7. 11. 2016

Musk Ručne vyrábané mydlá

Krásny večer :)

Mydlo je jedna z vecí, ktorú som nikdy moc neriešila. A ani ich veľa vyskúšaných nemám, pretože rodičia za čias komunizmu nanosili z roboty toľko mydiel, že sa asi neminú do konca môjho života :D. Určite si ich pamätáte. Typická ružová vôňa, zabalené v papierovom obale a v strede obalu sa usmieva nejaká ženská. Bolo príjemné vyskúšať konečne nejakú zmenu. Ružová vôňa mydla mi už ide na nervy :).


Dostala som ponuku od Musk a mohla som si vybrať 2 mydlá. Ručne vyrábané, prírodné, veľmi zaujímavé kombinácie, tak som si povedala, prečo nie. Prírodnú kozmetiku vždy rada vyskúšam. Milujem vôňu byliniek, ovocia a hlavne keď je to naozajstná vôňa a nie syntetika. 



Mydielka sa posielajú buď v krabičke alebo v papierovom obale. Rozdiel v cene je pár centov. Ja som si nechala poslať obe varianty. Tak ako krabička aj papierové vrecúško je z recyklovaného papiera. Krabička je jednoduchá a napriek tomu pekná. Vrecúško je robené naozaj len na to, aby sa mydielko dostalo k majiteľovi v poriadku. 


Vybrala som si makovičku a rozkvitnutú lúku. Na stránke je ich vyše 30, takže rozhodnúť sa, ktoré chcem vyskúšať, malinko trvalo. Veľmi sa mi páčili aj farebné, napr. pomarančová sviežosť alebo kiwi. Nakoniec som si vybrala pre mňa tie najzaujímavejšie. 


Makovička bolo jediné mydielko so špagátikom. Nádherne citrónovo vonia a má v sebe množstvo makových zrniečok. Na peelingy moc nie som, ale makovička je skvelá. Pokožka je po peelingu jemná, zbavená skoro každej odumretej bunky. Aj napriek glycerolu, kokosovému oleju a iných hydratačných zložiek, je pokožka malinko vysušená. Nič hrozné, ale trochu to cítiť. Tvar mydla je akurát, vôbec sa nešmýka z ruky. Po pár použitia vidieť, že sa dosť rýchlo míňa.  


Rozkvitnutá lúka je mydlo plné byliniek. Obsahuje čiernu bazu, jazmín, levanduľu, nechtík pivóniu a ružu. Nikdy som nemala mydlo preplnené sušenými bylinami. Na moje prekvapenie mi pri umývaní vôbec nevadia. Myslela som si, že budem mať ruky celé od bylín a mydlo nebude peniť. Ale aj keď na prvý pohľad vyzerá, že mydlo je úplne narvané bylinkami, pri používaní vôbec neprekážajú. Mydlo pení perfektne, krásne bylinkovo vonia a vôbec nevysušuje ruky. Trošku mi vadí tvar, na moje packy je mydlo moc veľké. Skôr by mi vyhovoval oválny tvar. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • prírodné 
  • ručne robené
  • veľký výber
  • krásna vôňa 
  • balenie 
  • super penia
  • preklad zloženia
Zápory:
  • makovička trošku vysušuje
  • tvar pri rozkvitnutej lúke 

Hodnotenie: 4* z 5*




Ako sa vám páčia mydielka ? Zaujali vás, či klasické mydielka vôbec neriešite ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).




Použité produkty:

Musk: Makovička: 4,50€* (musk.sk)
Musk: Rozkvitnutá lúka: 4,10€* (musk.sk)


*produkty som dostala na otestovanie 

5 komentárov:

  1. Pekne fotky. Prirodne mydla su rozhodne fajn. Odkedy som zacala vyrabat vlastne mydlo, ten chemicky mix z drogerie ani mydlom nenazyvam. Skusala si ich aj pri sprchovani?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hej tú makovičku som používam namiesto sprchového. Ako som písala, vysušuje málinko, ale to aj väčšina sprchových. Umýva sa s ňou super :)

      Odstrániť
  2. Mýdla testuji i já, tak jsem si ráda přečetla tvoji recenzi, já jsem si vybral jiná, ale můj názor si nechám do recenze. Tvůj článek se mi moc líbí, máš je krásně nafocené.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhá mýdla miluju a tyhle vypadají fakt nádherně :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena