10. 1. 2017

Australian Bodycare Zvláčňujúci pleťový krém

Krásny večer :)

Na začiatok vám všetkým chcem poprať všetko dobré do nového roku. Nech je rok 2017 pre vás ešte o niečo lepší ako minulý. Hlavne nech ste všetci zdraví a nech sa vám splnia priania, na ktoré už dlhšiu dobu čakáte a veľmi by ste ich chceli. No čo sa tu budem vykecávať, prajem vám veľa veľa zdravia a príjemných chvíľ v novom roku :). 


Značku Australian Bodycare ste u mňa mohli vidieť dáááávno na blogu. Keď som si zakladala blog, tak myslím, že v prvých vypotrebovaných bol Femigel, ktorý bol skvelý. Vtedy som ešte neskutočne frčala na bio a prírodnej kozmetike, všetko som mala bez parabénov, silikónov atď. a Femigel bol jediný intímny prípravok v lekárni, ktorý spĺňal moje predstavy o zložení. 


Tentokrát som skúšala zvláčňujúci krém na pleť. Krém je v klasickom plastovom balení. Bol pekne zalepený, aby človek mal istotu, že mu produkt nik neotestoval. Toto by som ocenila na každom kréme/ riasenke/ rúži. Obal nevyzerá tak luxusne ako sklenené, ale v tomto prípade mi príde o málinko praktickejšie. Krémy s čajovníkom sa používajú na aknóznu pleť a keď sa nachádzajú v tube je to hygienickejšie. 


Okrem čajovníka, ktorý si všimnete úplne ako prvý (jeho vôňa vám úplne udrie do nosa), sa v kréme nachádza argánový, sézamový a marhuľový olej, extrakt z vŕby a serenoi. Krém ma pomáhať hlavne znížiť produkciu mazu a zabezpečiť krásnu matnú pokožku. 


Vôňa krému je naozaj veľmi intenzívna. Malo by v ňom byť 1% čajovníkového oleja, ale podľa vône by som tipovala oveľa väčšie množstvo. Cítiť ho chvíľu aj na pleti a ak niekto nemá rád vôňu čajovníka, tak myslím, že krém by nedokázal používať. Ja som ho dávala na vyčistenú pleť a na krém som už pacla make-up. Bez bázy. Po celú dobu používania, aj keď sa krém nanáša super, aj rýchlo vstrebáva, tak s mastením pleti si neporadil. Moja pleť je v tomto ohľade úplne rovnaká ako pred používaním.


Trošku som dúfala, že mi čajovník stiahne akné. V poslednej dobe som ho mala o málinko viac. No len ako som písala na začiatku, že Femigel som si vybrala hlavne kvôli absencii parabénov, tak v tomto kréme sa nachádzajú. Je to veľká škoda, pretože bez nich by sa krém určite zaobišiel. Mám aj pocit ,že mám pleť o niečo horšiu počas používania krému. Nieje to o moc, že by som jednoznačne mohla povedať, že je to krémom, mohlo to byť aj stresom, ale jednoznačne mi s vyrážkami nepomohol. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • rýchlo sa vsakuje
  • hydratácia
  • dobre sa rozotiera
Zápory:
  • parabény
  • s prebytočným mazom nepomohol
  • pre niekoho veľmi intenzívna vôňa

Hodnotenie: 3* z 5*


Skúšali ste niečo od značky Australian Bodycare ? Ako ste boli spokojný ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Australian Bodycare: Ľahký zvláčňujúci krém: 9,10€* (dkpharma.cz alebo australian-bodycare.sk)



*ceny sú len orientačné, ja som dostala krém na otestovanie od Blogerky.cz 

6 komentárov:

  1. Slyšela jsem, že dráždí oči, takže ho asi nepotřebuji :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som ho na očné okolie nedávala, na to mám iné krémy, ale na pleti ma vôbec neštípal :)

      Odstrániť
    2. Také ho nedávám k očnímu okolí a přesto mi z jeho silné vůně oči slzí.
      Beauty of pink / Knižní regál

      Odstrániť
    3. No vôňu má hodne, ale hodne silnú, tak asi citlivejšie oči podráždi, ja som ho zniesla v pohode. Keby mal inú vôňu vanilky alebo škorice, tak by som ho nemohla používať, ale čajovník mám rada.

      Odstrániť
  2. My jsme ho taktéž měly, ale tvořily se nám po něm pupínky :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež zdá, že je moja pleť o niečo horšia, ale teraz som mala stresové obdobie, tak neviem či je to z krému. Zvyčajne, keď som na krém alergická, tak sa mi pleť vyhodí po 3-4 použitiach. Uvidím ďalší mesiac, či to bolo z krému alebo zo stresu.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena