18. 2. 2017

Ladviňák z obilia

Krásny večer :)

Účinky termoterapie asi popisovať nemusím. Veľa ľudí má doma aspoň hrejivé srdiečko, ktoré sa buď hodí do horúcej vody alebo mikrovlnky, poriadne sa zohreje a aspoň 20 minút vyhrieva. Ja som si hrejivé srdiečko chcela tiež kúpiť, len som hľadala variantu, ktorá by sa dala omotať okolo pásu pri menštruačných bolestiach. Nakoniec som narazila na hrejivé vankúšiky plnené obilím.

Keď som si vyberala vankúšik na stránke, tak výzorovo nebol nič moc. Na fotke mal divnú hnedú farbu, ale o výzor mi pri až tak nešlo. Preto som milo prekvapená, aký mi prišiel. V sivom prevedení s kvetinami vyzerá veľmi pekne. 


Nemusíte sa báť, že by vám nezakryl celé kríže. Je poriadne veľký. Rozmery má 65 x 18 cm a šnúriky, ktorými si ho môžete priviazať, majú 65 cm (sú štyri, v každom rohu jeden). Takže určite s dĺžkou problém nebude mať nik. Nie len látka, ale aj šitie vankúšika je veľmi pekné. Nikde netrčia nitky ani sa pri používaní nikde neuvoľnili. Všetko je super pozašívané, zatiaľ som nestratila ani zrniečko pšenice. Ladviňák je rozdelený na 4 pásy, aby pšenica bola po celej dĺžke. Ja osobne by som prešila vankúšik aj po šírke, pretože aj keď je vankúšik rozdelený na 4 časti, tak výplň zvykne ujsť a boľavé miesto nemá čo hriať. 


Pás sa dá hriať v mikrovlnnej aj  klasickej rúre a na radiátore. Nemusí sa len zohrievať. Dá sa použiť aj ako chladiaci obklad, že sa vloží na 2 hodiny do mrazničky. Mne sa najviac páči ho nahrievať na radiátore. Nie je to najrýchlejší spôsob ako vankúš zohriať, ale keď si predstavím, že ho musím baliť do niečoho a potom dať do mikrovlnky, tak by som sa asi na to vykašľala :D. Mám po ho položený na radiátore a keď treba tak si ho vyhriaty vezmem.


Ja som ho používala hlavne pri menštruačných bolestiach. Nahreje sa fakt dobre aj na radiátore. Mám ho tam položený celý deň a ešte naň poukladám knihy, aby mi z hornej strany nechladol. Teplo si udrží asi tých 15 minút. Čakala som, že vydrží dlhšie. A ako som vyššie spomínala, aj keď je vankúšik rozdelený na 4 časti, tak ako ležím, tak sa pšenica presype. V podstate mi potom vyhrieva len polku chrbta. A ešte k tomu, ako sa výplň presype, tak sa aj zle leží. Keď som ho mala v sede pri pc, tak to bolo ok, ale pri kŕčoch sa mi sedieť nedá. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • výzor
  • ručná výroba
  • kvalitný materiál
  • veľkosť
  • možnosti ohrievania
Zápory:
  • hreje krátko
  • pšenica sa pri ležaní presýpa

Hodnotenie: 3* z 5*


Máte skúsenosti s podobnými vankúšikmi  ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)






Použité produkty:

Runo shop:  Ľadvinový pás obličkový - 13,23 €* (babičkinazáhrana.sk


*ceny sú len orientačné, ja som dostala na produkt 20% zľavu

6 komentárov:

  1. Tyhle polštářky jsou supr vychytávka, já jsem takhle šila polštářek plněný peckami od třešní, to je taky fajn :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo také mám mini polštářek se pšenicí a špetkou levandule, já jsem ho ještě nezkoušela, takže jsem na něj velice zvědavá. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekny kusok. Ja v Babickinej zahrade zvacsa pozeram kozmetiku a potraviny. Vidim, ze budem musiet nahliadnut aj do dalsich sekcii :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Něco podobného jsem viděla v DMku s vůní máty a nebo mandarinky, a docela jsem uvažovala, že si pořídím ten mandarinkový, protože tu vůni miluji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bylinkové ma tiež zaujali, asi si na skúšku zo dva kúpim, ale u nás v dm-ku som ich nevidela, len v špeciálnom obchode s bylinkami :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena