23. 1. 2017

Sagrada Natura Arganový olej

Krásny večer :)

Produkty s arganovým olejom sú veľmi populárne. V poslednom období sa dostalo do popredia používanie samotných za studena lisovaných olejov. Hlavne, čo sa týka starostlivosti o pleť. Kokosový olej má doma väčšina z nás, arganový už tak bežný nie je. Často je to kvôli cene. Ja som konečne mohla vyskúšať tento ospevovaný zázrak :).


Arganový olej je najznámejší hlavne kvôli svojmu anti-age efektu. O tento efekt sa starajú esenciálne mastné kyseliny: linolová, linoleová a arachidonová. Skrátene povedané, obsahuje vitamín F. Ďalej má v sebe vitamín A a E, karotenoidy, steroly a skvalen (žraločí olej, chráni pred oxidáciou a UV).

Účinky, ktoré sľubuje práve tento arganový olej:
  • anti-age efekt a regeneráciu pokožky
  • hĺbkovú hydratáciu
  • vyhladenie vrások (podporuje tvorbu kolagénu a elasticínu)
  • hojivé účinky (vhodné na ekzémy, akné, kožné zápaly, "popálenú" pokožku od slnka)
  • vracia vitalitu a lesk vlasom
  • vyživuje vlasové korienky
  • zosilňuje štruktúru vlasov
  • hojivé účinky na vlasovú pokožku
Pozitív má vážne požehnane, preto som bola naň veľmi zvedavá :).



Arganový olej prišiel za mnou z Maroka a je za studena lisovaný. To je dôležité, pretože vplyvom tepla by sa stratili pozitívne účinky. Potešilo ma, že je aj FAIR TRADE. To znamená, že ľudia, ktorí ho vyrábajú, dostanú adekvátnu mzdu a aj pracujú v dobrých podmienkach. Vôňa by mala byť oriešková ......hmm.....nech som sa snažila akokoľvek olej čuchať, stále som cítila čipsy :D. Proste typická olejová "vôňa". V bambuckom masle som ako-tak zacítila oriešok, tu vôbec. Farbu má slabo žltú. Olej je pekne balený v tmavom sklenom obale. Sklo je proste pre oleje top. 


Na pleť v pohode stačia 2 kvapky oleja. Na začiatku som olej nanášala samostatne, potom som ho zmiešala s krémom a tak dala na pleť. Lepšie sa roztiera. Hydratácia je fakt super. Úplne cítite ako je pleť napapaná a jemná. Najväčšia bomba, ktorá sa mi osvedčila, je zmiešať olej s bambuckým maslo a dať na pleť. Síce sa vstrebáva oveľa dlhšie, ale účinok stoji za to. Používam ho aj na vlasy, teda na vlasovú pokožku. Na celé vlasy mi ho príde škoda. Musela by som použiť veľké množstvo a moje farbami zničené vlasy už olej nezachráni. Ale vlasová pokožka si všimla nového pomocníka v mojom kozmetickom svete. Prestala svrbieť a mám aj menej lupín. 

Aj Beauty by Katty testovala práve tento olej a spomínala, že jej po ňom začalo rásť obočie. No keby sa to aj u mňa prejavilo na raste vlasov, tak asi budem arganový olej kupovať do konca života :). No som zvedavá, aká z neho budem nadšená, keď miniem celé balenie. Je to síce 50 ml, ale po mesiaci používania som minula ani nie jednu štvrtinu, tak ešte pár mesiacov mi bude robiť spoločnosť :).

Zhonotenie:

Klady:
  • kvalitne vyrobený (za studena lisovaný, bez farbív, konzervantov, parfumacií) 
  • FAIR TRADE
  • stačí použiť 2-3 kvapky
  • veľmi dobre hydratuje pleť 
  • upokojuje vlasovú pokožku
  • pomáha zmierňovať lupiny
  • obal
Zápory:
  • vôňa
  • vyššia cena

Hodnotenie: 5* z 5*


Ako máte rady oleje ? Používate ich na pleť alebo si vystačíte s krémom ? :)

Prajem vám krásny zvyšok dňa :)






Použité produkty:

Sagrada Natura: Argane Ol: 16,50€* (sagrada-natura.sk)





*cena je len orientačná, ja som dostala olej na testovanie zdarma

5 komentárov:

  1. Arganový olej bych velmi ráda vyzkoušela. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať možnosť, určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  2. Oleje celkovo veľmi nemusím, no tento má skvelé vlastnosti a účinky. A keď funguje na rast obočia, niet čo riešiť. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá hrozně zajímavě. Co se týče olejů na pleť tak k nim pořádně nemám odvahu protože už tak mám mastnou pleť. Krémy my zatím stačí, ale na tenhle olej jsem slyšela dost chvály tak si k němu snad někdy cestu najdu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena