27. 2. 2017

Essence Try it, love it

Krásny deň :)

Try it, love it je limitka na február. Tak ako Catrice, ani Essence ma moc limitkou neoslovilo. Kukla som tiene, riasenky, púdre.....na všetko som si povedala, že je to škoda peňazí a tak som schytila aspoň laky. V celej limitke je ich 5, tiež nie sú neviem ako výnimočné, ale dá sa vybrať :).


Časy, keď som brala snáď všetky laky z limitiek sú preč, teraz beriem len 1-2 zástupcov. Nemám doma velikánsku zbierku lakov, asi 50-60 ks, ale aj tak mám skoro všetky odtiene, ktoré sa mi páčia a dajú sa zohnať v drogérií. Niekedy som nemala taký pocit, že by sa farby až tak opakovali, ale teraz ako mám doma toho oveľa viac, tak vidím, že skoro stále je to dookola to isté :/.


Ako prvý som vyskúšala krásnu kráľovskú modrú. Na nechtoch je neskutočne krásna a poriadne sýta. Perfektne kryje, mne stačilo použiť jednu vrstvu a efekt bol dokonalý. Hodne mi vadí, že laky nie sú rýchloschnúce. Ani si nepamätám, kedy som naposledy použila lak a čakala som 10 min, kým uschne prvá vrstva. Asi som už rozmaznaná :D. 


Druhý zástupca je svetloružový. V obchode vyzeral oveľa lepšie ako na nechtoch. Neviem....nalakovala som si nechty a mala som pocit, ako keby som si nalepila lacné umelé nechty z vietnamského obchodu. Vodolepky to ako tak zachránili. Tento už kryje o poznanie horšie a na plný efekt sú potrebné vrstvy dve. Ako som spomenula vyššie, laky nie sú rýchloschnúce, tak na zaschnutie 2 vrstiev si treba vyhradiť oveľa viac času. Preto pred lakovaním sa odporúčam najesť, vycikať a pustiť film, aby ste najbližšiu hodinu nemuseli nič chytať :D.


Štetček je pomerne veľký a na konci zaoblený. Je potreba ho poriadne obtrieť, pretože naberá na seba príliš veľa laku a potom je všade. Na začiatku sa s nim zle manipuluje, ale keď si naň zvyknete, tak to celkom ide. Výdrž je slušná. Tých 5 dní zvládne. Potom sa začína sem-tam odlupovať. Ak sa rozhodnete pre modrý odtieň, pripravte sa, že odlakovanie vás bude stáť hodne tampónikov a odlakovaču. Mala som ruky celé modré, keď som ho dávala dole. Nie a nie sa ho zbaviť :D 


Tak ako pri lakoch od Catrice aj teraz som si dala Essence top coat so zrkadlovým efektom. Lak je neskutočne, ale neskutočne lesklý. A aj rýchlo schne. Do 1-2 min je úplne suchý :).



Zhodnotenie:

Klady :
  • pekné balenie
  • výdrž
  • pekné odtiene
Zápory:
  • dlho zasychajú
  • šteteček

Hodnotenie: 3* z 5*


Vyskúšali ste Try it, love it limitku od Essence ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).






Použité produkty:

Essence: Lak na nechty - 01 instant friendship: 1,99€* (dm)
Essence: Lak na nechty - 11 instant match: 1,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

10 komentárov:

  1. Já už na ty tmavé odstíny laků jako je modrá nejsem, odstín je to pěkný, ale neláká mě. Ta růžová se mi popravě hodně líbí :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký odstíny, ale 10 minut čekaní by ani mě nebavilo :) Líbí se mi to zdobené u světlého laku a ten top coat je fakt hodně lesklý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neskutočne lesklý, ani som to nečakala od top coatu od Essence za 2€ :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. No ani ja, preto toto nebudú najpoužívanejšie farby :D

      Odstrániť
  4. Mňa veľmi zaujala tá kráľovská modrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak isto neberiem všetky laky z limitiek, len tie, ktoré ma zaujmú. Niekedy žiaden, hehe :D S lakmi od Essence to je podľa mňa ako na horskej dráhe. Niektoré odtiene sú skvelé, iné bieda. Ale tento modrý sa mi neskutočne páči! :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja milujem laky :D Ale už sa poriadne krotím :).

      Odstrániť
  6. Tak ta modrá je pecková, takový hledám stín na oči.. ale zatím marně.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na taký tieň na oči mať doma by bolo úžasne, aj ja by som taký brala :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena