11. 1. 2017

Moje nechty - starostlivosť

Krásny večer :)

Pár z vás chcelo vedieť, ako sa starám o nechty, tak konečne som sa k tomu odhodlala a napísala článok o mojej nechtovej starostlivosti. Keď som niečo podobné videla na iných blogoch, tak som mala pocit, že svojim nechtom doprajem oveľa menej luxusu ako iné baby :D. Moje nechty nepatria medzi najpevnejšie, najkvalitnejšie, ale aj tak sa mi darí vypestovať celkom dlhé pazúriky.


Mne zvyčajne laky držia na nechtoch veľmi dobre. Cca jeden týždeň mám lak skoro v 100% poriadku a to si nekupujem drahé alebo špeciálne laky. Zvyčajne Essence (limitky sú super, stála kolekcia je úplne naprd), Miss Sporty, Rimmel atď. Proste drogerková klasika. Nepoužívam ani špeciálne nadlaky, len keď mám nejaké trblieky, tak celý necht pretriem priehľadným lakom. 


Odlakovače používam výhradne bez acetónu. Mala som aj acetónové, ale tie strašne vysúšajú nechty a potom sa mi hneď lámali. S Ebelinom  som spokojná, používam ho stále dookola. Teraz mám s biotínom a argánovým olejom. Je úplne v pohode, len pumpička je naprd. Ona funguje super, len mne sa aplikácia s ňou nepáči. Keď mám trblietky alebo nejaké nálepky, tak si poriadne na vlhčím tampónik do odlakovača, obtočím okolo nechtu, poriadne popritláčam a nechám tak asi 1-2 min. Ani to nebalím do alobalu. 


Po odlakovaní si nechty prestriekam jarišovým roztokom (kvôli dezinfekcií) a natriem olejom. Ešte stále mám od Weledy olejovú ceruzku. V recenzii som písala, že je malinká, má 2,2 ml, ale až taká malá nieje. Ja ju používam už od marca minulého roka a stále sa neminula :O. A to si lakujem nechty každý deň, takže oleja je tam fakt hodne. Olej nechávam tak 5-10 min na nechtoch, potom ho ešte v masírujem a zvyšok utriem do tampónika. 


Po oleji prichádza úprava nechtov. Tá ma moc nebaví, tak spravím len to najnutnejšie. Mám na to jemný bananikový pilník a klieštiky. Mala som aj vidličku na kožičku, ale moc ju nepoužívam. Len si zatlačim kožu okolo nechtov a to je celé. 



Veľká nevyhnutnosť sú pre mňa spevňujúce laky. Vždy ich dávam pod farebný lak. Vždy. Bez nich ani na krok, inak by som mala nechty úplne rozštiepené, zničené, krátke .....proste úplne naprd. Vyskúšala som ich hodne. Od Avonu a Flormar sa mi vôbec neosvedčili, absolútne mi nepomohli. Four Seasons som si kúpila na základne skvelých recenzií. Je fajn, ale len udrží súčasný stav, takže nič na veľmi zničené nechty. Pre mňa topka je Jordana s cesnakovým extraktom. 


Nechty sú s nim krásne aj bez použitia farebného laku. Nádherne sa leskne. Potrebuje viac času na zaschnutie ako iné podkladové laky, ale kvôli jeho účinkom mu to neskutočne rada odpustím. Po podklade nasleduje farebný lak. Ak mám viac času tak sa s nechtami vyhrám. Urobím si ombré alebo si polepím nálepky, ak je času menej, dám len 2 vrstvy farebného laku a je to. 


Naposledy som dávala aj nálepky, ktoré mali byť na Vianoce, no len nestihli prísť, tak som sa si ich nalepila po novom roku. Lepila som ich ešte na relatívne mokrý farebný lak, aby sa lepšie prilepili a manikúru som zakončila priesvitným lakom. 


Niekedy som si kupovala aj vitamíny na nechty, ale veľký efekt som si nevšimla. Asi najväčšiu službu spravil zinok. Teraz v podstate nefrčím na ničom. Ono.......keď sú nalakované nechty 365 dní v roku, nejaký zinok/ vápnik/ biotín/ B5/ (neviem, čo ešte iné existuje) ich z biedy nevytrhne. Skôr treba nechty chrániť krémami a pri upratovaní rukavicami. Takúto nechtovú procedúru si robím každý týždeň. Pustím film a na konci filmu mám nové nechty. Ani si nepamätám, kedy som mala nechty dlhšie odlakované ako 15 min. :D


Ako sa vy staráte o nechty ? Máte svoje alebo gélové ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty:

Ebelin: Bezacétonový odlakovač s biotínom a argánovým olejom: 1,99€* (dm)
Weleda: Vyživujúci olej na nechty a nechtovú kožičku v ceruzke: 9,40€* (weleda.sk)
Four Seasons: Spevňovač nechtov s diamantovým prachom: 2,17€* (mojalekaren.sk)
Avon: Spevňujúci lak: (už ani netuším koľko stál a či je ešte v ponuke, mám ho vyše 3 rokov)
Flormar: Calcium gel: 2,50€* (drogéria teta)
Jordana:  Podkladový lak s cesnakovou výživou: 1,93€* (krasotika.sk)
Essence: I♥Trends - 17 indigo to go: 1,99€* (dm)
Miss Sporty: Priehľadný lak: 1,19€* (dm)
MedPharma: Zinok 15mg: 3,10€* (lekáreň)
Nálepky na nechty: Christmas nails art sticker: 0,89€* (aliespress.com)



*ceny sú orientačné 

13 komentárov:

  1. Máš krásne nechty, mne sa hneď lámu aj keď používam zinok :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono skôr pomôže čo najmenej namáhať nechty a vyhýbať sa agresívnym chemikáliám ako výživové doplnky. Aspoň mne sa to osvedčilo :).

      Odstrániť
  2. máš neskutočne krásne a zdravé nechty :) čo ja by som za také dala :) moje sú krehké,lámavé,tenké...a preto nosí už dlho predlho umelé :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ich chcela len potiahnuť gélom, ale nikdy som sa neodhodlala :D

      Odstrániť
  3. Ja si nechty akurat ostriham a to je vsetko😄, ale zinok pouzivam obcas tiez, sice skor na tvar a musim povedat, ze mam celkom pevne nechty. Dokonca aj povitamknoch urcenych na vlasy mi zacali z toho nechty rast o nieco rychlejsie. Inak tie kvetinky su uzasne😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono v podstate, čo potrebujú vlasy na rast/pevnosť, to prospieva aj nechtom. Tak často pri vitamínoch na vlasy spevnejú aj nechty :). Ale ja si ich moc nekupujem, sú strašne drahé a nemyslím si ,že ten efekt je až tak viditeľný.

      Odstrániť
  4. Máš krásné nehty a o to víc je, že jsou tvoje a ne umělé. Já jsem se o své také starala dost, akorát se mi hodně lámaly a to hlavně na brigádách, kde jsem pracovala jako servírka. Od té doby chodím na nehty a nechávám si na svoje dávat gel. Umělé bych si nikdy nedala. Ty tvoje ti závidím :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa strašne nechty lámali, keď som robila v papierni. Takže keby tma robí stále, nemám ani minimálne nechty. Tiež by som asi mala umelé :D

      Odstrániť
  5. Pekný článok. Tvoje nailarty sú naozaj úžasné ♡ ◠‿◠ ♡

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zpevňující lak s česnekem? :D To slyším poprvé! A ten lak smrdí po česneku nebo ani ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež pred kúpou som ešte taký spevňujúci lak nevidela :) Nie smrdí ako všetky ostatné :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena