19. 10. 2016

Garnier Dvojfázová micerálka

Krásny deň :)

Asi ste sa stretli s boomom, ktorý bol okolo dvojfázovej micerálky. Bola na každom blogu a aj na youtube som ju často stretávala. Kúpila som si ju aj ja, pretože Bioderma mi akurát dochádzala, všade bola chválená a bola s ňou spojená súťaž. To posledné ma "asi" úplne presvedčilo o kúpe :D. S Garnierom to mám tak 50:50, niečo je super, niečo úplne naprd. 


Recenziu som mala naplánovanú oveľa skôr, ale vôbec som sa nevedela rozhodnúť, či som s micelárkou spokojná alebo nie. Prvý deň som si povedala, že je super, na druhý deň mi už taká neprišla. A aj keď som stále trochu na vážkach, považujem ju za lepší produkt od Garnier. Najčastejšie si kupujem micelárky od Biodermy, tak drogérkovú ponuku nemám moc vyskúšanú, no myslím si, že táto bude patriť k tým lepším. 



Micelárka sľubuje odstránenie hocijakého make-upu od všadiaľ a je vhodná pre všetkých. Takže v podstate úplne multifunkčný odličovač. Nemyslím si, že by sa taký dokonalý produkt dal vyrobiť, preto vždy podobné kecy na obale beriem s veľkou rezervou. Spojenie micelárky a olejovej zložky je naozaj skvelé. Nevysušuje pleť, cítiť pri odličovaní, že je tam olej a pleť je viac uvoľnená. Aj napriek tomu som pleť zmývala. Každá micelárka by sa mala zmyť, tak som ani moc neriešila, že mi vo vrchnej časti pláva olej a vždy som pleť poriadne prestriekala pleťovou vodou. Po zmytí sa stratilo aj miniatúrne zmastnenie pleti. 


Vôňa je príjemná, trošku by mohla byť menej výrazná. Je to zmena mať voňavú micelárku, Bioderma je v podstate bez vône. Ja by som do nej parfum nedávala, aj keď je na poslednom mieste. Citlivej pleti zvykne uškodiť. Ja sama mám pleť precitlivenú, no zatiaľ sa jej micelarka veľmi páči. Ani jedenkrát neprotestovala v podobe vyrážok, začervenania alebo pálenia. A teraz k tej najdôležitejšej vlastnosti a to odličavanie. Je pravda, že odlíči všetko od klasického make-upu cez dlhotrvajúce rúže po vodeodolný make-up. Ale bezproblémovo to nie je. Určite neodličuje tak, že dáte micelárku na tampónik, priložíte na oko, po chvíľke stiahnete a oko odlíčené. To nie. Treba postup viackrát zopakovať, aby bolo celé líčenie dole. V balení je jej 400 ml, tak aj pri horšej odličovacej schopnosti sa neminie za mesiac. 


Pleť je po odlíčení jemná, ale to bude silikónmi, takže získaná jemnosť sa pomaly stratí zmytím micelárky. Celkovo musím povedať, že aj keď micelárka pre mňa nie je neviem aký boom a nesadla som si z nej na riť, používam ju rada. Nikdy od Garnieru nečakám zázraky, tak keď sa mi dostane do rúk produkt, ktorý je dobrý, príjemne ma to prekvapí. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • balenie
  • nevysušuje 
  • nedráždi pleť
  • vhodná aj na citlivú
  • odlíči všetko
Zápory:
  • na odlíčenie potrebuje viac času
  • jemnosť po dolíčení je spôsobené silikónmi
  • trošku mastí pleť
  • parfum v zložení mi príde zbytočný 

Hodnotenie: 3* z 5*


Vyskúšali ste dvojfázovú micelárku, či vás novinka od Garnier vôbec nezaujala a ostali ste verné svojmu overenému produktu ? :) 

Teším sa na vás pri ďalšom článku.




Použité produkty:

Garnier: Dvojfázová micelárka: 5,99€* (dm)



*ceny sú len orientačné

12 komentárov:

  1. Už dlhšie ju chcem vyskúšať, asi ju kúpim na Vianoce mame .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa nejako nezaujala a celkovo nemám potrebu skúšať garnier micelárky :) skôr siahnem už po avene alebo dermacol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol by som aj ja vyskúšala, nechce sa mi stále Bioderma kupovať za toľko €. Ale asi po tejto si kúpim od Biopha, na tú kukám už hooodne dlho :)

      Odstrániť
  3. O týhle micerálce jsem slyšela samou chválu, ale ještě jsem se nedostala k tomu jí vyzkoušet :D
    Jinak na mém blogu najdeš giveaway, kdyby jsi měla zájem: http://www.terripeterk.com/2016/10/give-color-to-your-hair-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejspíš ji zkoušet nebudu, ale moc ráda si přečtu recenze na ní. Jsem zvědavá na různé názory. Napsala si moc pěkný článek.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rada si prečítam recenziu na túto micelárku, všade bola totiž vychválená ako dokonale odličuje a mala som pocit, že iba ja mám proti nej výhrady...podľa mňa je OK, ale druhýkrát si ju už nekúpim a vraciam si k Bioderme...s tou mi aj špirála išla odlíčiť šikovnejšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ani ja si ju už nekúpim, Bioderma je Bioderma, tá je zatiaľ to naj, čo som vyskúšala :). Ale tak keď mám večer čas, nikde sa nenáhlim, tak mi dlhšie odličovanie nevadí.

      Odstrániť
  6. Pre mňa je Bioderma top, vydrží mi veľmi dlho. Garnier by som skúsila jedine ružovú, táto sa mi vôbec nepozdáva. :/

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja používam od Yves Rocher a veľmi sa mi páči takže zatiaľ by som nemenila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já mám teď ještě dvě micelárky, ale už jsem po ní koukala, protože mě zaujala, takže jednou jí taky zkusím. Dvoufázový kolega na odlíčení očí od Garnieru je totiž můj oblíbený, tak jsem zvědavá...
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena