21. 3. 2017

Fitlist úprava životosprávy v pohodlí domova

Krásny deň :)

Dostala som ponuku otestovať celkom zaujímavú stránku, ktorá by nám lenivcom snívajúcim o dokonalej postave mohla pomôcť. Stránka Fitlist ponúka zostavenie jedálnička a cvičebného plánu. Ľudia, čo sa o takéto veci zaujímajú, si to vedieť spraviť všetko sami, ale nie každý má chuť čítať knihy, zisťovať si ako všetko funguje alebo si zájsť do fitka, kde by si to dali spraviť. 


Ako bude vyzerať váš jedálniček si môžete vyskúšať zadarmo. Len si dáte vytvoriť plán, vyplníte údaje, alergény, čo vám nechutí a máte ho. Kedže jedálniček je generovaný automaticky, aj keď si vyplníte alergény, tak sa v receptoch môžu vyskytovať. Ja som na začiatku vyškrtala mnoho bežných vecí, aby som jedálnik otestovala a veľmi často sa mi zobrazili mäsité jedla, aj veci na ktoré som akože alergická. Recepty sa ale dajú zmeniť a vtedy už ukáže recept podľa toho, čo ste napísali do profilu. 


Jedálniček je pripravený na 7 dní. Vždy budete vedieť dopredu, čo by ste si mali navariť. Skvelou pomôckou je, že si v hornej časti môžete vytlačiť Zoznam, podľa ktoré si urobíte nákup na jednotlivé dni. Recepty sa dajú uložiť do pdf. V ňom je už len recept s množstvami a kalóriami. Trochu mi tam chýbajú obrázky. Na stránke sú jedlá pofotené (ale nie všetky), ja by som dala obrázky aj do pdf-ka. Lepšie sa varí, keď viem ako to má vyzerať a k notebooku odbehávať nooo...nepáči sa mi to. Pri mojom šťastí  a kuchárskom umení by mi vyhorela kuchyňa, keby odbehnem :D.


Jedálniček mi kazí jedna vec, ktorá sa mi tam absolútne nehodí. A to je Vyhľadať recept cez Google. Vybehne to hlavne pri raňajkách, desiate, ale občas sa to objaví aj pri obede a večeri. Jasné, že môžem stlačiť zmeniť/kúzelný recept a vygeneruje mi to niečo nové. Ale predsa, keď si zaplatím takúto službu, určite nebudem hľadať recept cez Google. Chcem tam mať absolútne všetko. A hlavne pochybujem ,že cez Google si nájdem zdravý recept, ktorý bude sedieť na moje kalorické hodnoty. Čo sa týka kalorickej hodnoty denného príjmu. Aj keď som si jedálnik nastavila, že nechcem schudnúť, denná kalorická hodnota mi prišla strašne nízka. Nie som odborník, ale pre 22 ročnú ženskú 1470 kCal je málo. Takže týmto údajom by som sa vôbec neriadila. 


Čo sa týka cvičenia, tiež sa vyplní tréningový profil, kedy/načo/koľko chcete cvičiť a plán je hotový. Tréning je rozdelený na A a B schému, teda na párny a nepárny týždeň. Cviky sú jednoduché na techniku, je k nim úplný popis + všetky sú doplnené o video, čo je skvelé, pretože popis nie vždy stačí. Tréning je prispôsobený aj na domáce cvičenie aj na posilovňu. Cviky, presne ako recepty, sa dajú  zmeniť, ak náhodou by sa vám nepáčil. 




Ak si potrpíte na meranie, chcete vidieť posun aj v číslach, tak si údaje môžete zapisovať do denníka. Toto som nikdy nevyužívala, pretože ak nemáte 100 kg, tak je to údaj skoro na nič. Dôležitejší je obsah tuku v tele, ale ak náhodou niekto bez toho nemôže žiť, má možnosť si to zapisovať. Dokonca sa vám posun bude zobrazovať aj v grafe. Môžete si  nahrať fotku pred, po, pretože, keď sa každý deň na seba pozeráte, rozdiely si nemusíte všimnúť. Ale pri cvičení a správnej strave sú tam vždy :).


Príjemným spestrením je aj pár článkov, v ktorých sa dozviete čo to o rybom oleji alebo L-karnitinu. K účtu dostanete aj zľavové kupóny na rôzne internetové obchody (bionatural, metalshop, pilulka, fitnessbody....je ich tam hodne).


Zhodnotenie:

Klady:
  • množstvo receptov
  • krásny, prehľadný dizajn
  • cviky pre každého aj s popisom aj s videom
  • recepty sa dajú zmeniť 
  • zľavové kupóny
  • denník, kde môžete sledovať svoje úspechy
  • cena
  • možnosť internetovej konzultácie
Zápory:
  • chýbajú mi obrázky v pdf receptoch
  • nie vždy sa zobrazí recept podľa môjho profilu
  • všetky recepty nemajú obrázok 
  • vyhľadaj recept cez google
  • jedálničky sú generované automatiky, nie sú šité na mieru zákazníka
  • kalorické hodnoty mi prídu až moc nízke 

Hodnotenie: 3* z 5*


Ak chcete len zmeniť stravu, zacvičiť si doma, pretože nemáte čas/peniaze/chuť chodiť do posilovne, tam myslím, že túto alternatívu môžete skúsiť. Alebo ak sa chcete naučiť zdravšie alternatívy jedál a získať inšpiráciu. Dávať peniaze za jedálniček, len kvôli bežnej úprave životosprávy je zbytočné. Ale ak by ste naozaj chceli začať cvičiť, poriadne začať s fitnessom alebo chcete jedálniček kvôli zdravotným problémom, už by som vám odporučila osobné konzultácie s odborníkom :). Ešte aj na koniec upozorňujem, kalorické hodnoty na stránke sú moc nízke, neberte ich až tak do úvahy.



Zaujala vás stránka Fitlist ?

Prajem vám krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty:

Fitlist - mesačné členstvo: 8,25€* 




*ja som ho dostala na testovanie zadarmo 

5 komentárov:

  1. Ja by som ju asi nevyužila, ale inak je to skvelý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne pre toto som sa rozhodla pre tú prvú možnosť- zažrala som sa do kníh a kurzov :D Lebo 1400 kcal na deň je tak pre dieťa a dospelú ženu, ktorá je vo veku, kedy potrebuje kopec energie- lietame medzi prednáškami, každé ráno máme HIIT k autobusom a piatky máme kardio na parkete :D. Ale istotne to môže pre niekoho byť dobrý odrazový mostík, a môže ho to motivovať ostať na ceste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako to hej ako odrazovú mostík hej, ale zvýšiť gramáž jedál a bolo by to ok :)

      Odstrániť
  3. Co je na stranke zdarma a co je uz platena sluzba?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Základný jedálniček a cvičenie je zdarma, ale to je na také zoznámenie sa s tým ako celá stránka funguje. Keď si človek zakúpi prémium účet, tak je tam aj viac jedál, cvikov, osobná konzultácia je platená tiež.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena