22. 3. 2017

Bio Fresh Levanduľový krém na nohy

Krásny večer :)

Nie som veľký fanúšik krémov na ruky ani na nohy. Ale rozhodla som sa v tomto ohľade zlepšiť. Predsa aj pokožka na týchto miestach si zaslúži starostlivosť. Preto mám na nočnom stolíku krém na ruky, ktorý sa snažím používať pred spaním (aj tak sa naň asi 5 dní z týždňa vyprdnem) a rovnako v kúpeľni krém na labky. 


Najviac som sa tešila na vôňu krému. Keď mi prišiel, musela som ho čo najrýchlejšie ovoňať. Milujem čistú prírodnú levanduľovú vôňu, ale väčšina levanduľových produktov ma v tomto ohľade sklame. Voňajú moc umelo. Tento krém má peknú jemnú krémovú levanduľovú vôňu. Nie je moc výrazná, no ale ani extra na pokožke nevydrží.


Ako prvé sa vám musím posťažovať. Toto nie je prvá značka, čo to robí. Asi polovica produktov, ktoré sú dovezené bez slovenského obalu sú na tom podobne. Vždy prelepia zloženie a anglický popis slovenskou nálepkou. To, že je prelepený anglický popis slovenským mi samozrejme nevadí, ale to že nevidím zloženie ma už vie nahnevať. Pri tomto kréme je zloženie aj na tube, tak to je ešte ok, ale niekedy zloženie kvôli blbej nálepke (ktorá nejde odlepiť, ako inak)  musím hľadať aj hodinu na nete. Neskutočne ma to vie nahnevať. Takže som sa vám posťažovala, môžeme naspäť ku krému :D.


Krém vďaka levanduľovému oleju sa má postarať o hydratáciu, tonizáciu a má aj stimulovať obnovovanie pokožky. Mentol zas poskytuje chladivý a osviežujúci účinok. Zloženie krému má byť antibakteriálne a má mať aj dezodoračný účinok. Plus krém je bez parabénov, syntetických farbív a ropných produktov. Takto toto som si prečítala na balení. Najviac som bola zvedavá na hydratáciu a deo účinok.


Konzistencia je cca ako telové mlieko. Možno málinko hutnejšia. Pripadá mi skôr ako krém na leto, kedy človek na seba nechce patlať "ťažké" krémy, ale aj tak chce mať o pokožku postarané. Vsiakne sa  neskutočne rýchlo. Stačí mu dať maximálne minútu.


Ja ho aj tak najradšej používam s ponožkami. Po sprche si dám na nohy veľkú vrstvu krému, natiahnem zvláčnujúce ponožky (mám ich z Avonu) a idem do postele. Ráno sú nohy krásne jemné. Levanduľovú vôňu si neudržia, ale je o ne postarané. Na úplne suché a popraskané päty tento krém určite nieje, jeho hydratácia je priemerná, ale na pokožku, ktorá potrebuje trošku viac starostlivosti a lásky bohate stačí. Krém používam 2-3x do týždňa a pokožku mám jemnejšiu. Dokonca som si všimla aj dezodoračný účinok. Prevoňané nohy určite nemám celý deň, ale rozdiel je tam vidieť. Noo..... skôr cítiť :D.


V zložení som označila Triclosan. Je to látka, ktorá má antibakteriálne účinky a používa sa ako konzervant, aby sa výrobok nepokazil. Využíva sa hlavne na to, že odstraňuje tukovú vrstvu z baktérii a tým pádom si umyjete pokožku oveľa lepšie (preto je často v mydlách). Noooo.... lenže môže byť dosť dráždivý pre citlivé osoby, aj keď sa v produktoch vyskytuje samozrejme v minimálnych množstvách (max. 0,3%). Problém mám s tým, že aj podľa Ústavu verejného zdravotníctva (článok) by sa mal používať hlavne v produktoch ,ktoré sa zmyjú vodou (mydlá, sprchové gély a pod.). Myslím, že krém sa dá zakonzervovať aj ničím iným (napr. vitamín C alebo E, parabény aj keď majú zlú povesť, sú menej dráždivé ako triclosan) Takže ak máte precitlivenú alebo problematickú pokožku, dávať si naň pozor. 

Zhodnotenie:

Klady:

  • vôňa
  • balenie
  • hydratácia
  • rýchlo sa vsiakne 
  • super krém na leto
  • dezodoračný účinok
Zápory:
  • vôňa nevydrží dlho
  • triclosan v zložení 

Hodnotenie: 2* z 5* (Ten triclosan mu neodpustím, preto tak nízke hodnotenie)


Aký je váš obľúbený krém na nohy ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)




Použité produkty:

Bio Fresh:  Krém na nohy z levandule 75ml - 1,44€* (bioruza,sk)



*ceny sú len orientačné, ja som produkt dostala na otestovanie zdarma

5 komentárov:

  1. Mám rada levanduľovú vôňu, ale neviem či zrovna v kréme na nohy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada levanduľovú vôňu všade :D Ale tu je úplne jemná, nevtieravá, nie je to príliš prevoňaný krém :)

      Odstrániť
  2. S těmi nálepkami to taky nesnáším! Jinak levanduli miluju, škoda, že fakt většina krémů voní jen chvilku.


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez neznasam, ked je prelepene zlozenie. Ved predsa sa rozhodujem aj podla zlozenia a v obchode to odlepovat asi nemozem...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem vôňu levandule. :-)Len škoda že nie je na veľmi suché nohy

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena