21. 12. 2016

Vyhlásenie súťaže

Krásny večer :)

Tento rok som nemala veľa času na vianočnú súťaž, tak aj výhra sa dostane k majiteľovi až po Vianociach :/. Minulý rok som to mala naplánované oveľa lepšie. 


Na začiatok sa chcem poďakovať za komentáre k súťaži. Také dlhé komentáre s tým čo máte a nemáte radi ma potešili. Moc si Vianoce neužívam, tak ste mi dali trošku iný pohľad na ne :)

Výherca :)

Poprosím ťa, napíš mi email s kontaktom, kde ti môžem výhru poslať a hneď ako to bude možné, balíček odošlem :)


Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili a budem vám držať palce v ďalšej súťaži :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena