9. 11. 2016

Jordana Sweet cream matte Halloweenska edícia

Krásny večer :)

Od Jordany som už vyskúšala jednu várku rúžov. Boli perfektné. Koncom októbra Jordana prišla s Halloweenskou edíciou. Keby tam nebola modrá farba, pravdepodobne by som odolala, ale po modrom odtieni rúžu moje srdce túži už asi rok. Objednala som si ich hneď, ako mi na fb vybehol obrázok s novinkami. Nerozmýšľala som ani minútu. Neviem, či sú ešte niekde v ponuke, na Krasotike boli vypredané skoro hneď, museli naskladniť len pár kúskov.


V Halloweenskej edícií boli odtiene, ktoré len tak bežne nezoženiete a ktoré ani bežne na človeku neuvidíte. Jediné "normálne" odtiene boli 2 červené. Samozrejme, na tie som ani nekukala a vybrala som si modrý, sivý, oranžový a fialový. Chcela som len modrý, ale nebudem predsa objednávať iba jeden rúž :D. Na začiatok musím povedať, že kvalita Halloweenskej edícií je o dosť horšia ako klasická ponuka. Netypické farby ako modrá, sivá sú asi náročnejšie na výrobu, lebo odtiene Tiramisu, Mango sorbet a Mixed berry souffle sú perfektné.


Balenie ani aplikátor sa od klasických sweet cream matte rúžov nelíši. Sú úplne totožné. Trošku mi na balení chýba halloweensky šmrnc, aspoň roztečené písmenká. Nech je jasné, že je to limitka. Aj obalom, nie len farbou rúžu. 


Už na prvé vyskúšanie bolo vidieť, že fľakatia. Sivý a modrý sú v pohode, malilinká šmuha sa na perách nájde, ale to si všimnem len keď sa obzerám v zrkadle. Fialový fľakatí už hodne, na pery treba dať 2 tenké vrstvy. Čo sa týka výdrže, celý deň to určite nie je. Nie je to ani pol dňa. Max 3 hodiny, ak človek neje/nepije. Rúže sú síce krásne matné a na perách sa tvária, že kvalitou budú na tom rovnako ako ich predchodcovia, opak je pravdou. Po 3 hodinách sa začne rúž trhať, droliť a už začína presvitať koža. Zasychá rýchlo, preto s nim treba manipulovať čo najrýchlejšie a naniesť čo najtenšiu vrstvu. Po pár nanesení som prišla na to, koľko rúžu treba, aby bol krásne pigmenovaný a dlho vydržal. 


Ani hydratačne to nie je nič moc. Strašne vysúšajú pery a počas dňa cítiť mierne ťahanie. Mám pocit, ako keby rúž počas dňa úplne vyschol na perách a preto sa odmrvuje. Po jedle bola polka rúžu fuč, pitie vydržal lepšie, ale na pohári boli otlačky.

Zhodnotenie:

Klady:
  • nádherné odtiene
  • balenie
  • aplikátor
Zápory:
  • výdrž
  • fialový moc fľakatí
  • vysúšajú 
  • drolia sa 

Hodnotenie: 3* z 5*


Aj keď rúže výdržou hodne zaostávajú za mojim požiadavkami, odtiene, ktoré mám sú tak nádherné, že stoja za to. Aj keď ich musím kontrolovať aspoň raz za hod. 

Ako sa vám páčia netypické farby rúžov ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)






Použité produkty:

Jordana: Sweet cream matte: Zombie queen: 4,60€* (krasotika.sk)
Jordana: Sweet cream matte: Twisted tangerine: 4,60€* (krasotika.sk)
Jordana: Sweet cream matte: Fantasy fairy: 4,60€* (krasotika.sk)
Jordana: Sweet cream matte: Enchanted goddess: 4,60€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

6 komentárov:

  1. Popravdě asi bych si kromě fialové na žádnou netroufla. Ikdyž je obecně známo že fialové mají tendenci flekatět, ale asi ji taky zkusím. Tobě taky sluší nejvíc :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena