22. 2. 2017

Catrice Pulse of Purism

Krásny večer :)

O Catrice limitke som vám písala na fb. Vždy som sa na limitky tešila, či boli od Essence alebo Catrice, pretože som v nich našla originálny produkt. Najčastejšie farebne. Drogéria je dosť ochudobnená o niektoré odtiene rúžov, tieňov, liniek atď. Ale čoraz viac sú limitky bez nápadu, mám pocit ,že sa aj farebne opakujú. Síce v tejto limitke Pulse of Purism som videla krásny rozjasňovať (bol vo forme perličiek) a efekt nula, nula prd. Takže som vzala len dva laky. 


Laky boli dokopy 3 a ešte nejaký zlatý nadlak, ale aj ten bol taký ....ehm... nič moc. Ja som uchytila Pure blues  a Puredfied simplicity. Ešte mali ružový odtieň, ale mala som pocit, že taký odtieň mám doma už asi od dvoch značiek. 


Z týchto odtieňov sa mi burgundy na nechtoch páči viac. Je veľmi pekný. Krásne tmavý, super kryje v jednej vrstve a vydržal mi na nechtoch skoro týždeň. Obal laku síce vyzerá pekne, ale je strašne lacný. Vrchnáčik je z mäkkého plastu. Aj sa divne drží v ruke. Bojím sa naň čo len  pozrieť ,aby nepraskol už pri pohľade, nie to pri zatváraní. Som zvedavá, koľko vydrží. 


Druhý odtieň je taká pastelovo modrá s kvapkou sivej. Na nechtoch už nie je tak pekný ako jeho predchodca. V predajni sa mi páčil oveľa viac. Aj keď je z rovnakej limitky, tak je o dosť horší. Nekryje až tak dobre, niekedy treba dať vrstvy dve a hlavne výdrž je nič moc. Na mojich nechtoch držal 3 dni neporušene. Viem ,že pre niekoho je to dosť, ale ja som zvyknutá ,že mi laky držia tých 6-7 dní.  


Štetček majú klasický. Tenký, nie je nijako zvláštne vykrojený. Proste klasika. Ja som naniesla ešte nadlak od Essence so zrkadlovým efektom. Samotný lak sa tak pekne neleskne. 



Zhodnotenie:

Klady:
  • pekný burgundy odtieň
  • výdrž tmavého laku
Zápory:
  • všedné odtiene (nevyzerajú ako z limitky)
  • obal
  • kvalita modrého laku

Hodnotenie: 2* z 5* 


Ako vás oslovila limitka od Catrice ? Našli ste v nej niečo zaujímavé ?

Teším sa na váš pri ďalšom článku :)




Použité produkty:

Catrice: Lak na nechty - C01 PURE BLUES : 3,50€* (dm drogéria)
Catrice: Lak na nechty - C02 PUREDFIED SIMPLICITY: 3,50€* (dm drogéria)



*ceny sú len orientačné 

9 komentárov:

  1. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek, příjemně se četl. A laky mají pěknou barvičku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne farby lakov! :) Tá prvá, tmavá burgundy ma úplne dostala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstíny jsou to moc pěkné i obaly se povedly. Ale já celkově od této značky ještě nic nekupovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo skús, Catrice je dobrá značka. Nie je to úplne top, ale za ú cenu má výrobky naozaj dobré :)

      Odstrániť
  5. Mňa veľmi zaujal ten druhý odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena