30. 4. 2017

Ikarov Olej z hroznových jadierok

Krásny večer :)

Pleťové oleje sú veľkým trendom. Ja sama používam arganový olej, na ktorý som písala recenziu v januári. Je skvelý, a tak som sa rozhodla, že vyskúšam ďalší. Predsa arganový patrí medzi drahšie kúsky, čo sa týka starostlivosti, preto som ho na skúšku vymenila za hroznový. 


Podľa popisu by mal byť hroznový olej presne to, čo moja pleť potrebuje. Mal regenerovať a obnovovať pokožku, udržovať vlhkosť a hlavne ako jeden z mala olejov, by mal regulovať mastenie pleť a pomáhať zmenšovať póry. To som bola hodne prekvapená, keď som si to prečítala. Predsa olej a regulácia mastnoty mi nešlo dokopy.



Olej je balený v plastovom obale. Mne sa obal vôbec nepáči a príde mi hrozne nepraktický. Zle sa nanáša. Z balenia vždy dostanem viac oleja ako reálne potrebujem. Myslím, že každý olej by mal byť v sklenom obale s pipetou, aby som si mohla dávkovať olej po kvapkách. Už po prvých dňoch som mala celé balenie mastné a keď som fľaštičku položila, tam som všetko zababrila od oleja. Balenie má síce len mini drieku, ale pipeta je pipeta. Nikde v obchode som nevidela prázdne balenie s pipetou. Keby na také narazím, tak určite by som hneď olej preliala. 


Produkt je samozrejme za studena lisovaný, aby si uchoval, čo najviac výživných látok. Ako argánový, tak aj tento som miešala s krémom. Mám pocit, že vtedy olej lepšie dostane do pleti a nemám pleť moc mastnú. Najviac som bola zvedavá, či mi pomôže znížiť mastenie pleti. Osobne som si zlepšenie nevšimla. Používam ho cca 2 mesiace a pleť sa mi mastí rovnako. Aj póry mám rovnaké. 


Čo sa týka hydratácie, keď ho porovnám s arganovým, tam myslím, že je rovnaká. Pokožka je rovnako jemná a hydratová. Nemám na pokožke žiadne suché miesta. Častokrát som mala suché miesta okolo nosa a sem-tam sa mi robili šupinky na čele.  Ako používam arganový alebo tento hroznový sú preč. Myslela som si, že v hydratácií arganový olej netromfne. ale sú na tom rovnako. Čo je super, keď si predstavím ten obrovský rozdiel v cene medzi týmito dvoma olejmi. 


V parametroch na stránke bioruži  má napísané, že vôňa je kvetinová. Nech sa snažím akokoľvek, tak ani len minimálnu kvetinovú vôňu necítim. Nevonia nijak, maximálne cítim, že je to olej. Nevravím tým, že smrdí ako hranolky alebo niečo také, ale že keď si k nemu privoniate,viete, že je to olej. Ale tá vôňa je neskutočne minimálna, skoro žiadna. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • hydratácia rovnaká ako pri arganovom oleji
  • pomerne rýchlo sa vsiakne
  • zjemňuje pleť
  • za studena lisovaný
Zápory:
  • neskutočne nepraktické balenie
  • neznížil mastenie pleti
  • nestiahol póry

Hodnotenie: 4* z 5*


Obľubujete pleťové oleje ? Ak áno, aký je váš favorit ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty:

Ikarov: Olej z hroznových jadier: 4,40€* (bioruza.sk)



*cena je len orientačná, ja som dostala produkt zdarma na otestovanie

12 komentárov:

  1. To sa mne trochu na olejoch nepáči, že takmer vôbec nevoňajú. Ok ja viem, že nejde o vôňu, no ja to v kozmetike dosť vyhľadávam. Základ je, že aspoň nesmrdí. Inak o hroznovom oleji uvažujem dlho, len vždy ma odrádza fakt, že nebude nijako voňať a mierne obavy, či pleť predsa len príliš nezaťaží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zatiaľ pleť nijak nezaťažuje. Keď ho zmiešam s krémom, tak mi vôňa vôbec nevadí, ale tak skús primiešať kvapku bio esencie, čo sa môže používať aj na telo. Oleji by sa nemalo nič stať a budeš ho mať aj parfumovaný :).

      Odstrániť
  2. Ja keď dominam arganovy olej od sagrady, do toho balenia si prelejem nový olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si určite balenie z arganového oleja nechám. Toto je fakt nepraktické a nepáči sa mi ,že je plastové.

      Odstrániť
  3. Hroznovy olej planujem vyskusat, ked miniem arganovy a sipkovy, ktore aktualne pouzivam. Som rada, ze som objavila jednozlozkove oleje. Predtym som pouzivala zmesi olejov od Saloos, ktore sice pekne vonali, no ucinok bol mensi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tomto oleji som už veľa počula a plánujem ho vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekný článok :) Konečne niečo aj pre mňa. Mastná pleť aj mňa trápi, zatiaľ som skúšala len tea tree olej. Inak s nimi moc skúsenosti nemám. S akým krémom ho používaš? Či to je jedno? :) myslíš že by som si takto mohla vylepšiť o tea tree aj obyč krém? :) jop a to miešaš len pred použitím alebo to rovno nakvápaš do to celého krému? :)
    Ďakujem ja som v týchto veciam nie moc doma :D Tak prepáč za otázky jak od magora :D

    http://newhealthyday.blogspot.sk/2017/04/toastova-inspiracia.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S denným a nočným. Ja ich mením, nemám stále ten istý ,ale väčšinou sú všetky na citlivú pleť. Dám si krém na ruku, kvapnem doň 2-3 kvapky oleja, dám na pleť a nechám vsiaknuť, potom až nanášam makeup :). V pohode, pýtať sa môžeš koľko chceš :D

      Odstrániť
    2. Ďakujem. Si zlatá.

      http://newhealthyday.blogspot.sk/

      Odstrániť
  6. Oleje mám teď nejraději, momentálně používám olej od Saloos :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena