27. 10. 2016

Fitness diár 2017

Krásny večer :)

Ako ste mohli vidieť na fb stránke aj na budúci rok som si objednala Fitness diár. Mne sa celkom zapáčil a pracuje sa mi s nim oveľa lepšie ako s klasickým nudným kancelárskym diárom. Asi to, že je farebnejší, sem-tam v ňom nájdem nejaké rady, z neho spravilo historicky prvý diár, ktorý som aj používala. Áno, nie každý deň, ale používala :).


Samozrejme, že v mnohých veciach bude rovnaký ako jeho predchodca, tak som sa rozhodla, že rovnaké časti diáru už fotiť nebudem a môžete si ich pozrieť v recenzií na 2016 :) Len si to predstavte v červenej farbe. Prvý zásadný rozdiel je, že diár je už rozdelený na českú verziu a slovenskú. Predtým bol česko-slovenský. Výhoda to je hlavne pri menách, pretože som nikdy nevedela, či má meniny Erika alebo Nela a musela som si to kontrolovať. Inak som si ani nevšimla, či text je v slovenčine alebo češtine.


Na začiatku ako v diári pred tým je "bojový" plán. Proste si tam napíšete, v čom ste dobrá a na koniec si zapíšete 3 ciele na rok 2017. Narozdiel od predchodcu, diár 2017 je celý zahalený pozitívnym myslením, takže už sa do neho nezapisujú prehrešky, nedostatky atď. Za bojovým plánom nasleduje lunárny kalendár, ako používať afirmácie (pozitívne tvrdenia), menštruačný kalendár,ako využiť menštruačný cyklus vo svoj prospech a klasický mesačný plánovač. 


Každý mesiac začína spísaním cieľov a nejako výzvou. Jeden mesiac je výzva napísať zoznam vďačností, ďalšia je objímajúca, potom meditačná atď. Myslím, že je to oveľa lepší nápad, ako keď tam boli cviky, ktoré boli v podstate len strečing a jeden taký cvik za mesiac bol nič moc. Za výzvou sa nachádza chutný recept (lievance, šalát, polievka) a týždenný plánovať cvičenia.



Celý týždeň je potom klasicky rozdelený. Úspech dňa na konci vystriedal Dnes som vďačný za. Myslím, že je super nápad umiestniť do hornej časti Najdôležitejšie úlohy na tento týždeň, pretože sa tým šetrí miesto a bije to do očí. Proste hore si môžem napísať činnosti, ktoré robím skoro dennodenne (alebo by som mala robiť :D) učenie, blog, cvičenie a nemusím to osobitne písať ku každému dňu. Kúpila som si aj nálepky a keď danú činnosť spravím, prilepím k nej tučniačika. Tak budem vedieť, koľkokrát sa mi to podarilo splniť. Na konci je priestor pre zhodnotenie týždňa.


Zhodnotenie mesiaca je skoro rovnaké, akurát sa odtiaľ vyškrtali všetky negatívne veci (prehrešky) a v podstate si len informatívne zapíšete ako ste na tom. Keď som si zbežne pozrela texty v diári, sú dlhšie ako v 2016. Sem-tam sa dozviete, čo jesť a čo nie, sem-tam narazíte na motivačné mini články. Samozrejme veľa sa toho v diári nenachádza ale je to milé spestrenie. 


Diár je zakončený tabuľkou kalorických hodnôt, miestom na poznámky, malinkým kalendárikom, záložkou, odkazom na videá a reklamami na iné produkty firmy. Ja využijem pravdepodobne len miesto na poznámky.

Na jednej strane je miesto pre 10 cvikov


Veľký nedostatok prvého diára bolo miniatúrne miesto na zapisovanie cvikov. Človek by ho tam aj očakával ,keď je to Fitness diár. Týždenný plán cvičenia je fajn ak chodí človek plávať, behať, jazdiť na bicykli, ak cvičí v posilovni, je to málo. Problém vyriešili bonusom, ktorý si môžete stiahnuť z netu. Zadarmo k diáru dostanete aj zapisovanie cvikov aj zapisovanie jedál.  Doma si v pokoji prílohy vytlačíte a diár je úplne kompletný. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • veselý dizajn
  • s bonusmi dosť miesta na zapisovanie
  • pozitívne ladený
  • rôzne doplnky ako recepty, citáty,výzvy
  • pri menách aj doporučenia kedy piť/nepiť kávu, šťavy, kedy si spraviť masku....
  • veľkosť
Zápory:
  • len pre ženy


Hodnotenie: 5* z 5*



Diár sa mi veľmi páči ešte viac, pretože s bonusmi je to už naozaj fitness diár :). Ako sa páči vám ? Zaujal vás alebo ostanete verné svojmu diáru, ak nejaký používate ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku :)





Použité produkty:

FitShaker: Fitnnes diár 2017: 10,97€* (martinus.sk)


*ceny sú len orientačné 

1 komentár:

  1. Děkuji za článek :) Pomohl při rozhodování zda si ho koupit nebo ne :)) A rozhodnutí? Kupuji :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena