokojujúci odličovač 2v1 - 3,49€* (teta drogéria)
Essence: Čistiace pasiky na nos - 1,79€* (dm)
Balea: Čistiace pásiky na noc - 1,89€* (dm)
Balea: Telový gél melón/mäta - 2,79€* (dm)
Sante: Zubná pasta - 3,99€* (dm)
Nivea: Pure invisible 48 hod - 4,00€* (ja som ho kupovala v Aténach, neviem presne koľko tu stojí)
Syoss: Šampón na farbené a melírované vlasy: 3,80€* (dm)



*ceny sú len orientačné 

12 komentárov:

  1. Dvacet produktu take vzdy obdivuji. Ja mam kolem osmi a to myslim, ze docela plytvam :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na kaviárový makeup jsem koukala už několikrát, ale nebyla jsem si jistá, hodí se spíš na mastnější nebo sušší pleť?
    Esthe Jones

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám pocit, že všetky dermacol make-upy sú skôr na suchšiu, ale ja mám mastnú pleť a s kaviárovým make-upom som nemala problém. Korektor sa mi trošku zlieval pod očami, ale make-up držal skvele. Stačilo ho len prepúdrovať a vydržal skoro celý deň :)

      Odstrániť
    2. Mám suchou pleť, momentálně ho používám a naprosto mi vyhovuje :)

      Odstrániť
  3. Super spotreba! Mne sa podarilo minúť telové mlieko Aqua Kiss od Victoria's Secret, nejaké minibalenia krémov, Balea gél na holenie a korektor od Pupy, ktorý si zrejme kúpim znovu, lebo som s ním bola veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Minúť 20-30 produktov za mesiac tiež nechápem, jedine tak v nejakej väčšej rodine kde bývajú spolu 2-3 generácie...ja veľmi neplytvám, ale ani nešetrím a predsa by článok o mojej mesačnej spotrebe by obsahoval jedine tak dezodorant a sprchový :D...je to aj tým, že skoro zo všetkého mám viac druhov a striedam...potom mám v kufríku aj stálice staré rok, dva....väčšinou veci, čo sú k ničomu :D
    My Cosmetic Case

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ja keby robím spotrebované každý mesiac, tak je tam fakt nejaký šampón a sprchový, možno odličovač a to by bolo všetko :D Za mesiac toho veľa neminiem, fakt nechápem ako niekto dá plnú tašku produktov :D

      Odstrániť
  5. Krásný článek. :)
    http://kacheslovemakeup.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten Ziaja kakaový sprcháč musí krásně vonět :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kaviárový makeup mě vždy lákal, ale ted už se myslím nedá sehnat, maximálně na vinted :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás sa bežne predáva, v dm, v tete aj na nete som ho videla :)

      Odstrániť
  8. Škoda těch čistících pásků. Hledám něco, co opravdu účinkuje na černé tečky. Zkoušela jsem akorát zelený jíl a i nějaké pásky, ale bez úspěchu. Na mé spotřebováno můžes klidně mrknout TADY :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena