26. 12. 2016

W7 In the Mood paletka

Krásny večer :)

Dúfam, že ste si Vianoce užili najlepšie ako to len šlo. Ja som si ich užila :). Poriadne som sa prežrala koláčov, konečne som dočítala Metro 2034 a môžem sa vrhnúť na posledný diel a hrala som Mirror´s Edge. Nádherné Vianoce :D.Trošku som si musela oddýchnuť aj od blogu, ale čo najskôr sa budem snažiť všetky resty dobehnúť :).


Popravde najprv som si chcela kúpiť od W7 paletku In the Nude (12 odtieňovú), nakoniec kvôli letnej brigáde som si musela kúpiť nejaké odolné tiene, ktoré sa mi nerozpadnú cestou. Konkrétne táto paletka je v plechovom obale a je pomerne malá. Musela som použiť pomerne, pretože obal zaberie hodne miesta, ale dokonale chráni tiene. Nech som mala veci nahádzané akokoľvek v kabelke, tak sa mi s ňou nič nestalo.


Pre mňa je to dokonalá cestovná paletka. Nie len kvôli obalu, ale aj kvôli odtieňom. Tiene sa dajú použiť aj na vyplnenie obočia a je tam aj dá sa povedať rozjasňovač. Moc tieto produkty nepoužívam, nie som fanúšik neuveriteľne trblietavých rozjasňovačov, takže mne tento v paletke v pohode stačí. 



V paletke sa ukrýva 6 tieňov. 5 matných a jeden je saténový. Mne by sa paletka páčila o niečo viac, keby bola v studenom prevedení, pretože hnedý tieň by nahradil aj konturovací púder. Tiene sú celkom dobre pigmentované na denné líčenie, ale strašne, strašne, strašne prášia. Treba pod ne použiť lepkavejšiu bázu alebo korektor, aby sa prvá vrstva prichytila a nerozprášila do okolia. Aj napriek prášivosti sa s paletkou dá vytvoriť rýchlo pekné denné líčenie. Na večer by som ja potrebovala už niečo výraznejšie. 


Výdrž je celkom slušná, len potrebujú lepší základ. Bez primeru veľa nevydržia, najlepšie držia na korektore. Neviem prečo, ani báza tieto tiene tak dobre neudrží ako korektor (používam L.A.Girl ). Pekné držia pol dňa, potom sa stráca intenzita tieňov. Málokedy sa mi stalo, že by sa zliali. Iba vo veľkom teple to nevydržali 

Zhodnotenie:

Klady:
  • obal
  • slušne pigmentované
  • super na cestovanie
  • výdrž
  • matné
Zápory:
  • strašne prášia 
  • na večerné líčenie sú málinko pigmentované, ale ja som si ju kúpila len na denné 

Hodnotenie: 3* z 5*


Vyskúšali ste niečo od W7 ? Ako ste boli spokojné :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :)




Použité produkty: 

W7: In the Mood paletka tieňov: 5,10€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

5 komentárov:

  1. Já jsem zkoušela jen paletku a ta byla dobra, tahle vypadá též dobře, škoda ze prasi.

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne túto paletku má kamarátka a dost často ma s nou maľuje podľa mna je dobrá :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rada by som z tejto značky niečo vyskúšala :) majú pekné tieto paletky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka vypadá dobře na první pohled!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena