7. 10. 2016

E-Style Mini Crazy

Krásny večer :)

V minulej súťaži bola medzi cenami aj neónka na nechty od E-style. Samozrejme aj ja som si jednu zaobstarala. Neónky som doma ešte nemala a na leto boli ideálne. Škoda, že na Slovensko prišli až koncom leta. 


V celej sade bolo 8 lakov. Fialové, modré, ružové laky doma mám a nie len po jednom odtieni, k zelenej mám "trošku" odpor, tak ostala len oranžová a žltá a presne tie som si kúpila. Sú to vraj mini laky, aj keď objemovo majú 7 ml, čo ja za mini lak nepovažujem. A hlavne je to odtieň, ktorý nebudem nosiť moc často, tak by mi v pohode stačilo 5 ml. To by bol potom správny mini lak :).


Laky majú pekný obal, hranatý, trošku iný ako konkurencia. Vraj lak má veľký šteteček (je to aj na obale), ale je klasický. Nie je vôbec nejaký maxi alebo niečo podobné. Klasický plochý ako pri 90 % lakoch. 


Neónky všeobecne majú problém s krytím. Aspoň vtedy, keď chcete na nechtoch presne to, čo vidíte vo fľaštičke. Najlepšie je používať pod ne kvalitný biely lak. Ak ho nemáte až taký kvalitný, tak najlepšie je nalakovať si najprv nechty bielym lakom a na druhý deň neónkou, inak umriete pri čakaní. Tieto laky potrebujú 2 vrstvy, oranžový niekedy si žiada až 3. Vtedy sú nechty krásne žiarivé. 


Nevýhodou je to, že vôbec niesu rýchloschnúce. Takže je treba pustiť si film a lakovať pri ňom. Prvá vrstva uschne do 10 min., druhá už potrebuje vyše pol hodiny. Ak ešte čakáte na uschnutie bieleho laku, asi kuknete aj dva filmy, kým všetko bude hotové a nikde si lak neotlačíte. 


Efekt sa mi veľmi páči, ale len na dlhých nechtoch, Neviem prečo, na krátkych to vyzerá moc lacno. Výdrž je celkom fajn. V pohode sa drží na nechtoch týždeň, čo je pri mojich nechtoch normálna doba. Mne laky držia poriadne, aj počas upratovania v sobotu bez rukavíc :).


Zhodnotenie:

Klady:
  • pekné odtiene
  • výdrž
  • balenie
Zápory:
  • pomaly schnú
  • krytie

Hodnotenie: 3* z 5*



Nosili ste neónky počas leta alebo vám je jedno aký lak máte, hlavne že nejaký je  ? :)
Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

E-style: Mini Crazy - orange: 1,81€* (krasotika.sk)
E-style: Mini Crazy - yellow: 1,81€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

11 komentárov:

  1. Mne sa laky páčia avšak neznášam čakať, pokiaľ lak uschne.

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja, ale pri filme mi to až tak nevadí :D

      Odstrániť
  2. Ten oranžový lak je absolútne úžasný. Nakoľko chodím na tréningy kde musím nosiť oranžové tričká, veľmi by sa mi k tomu hodil :) Mám dojem, že po ňom popozerám aj ja :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné odstíny v létě bych je lakovala nejvíc :)
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mám na leto, na budúce ich znova vytiahnem :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Taky se mi moc líbí, ale dlouhé zasychání by mě nebavilo

      Odstrániť
  5. Ty odstíny jsou velmi krásné a zajímavé! Líbí se mi ta žlutá, vypadá to velmi krásně, tak podzimně!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jee ake male, zlate.... estyle sa mi páči, ako teda značka.. ale s lakmi ešte skusrnosť nemám :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslím si, že tento lak by mi vůbec nevyhovoval. Prostě potřebuji rychlo schnoucí laky, které vydrží dlouho. Nevím jestli jsi třeba zkoušela laky Sallly Hansen, ty jsou naprosto skvělé. Sice jsou drahší, ale kvalitní.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena