30. 12. 2016

Spotrebované produkty 10

Krásny večer :)

Posledné týždne sa snažím míňať všetky svoje zásoby kozmetiky. Mala som jej hodne a je načase konečne starú pomíňať, aby urobila miesto novej. Keď som si robila revíziu v skrinke, tak som musela dokonca pár kúskov vyhodiť, čo sa mi aj stihli pokaziť, tak som si dala prísny zákaz niečo kupovať :D 100% tento zákaz nedodržím, ale kým neminiem aspoň 3/4 vecí, moja peňaženka si trošku oddýchne od noviniek :D.


Za posledné dva mesiace sa mi nazbierala asi plná taška obalov, tak by mali spotrebované vychádzať každý mesiac. To sa asi stane prvýkrát na mojom blog. Nikdy som toľko obalov  nenazbierala, aby to bolo každý mesiac na nový článok :D.


Schwarzkopf: Live Ultra Brights or Pastel - hodnotenie 5* z 5* (recenzia)

Aby ste videli, že naozaj si kupujem TOP výrobky dookola, nechala som si pár krabičiek farieb. Som si istá ,že som ich minula viac, ale odložila som len 5 kusov. Farba je fakt super, ako som písala v recenzií. Jediná chyba je, že sa strašne rýchlo vymýva. Pri poslednom farbení som si všimla, že kým červenej mi stačí menej ako polka balenia, ružovej musím použiť celú tubu. 


Avon: Pena do kúpeľa červené ovocie - hodnotenie: 2* z 5* (recenzia)

Samozrejme, že v spotrebovaných nesmie chýbať avoňácka pena do kúpeľa. Na vani už mám ďalšie 3. Táto s červeným ovocím bola fajn, len tá vôňa nebola až taká pekná. Už by som si ju nekúpila.

Bul Fresh: Revitalizujúci šampón s ružou - hodnotenie: 3* z 5*

Šampón som dostala v sete ešte s telovým mliekom a parfumovou vodou. Tvári sa oveľa prírodnejšie ako v skutočnosti je. Sadu mi doniesli rodičia z Bulharska, chcela som niečo s ružovou vodou. Šampón sám o sebe je klasický. Dobre penil, celkom pekne voňal, ale nič prevratného to nie je.

Herbalife: Posilňujúci šampón - hodnotenie: 2* z 5*

O Herbalife som chcela urobiť celý článok, nakoniec som od toho upustila. Šampón, tak ako celá kozmetika, je bez sulfátov, parabénov....má mať v sebe len  rastlinné zložky. Možno som čakala od neho strašne veľa, pretože bol vychválený do nebies, ale je úplne klasický. Žiadne posilnenie ani zmiernenie vypadávania vlasov som si nevšimla.

Herbalife: Posilňujúci kondicionér - hodnotenie: 2* z 5*

K šampónu som mala aj kondicionér, aby to malo správny účinok, ktorý sa ale nedostavil. Kondicionér mi prišiel aj dosť vodnatý, takže sa trošku šmýkal v vlasov. Ako pri šampóne, tak ani pri kondicionére som si zlepšenie nevšimla. Vlasy sa štiepili rovnako, padali rovnako...za tú cenu som čakala viac.


Balea: Telová pena - hodnotenie: 4* z 5*

Letná limitka telovej kozmetiky Balei neskutočne vyšla. Tak ako telový gél, tak aj táto pena boli skvelé a strašne by som ich chcela vidieť v stálej ponuke. Pena pekne hydratovala, síce sa horšie vsakovala, ale nebolo to najhoršie. Mala neskutočne krásnu vôňu a bolo ju ešte ráno cítiť z perín :).

Bioderma: Micelárna voda Hydrabio: hodnotenie: 5* z 5* (recenzia)

Niet nad micelárky od Biodermy. Pre mňa sú jednoducho top, presne ako táto. Teraz mám doma síce dvojfázovú od Garnier, ale Bioderme sa nevyrovná. 

Garnier: 2v1 Posilňujúci odličovač - hodnotenie 2* z 5*

Podpriemer. Nechala som sa zlákať posilnením mihalníc za 4 týždne. Nie že len mihalnice neposilnil (ako....podvedome som to čakala), ale aj strašne zle odličoval výrazný make-up. Upokujujúci odličovač  bol o mnoho lepší ako tento. 

Dermacol: Sprchový gél hruška Williams - hodnotenie: 5* z 5*

Neskutočne krásne voňal, v podstate ako celá rada Aroma Ritual. Zatiaľ som vyskúšala len 3 druhy týchto sprcháčov. Tento bol asi najkrajší.


Ebelin: Odlakovač Express s ryžovým olejom - hodnotenie: 3* z 5*

Ebelin odlakovače sú mojou klasickou. Odlakujú dobre, nie sú drahé, tak ich kupujem dookola. Rozhodla som sa vyskúšať aj hubičkový, ktorý si nelejete na tampónik, ale prst strčíte do hubky, potočíte a tadáááá lak je fuč :D. Nápad je to super, síce musíte aj tak občas vatovou tyčinkou sem-tam lak odstrániť, ale problém bol skôr v laku. Oveľa viac vysušuje nechty ako iné odlakovače od Ebelin. Neviem, či je to tým, že v podstate máte celý prsť v laku, tak lak vysušuje rovnako, ale väčšiu časť alebo ten lak je taký sám o sebe. Ja som sa radšej vrátila ku klasike. 

Nivea: Čistiace obrúsky na pleť - hodnotenie: 0* z 5* (recenzia)

Nie že tieto obrúsky boli nič moc, ale ešte som mala po polke balenia tvár plnú akné a dávala som ju dokopy vyše mesiaca, takže veľké EE.

Balea: Sérum na riasy - hodnotenie: 0* z 5*

Aj na toto sérum som chcela urobiť článok s porovnaním pred/po atď. Nakoniec sérum neurobilo ani veľký prd, takže načo vás takým článkom zaťažovať :D. Po prvým pár dňoch sa mi puklo balenie. Vydržala som to používať asi 3 mesiace a riasy boli úplne rovnaké ako pred tým. 


Avéne: Hydratačná maska - hodnotenie: 4* z 5*

Skvelá maska. Pekne hydratovala, vôbec nepálila. Vyzerala ako hutnejší biely krém. Keď som mala pleť dehydrovanú pleť, vsiakla sa skoro celá. Len to zloženie bolo také noo.....parafín a silikóny mohli chýbať :).

Balea: Tampóny proti vráskam pod oči - hodnotenie 2* z 5*

Gélové tampóniky sú napustené hydratačnými látkami (glycerín, Q10), nechajú sa 20 min a majú vyživiť očné okolie. Boli príjemne chladivé a dávala som si ich vždy na druhý deň, keď som bola v meste do noci. Ja som si všimla len to chladenie, výrazné účinky nemali.

Balea: Aqua pleťová maska, látková s extraktom z rias - hodnotenie: 3* z 5*

Maska bola celkom dobrá. Moja prvá látková. Látka bola poriadne napustená maskou. Bolo jej tam neskutočne veľa, že sa celá ani nemala šancu vsiaknuť a vyšla aj na krk. Veľkosť látky by mohla byť menšia. Ak by ste chceli s ňou behať po dome, tak by vám zavadzala a aj by sa asi zošmykla. Ale na relax v posteli/vani so zatvorenými očami je fakt dobrá. Pleť bola zhydratovaná dostatočne :).

Alverde: Čistiaca maska Beauty & Fruity - hodnotenie: 3* z 5*

Konečne som našla masku aj od Alverde. Táto rada ma už sklamala svojou penou, lebo štípala a v podstate bolo na nej zlé všetko. Maska je už o poznanie lepšia. Pleť úplne nevyčistí, ale už existujúce akné stiahne a aj urýchli hojenie. 

Ellie: Maska hydratačná, vyživujúca, čistiaca - hodnotenie: 3* z 5*

Všetky masky sú v podstate rovnaké. Jedine čistiaca štípe asi tak minútu, potom sa pleť pod ňou upokojí a všetko je už ok. Aj keď štípala, nemala som pleť podráždenú. Pleť po použití bola pekne jemná, vyzerala o niečo lepšie ako pred tým. 



Dnes taký dlhší článok, ale to sú asi v podstate všetky spotrebované :) Do komentáru mi napíše nejaký TOP výrobok za posledný mesiac, ktorý ste vyskúšali :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)





Použité produkty :

Schwarzkopf: Live Ultra Brights or Pastel: 4,65€* (teta drogéria)
Avon: Pena do kúpeľa červené ovocie : 2,50€* (od avon lady)
Bul Fresh: Revitalizujúci šampón s ružou: cenu neviem, bol to darček (Bulharsko)
Herbalife: Posilňujúci šampón: 12€* (od Herbalife poradkyne)
Herbalife: Posilňujúci kondicionér: 12€* (od Herbalife poradkyne)
Balea: Telová pena: 2,39€* (dm)
Bioderma: Micelárna voda Hydrabio: 11,80€* (lekáreň)
Garnier: 2v1 Posilňujúci odličovač:: 3,50€* (teta drogéria)
Dermacol: Sprchový gél hruška Williams: 2,29€* (dermacol.sk)
Ebelin: Odlakovač Express s ryžovým olejom: 1,70€* (dm)
Nivea: Čistiace obrúsky na pleť: 4€* (dm)
Balea: Sérum na riasy: 5,20€* (dm)
Avéne: Hydratačná maska: 19,90€* (avene-cosmetics.sk)
Balea: Tampóny proti vráskam pod oči: 3,70€* (dm)
Balea: Aqua pleťová maska, látková s extraktom z rias: 0,99€* (dm)
Alverde: Čistiaca maska Beauty & Fruity: 0,99€* (dm)
Ellie: Maska hydratačná, vyživujúca, čistiaca: 0,69€* ks (teta drogéria)


*ceny sú len orientačné

5 komentárov:

  1. Ja už síce chemickými farbami vlasy nefarbím, ale tieto Live farby vyzerajú parádne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si asi 3 roky farbila hénnou, ale nič mi to s vlasmi nespravilo a kedže ich mám moc tmavé, tak ani červená farba nebola vidieť. Tak som na to šla klasickou cestou :)

      Odstrániť
  2. Jediné co jsem vyzkoušela je sprcháč akorát v jiné vůni a byla jsem také velmi spokojená :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea telova pena bola proste neskutočná asi včera som ju minula a musim povedať že je to pre mňa top produkt spokojnosť nadovšetko:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rada značku Ellie. Práve od nej používam micelárku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena