22. 2. 2017

Spotrebované produkty 11

Krásny deň :)

Znova nastal čas povyhadzovať menšiu kopu spotrebovaných obalov, ktoré si schovávam na posledné zhodnotenie. Obalov mám síce poschovávaných oveľa viac, ale na jeden článok by bolo toho moc. No úspešne môžem prehlásiť, že sa mi darí výrazne redukovať zásoby pečujúcej kozmetiky (viem, že je to české slovo, ale slovenský ekvivalent mi znie divne :D). Z plnej skrinky kozmetiky ostala asi 1/3. Takže si môžem udeliť malé bezvýznamné plus :D. 


Snažila som sa vybrať produkty z každého rožku a hlavne také, ktoré by sa mali dať ešte zohnať. Doma mám aj obaly z produktov, ktoré sa už ani nevyrábajú, tak sa ešte rozhodnem, či ich sem zaradím alebo to rovno vyšmarím do koša. 


Avon: Pena do kúpeľa granátové jablko a pivónia - hodnotenie: 2* z 5*

Tak ako vždy článok začínam penou od Avonu. Teraz ich mám doma na vani asi 5, tak určite sa na ne môžete tešiť aj na budúce. Táto voňala sladko - kvetovo, pivóniu ani granátové jabko by som  však netipovala. Nevonia zle, ale vo vani ju vôbec nebolo cítiť a aj menej penila. Avon má oveľa lepšie vône, ako je táto.

Balea: Pena do kúpeľa jablko a škorica - hodnotenie: 4* z 5*

Druhá pena je na tom oveľa lepšie. Vonia neskutočne krásne, ako jablkový koláč. Do vane je potreba použiť väčšie množstvo, ale je jej 750 ml, človek vôbec nemusí šetriť. Pena nie je bohvieako bohatá, ale vôňa vydrží tých 20 minút. 

Alverde: Kofeínový šampón na vlasy čierne korenie a tymián - hodnotenie: 4* z 5*

Ďalší môj obľúbenec z Alverde rady. Ako som písala mnohokrát, ja mám šampóny od Alverde rada. Ak nečakáte všetky zázraky, čo majú po sebe napísané, tak sú dobré. Tento krásne umyl vlasy, nezaťažoval, nerobili sa mi lupiny, vlasy síce padali rovnako, ale ako som písala, nečakám zázraky od 2€ šampónu. 

Eva N Essence: Chitínový šampón - hodnotenie: 2* z 5*

Ale práve tento chitínový šampón sa chváli úžasnými a neuveriteľnými účinkami na padanie vlasov. Má stimulovať prekrvenie vlasovej pokožky, a tým majú vlasy menej padať a aj majú rýchlejšie rásť. Podobne ako šampóny od Milvy, ktoré teraz testujem. A výsledok ? Nula, nula, prd. Nič, absolútne. Mám farbené vlasy, takže dobre vidím, či mi aspoň vlasy rastú rýchlejšie, ale žiadny zázrak sa nekonal. Plus šampón vonia moc alkoholovo, pokožku hlavy mi nevysušil, ale príjemná vôňa to nie je.


Eva N Essence: Chitínové vlasové tonikum - hodnotenie: 1* z 5*

Aby som poriadne vyskúšala chitínovú radu, tak som si kúpila aj toniku, keď vždy vravím, že šampóny zázračné účinky nemajú, to skôr masky, oleje, toniká ... Tonikum obsahuje chitín, repkový olej a morskú soľ. Podľa vône mám pocit, že je tam naliata len nejaká ochutená vodka :D. Dávala som si ho podľa návodu každý deň. Efekt prd ako pri šampóne, ale šampón aspoň dobre umyl vlasy a zbavil ich mastnosti. Toto je už úplne k ničomu. 

Insight: Regeneračná maska na poškodené vlasy - hodnotenie: 4* z 5*

Maska obsahuje arganový a olivový olej, ružové otruby a pšeničné klíčky. Aj keď je úplne bez silikónov, tak po použití, človek má pocit ,že použil silikónovú masku. Ale ten efekt trvá aj po druhom umytí. Neskutočne výživy vlasy. Trošku môže zaťažiť jemné vlasy, ale výživu im dá neskutočnú. Perfektne sa po nej rozčesávajú vlasy a vôbec nie sú také suché. Kto má farbené vlasy, určite odporúčam. Pozor na to, že aj keď je bez parabénov, obsahuje pre niekoho horšiu zložku a to methylchloroisothiazolinone a methylisothialinone. Citlivých ľudí zvyknú tieto látky dráždiť (aj v mini koncentrácii, aká sa používa), preto masky/šampóny s týmito dvoma zložkami poriadne vymyť!!!

Balea: Telový krém vanilka a kokos - hodnotenie: 2* z 5* (recenzia)

Konečne som ho dopoužívala :D. Trvalo mi to skoro rok minúť takéto veľké balenie. Nie že by 500 ml bolo neviem ako veľa, ale mne tá vôňa strašne začala liezť na nervy. Ale strašne. Ale minula som ho, aj keď som ho už chcela vyhodiť. Je to klasický telový krém. Hydratácia je skôr nižšia, na normálnu pokožku ok, na suchú určite nie.


Avon: Hydratačná maska s bobuľami Acai - hodnotenie: 0* z 5* (recenzia)

Nechápem, ako sa mi táto maska mohla na začiatku páčiť :D. Ona nerobí absolútne nič. Ako ju dáte na pleť, tak ju dáte dole (aj to s problémami) a to je celé. Strašne lepkavá, nehydratuje, nejde ju dať dole bez toho, aby bol človek celý zalepený. Nikdy viac. 

Balea: Aqua pleťová maska látková s extraktom z rias - hodnotenie: 3* z 5*

Už som o nej písala v minulých spotrebovaných. Odporúčam, je fakt dobrá za tú cenu.

Ellie: Hydratačný krém na zmiešanú pleť - hodnotenie: 3* z 5*

Kúpila som si ho len tak na skúšku a je fakt dobrý. Pekne zhydratuje pleť, celý sa vsiakne, nelepí, nedrolí sa pod make-upom. Balenie má príšerné. Mne puklo asi po 2 týždňoch používania a potom keď som mala krém hodený v košíku, tak mi vytekal von. Je to ľahký aký letný krém pre normálnu/zmiešanú pleť. 

Nivea: Antiperspirant double efect violet senses - hodnotenie: 1* z 5*

Pekne vonia, kvôli tomu som si ho kúpila, lebo som videla u kamarátky, ale na mňa príšerne slabý. Na to že je to antiperspirant a ešte 48 hod, tak nevydržal ani štvrť dňa. 

Dolce & Gabbana: Light Blue - hodnotenie: 4* z 5*

Moja obľúbená voňavka. Vonia sviežo a trochu sladko. Má trošku slabšiu výdrž, od voňavky z vyššej cenovej kategórie som čakala celodennú, ale inak som ju mala veľmi rada. 


Ardell: Deluxe pack mihalnice č. 110 black - hodnotenie: 4* z 5*

Skvelé mihalnice. Super sa nanášajú a pôsobia veľmi prirodzene. Nie sú ani ťažké, po chvíľke zabudnete, že nejaké nalepené mihalnice máte. Ja som si kúpila na začiatku tento set, ktorý je fakt zbytočný. Aplikátor, čo je v ňom (ani neviem, kde je), je k ničomu. Obyčajná pinzeta je lepšia a lepidlo som mala vyschnuté :D. Takže radšej kúpiť lepidlo a riasy oddelene. Budete mať istotu, že lepidlo je "čerstvé" a nie je dlho na sklade. 

Maybelline: Balzam na pery Baby lips - hodnotenie: 2* z 5*

Aj po minutí celého balenia netuším, prečo sú tieto balzamy také obľúbené. Klasický balzam za vyššiu cenu :D. 

Alverde: Balzam na pery višňa - hodnotenie: 1* z 5*

Myslím, že tento balzam sa už nepredáva, tak v skratke. Krásne voňal, nič nerobil.

Avon: Penový make-up luxe odtieň porcelain - hodnotenie: 3* z 5* (recenzia)

Nakoniec som si tento make-up obľúbila a minula úplne celý. Má dosť slabé krytie, takže bol pre mňa vhodný len keď som mala pleť bez akné. Pekne zjednotí tón pleť, zmatní a celkom dobre aj drží. Odtieňovo mi neskutočne sedí, naozaj porcelánový. 

Rimmel: Očná linka Exaggerate čierna - hodnotenie: 5* z 5*

Asi najlepšia linka, čo som mala. Krásne čierna, celý deň sa z oka nepohne, super sa s ňou kreslí aj cez tiene. Má skvelý aplikátor teda hrot, ktorý mi oveľa viac vyhovuje ako tenký štetček. 

Miss Sporty: Očná linka Studio Lash - hodnotenie: 4* z 5*

Linka má neskutočne dlhánsky aplikátor. Prvé dni som rozmýšľala, že ho pristrihnem, ale nakoniec som sa s ňou naučila maľovať. Keď dá človek tomu čas, tak sa linka s ňou podarí pomerne rýchlo. Tiež dobre drží, ale na konci dňa malinko vidieť, že už stráca na intenzite. 




Aaaa ďalšie spotrebované sú na konci :). Čo ste vy minuli tento mesiac ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)




Použité produkty:

Avon: Pena do kúpeľa granátové jablko a pivónia - 2,50€* (od avonlady)
Balea: Pena do kúpeľa jablko a škorica - 1,99€* (dm)
Alverde: Kofeínový šampón na vlasy čierne korenie a tymián - 2,39€* (dm) 
Eva N Essence: Chitínový šampón - 7,50€* (expertnavlasy.sk)
Eva N Essence: Chitínové vlasové tonikum - 5,50€* (expertnavlasy.sk)
Insight: Regeneračná maska na poškodené vlasy - 5,50€* (biobeauty.sk)
Balea: Telový krém vanilka a kokos - 3,19€* (dm)
Avon: Hydratačná maska s bobuľami Acai - 2,90€* (od avonlady)
Balea: Aqua pleťová maska látková s extraktom z rias - 0,99€* (dm)
Ellie: Hydratačný krém na zmiešanú pleť - 2,99€* (drogéria teta)
Nivea: Antiperspirant double efect violet senses - 1,99€* (drogéria teta)
Dolce & Gabbana: Light Blue - cca 50€* (dostala som ju ako darček)
Alverde: Balzam na pery višňa -  1,99€* (dm)
Avon: Penový make-up luxe odtieň porcelain - 8,90€* (od avonlady) 
Rimmel: Očná linka Exaggerate čierna - 7,00€* (dm)
Miss Sporty: Očná linka Studio Lash - 1,99€* (dm)
Maybelline: Balzam na pery Baby lips - 2,50€* (tesco)
Ardell: Deluxe pack mihalnice č. 110 black - 14,90€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

8 komentárov:

  1. Luxe řada od Avonu mě hrozně moc láka ;) jinak super článek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vôňa Light blue bola kedysi moja obľúbená, ale už som ju dlhšie nemala :/ A na Baby lips mám rovnaký názor. Tento ešte ako tak hydratoval, ale tie tónované vôbec nie.
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Alverde mám ráda. :) Hlavně proto, že je přírodní.

    Days of Daysy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kofeínový šampón od Alverde vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super minirecente!Značku Alverde mám ráda..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá maska od Avonu má akurát pekný obal, ale inak som ju mala a tiež som nebola vôbec spokojná. Presne ako píšeš strašne lepí na pleti a nerobí nič. Naopak tie linky od Rimmel sú fakt trieda, mám teraz pre zmenu Dermacol, no tieto od Rimmelu sa mi páčili viac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež skúsila linky od Dermacolu a iných značiek, ale táto od Rimmelu je úplne super, budem ju musieť kúpiť znova :).

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena