2. 2. 2017

Soaphoria Šumivé bomby do kúpeľa

Krásny večer :)

To, že moja vaňa je preplnená penami do kúpeľa nie je žiadne tajomstvo. Milujem rôzne soli, peny, oleje... všetko voňavé, čo sa hodí do vane a urobí to penu alebo zafarbí vodu. Zimné obdobie si bez poriadneho horúceho kúpeľa absolútne neviem predstaviť. Šumivé bomby nie sú žiadna novinka, ale aj tak som ich vyskúšala len teraz. 


Zo štyroch bômb mi prišla v poriadku len jedna :/. Neboli úplne zničené, ale ako sa obúchali cestou, tak boli z časti rozmrzené. Aj keď....na to v akom poškodenom balíku mi prišli, tak boli celkom zachovalé :D. Dávala som fotku aj na instagram, aký balík mi prišiel. Ten si poriadne užil cestu ku mne.  

Objednala som si štyri vône: orientálnu noc, romantickú ružu, levanduľové pole a mliečne potešenie. Všetky bombičky majú 85 g. Trvá im asi 2-3 minúty, kým sa úplne rozpustia. Každá z nich obsahuje oleje, tak myslite na to, keď budete vychádzať z vane. Vďaka olejom je pokožka krásne jemná, hydratovaná, ani sa netreba natierať krémom. Ja som sa aj tak, ale keby nestíham, tak bomba poskytne celkom dobrú hydratáciu. 


Orientálna noc nádherne vonia santalovým drevom. Aspoň tú vôňu som cítila najviac. Úplne top je, že tieto bomby sú tak krásne prevoňané, že vôňu v kúpeľni cítiť aj na druhý deň :). 


Levanduľové pole je tiež úžasné. Ja ako neskutočný milovník levandule, som si kúpeľ maximálne užila. Bomba nie len že zafarbí krásne nafialovo vodu, ale skrýva v sebe aj kúsočky levandule. Čo sa týka nasledovného čistenia vane to nie je nič moc, ale človek sa cíti úplne inak vo vani, keď mu naokolo plávajú kúsočky levandule. 


Tak ako levanduľová guľka, tak aj romantická ruža má v sebe malé lupienky ruže. Zo všetkých bômb, čo som vyskúšala, tak voňala najmenej. Nie že by ju nebolo cítiť. To nie. Vonia tiež prekrásne a cítiť ju počas celého váľania sa vo vani, ale poznať, že silice sú o niečo menej intenzívne. 


Najviac som bola zvedavá na túto bombu. Mliečne potešenie. Nečítala som si zloženie, chcela som sa prekvapiť vôňou. Pretože vôňa mlieka moc relaxačná nie je. Nakoniec vonia presne ako piňakoláda. Úplne. Keď človek zavrie oči, akoby sa videl vyvalený na lekátku a sem-tam si usrkne z piňakolády. Krásna predstava. Hlavná vec, že  keď som ju testovala, bolo von - 30°C :D.  



Bomby sú pekne zlisované a držia tvar (no ak nemajú za sebou ťažkú cestu). Balenie je pekné, len pri tuhých bioproduktoch by som ocenila papierové balenie. Plast je taký...ehm....nesedí mi na biokozmetiku. 

Wordovské označenie chýb som si všimla asi  po 2 hodinách od napísania článku :D. Samozrejme som si to neuložila, tak sa budeme tváriť, že tie červené vlnovky tam nie sú :D.

Prvýkrát som videla takto spravenú tabuľku zloženia u Bielej mačky. Je to neskutočne super nápad, tak som jej ho musela ukradnúť :D (dúfam, že sa na mňa nebude hnevať :)). Super motivácia, ktorá ma núti sa o zloženie kozmetiky zaujímať viac, aby moje recenzie mali pre vás čo najväčšiu hodnotu :). Určite sa chodte kuknúť na jej blog, je naozaj skvelý :).

Zhodnotenie: 

Klady:
  • vôňa
  • zloženie
  • krásne farbí vodu
  • hydratácia
  • jednoduchá aplikácia
Zápory:
  • plastový obal

Hodnotenie: 5* z 5*


Vyskúšali ste bomby do kúpeľa od Soaphorie alebo inej značky ? 

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :)






Použité produkty:

Soaphoria: Levanduľové pole: 1,95€* (babičkinazáhrada.sk
Soaphoria: Romantická ruža: 1,95€* (babičkinazáhrada.sk
Soaphoria: Orientálna noc: 1,95€* (babičkinazáhrada.sk
Soaphoria: Mliečne potešenie: 1,95€* (babičkinazáhrada.sk



*ceny sú len orientačné, ja som kupovala produkty s 20% zľavou 

15 komentárov:

  1. Šumivé bomby ma vždy lákali no nikdy som si ich nekúpila z dôvodu ze nemáme vaňu :( ale rada čítam na ne recenzie

    Pozývam ťa na valentinsku súťaž o VÔŇU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och..... to by som ja neprežila :D Keď sme prerábali kúpeľňu, tak sme postavili aj sprchový kút a využívam ho jedine, keď chodím cez leto behať :D. Vaňa v mojom živote nesmie chýbať :D

      Odstrániť
  2. my už máme konečne vaňu, tak si môžem užívať aj takéto produkty :) to je super, že vôňu je cítiť ešte na ďalší deň, ale verím tomu, pretože mám aktuálne doma svoje prvé produkty od Soaphorie a tá vôňa je neskutočná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala len zo pár produktov od Soaphorie a fakt všetky krásne voňajú. Krásne prírodne :) Neviem, prečo si túto značku nekupujem častejšie.

      Odstrániť
  3. Super článek, mám ráda podobné serepatičky do koupele :-) hlavně mléčné potěšení mne moc láká. Soaphorii mám ráda a sama si ji kupuji docela často, tak příště přihodím do košíku i nějakou tu bombu :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ešte nikdy nemala žiadnu bombu do kúpeľa, ale chcem ich vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto boli moje prvé, všimla som si ,že aj Dm-ko má 2 bomby, tak aj tie určite skúsim :)

      Odstrániť
  5. Tesim sa, ze vidim analyzu zlozenia :-). Skoda, ze to takto neuvadzaju vyrobcovia rovno na obal. Vacsina z nich vsak ma co skryvat, takze by im urcite klesol predaj.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Guličku som mala a bola celkom fajn, len mne vadilo, že mám po kúpeli mastnú pokožku. :D

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2017/02/giveaway-ku-100-k-navstev-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezká recenze :) Je pravda, že papírové obaly by byly o 100% lepší.

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bomby vyzeraju úžasné určite skúsim:)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa rada pozývam
    http://lifebyvan.blogspot.cz/2017/02/giveaway.html?m=0

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná recenze. Nejvíc mě zaujala orient a růže. Miluji bomby do koupele, protože se u nich krásně člověk uvolní :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahojte, krásna recenzia. Ja milujem bomby do kúpeľa a ak ich ešte niekto neskúsil, tak viac info o tom, čo je to zač nájdete tu:
    http://kozmetickepostrehy.blogspot.sk/2017/03/sumiva-bomba-do-kupela-co-to-moze-byt.html
    Určite vrelo odporúčam, kúpeľ má s nimi iné čaro :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som kedysi dávno skúšala... ale nejak ma neoslovili. Napriek tomu, že iné produkty má Soaphoria fakt užasné. Hlavne milujem ich telové sufle...
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena