14. 4. 2017

Only Play Športové oblečenie

Krásny deň :)

Dnešná recenzia je úplne netypická pre môj blog. Bude sa týkať oblečenia. Nie som veľký fanúšik módy. Vôbec nesledujem módne trendy, keď niekto povie názov konkrétneho druhu oblečenia, tak absolútne netuším čo to je :D. Keby nemám kamarátku zbláznenú do módy, tak by som bola ešte viac stratená v tejto oblasti (donedávna mi pojem crop top nič nevravel :D) Preto, keď mi prišla ponuka otestovať niečo zo stránky Spartoo.sk, tak som odmietla. Nakoniec som zistila, že majú v ponuke aj dámske športové oblečenie, tak som šla do toho. 


Veľkú časť vecí mám zo športových obchodov. Síce oblečenie nie je také sexy a in, ale ja mám radšej pohodlnosť. A hlavne ma vôbec nebaví stále skúšať veci a nejako ich kombinovať. Nemám postavu modelky, takže veľa trendy veci mi absolútne nesedí. Z oblečenia, ktoré momentálne využívam na beh, som si vybrala mikinu a legíny od značky Only play. 


Internetová stránka je celkom pekná, síce mi chvíľku trvalo sa v nej zorientovať, nakoniec sme sa skamarátili. Príde mi ,že na mňa vybehne zrazu veľa vecí, keď ju otvorím. A hlavne ja nenávidím vyskakovanie okná. Aj keď sa jedná o to ,že budem mať zľavu alebo tak, proste strašne mi vadí, keď zrazu na mňa niečo vybehne :D. Neviem, či aj vy to tak máte.....ja začínam byť na to alergická, lebo je to už absolútne všade.

Čo sa týka oblečenia, mikina ma zaujala na prvýkrát. Mne sa neskutočne páči táto farebná kombinácia aj štýl, akým sú farby poskladané. 


Osobne sa musím priznať, že som čakala, že bude o niečo hrubšia. Je naozaj tenunká. Behá sa v nej dobre, je príjemne jemná, aj keď nie je z bavlny (55% polyester, 45% viskóza), ale keď von fúka silnejší vietor, tak ho poriadne človek cíti. 




Mikina nie je vôbec obtiahnutá, takže ak máte problém so širokými ramenami ako mám ja alebo že vám často bývajú veci úzke cez hruď, tak sa nemusíte báť. Podľa tabuľky, čo bola na stránke to vyzeralo, že by mi mala byť tak na hrane, keď som si ju obliekla, pokojne som si mohla objednať XS, čo som v živote oblečenie v takej veľkosti nekúpila :D. Na konci je ešte šnúrka. Mikina je s kapucňou, mne pri behu padá (ako každá). Skôr na kapucni by som ocenila šnúrku, aby som si ju mohla stiahnuť.

  
Čo sa týka šitia, je perfektné. Nikde nič netrčí, nikde žiadna dierka, po praní si všetko udržalo pôvodný tvar a žiadny spoj nepovolil. Aj keď som silou skúšala natiahnuť mikinu, nič nepovolilo, takže je ušitá veľmi dobre. 

Druhú veci, ktorú som si objednala boli legíny. V podstate som si to objednala ako set. Často na stránke, keď si rozkliknete produkt, tak nižšie máte 2 návrhy, čo by ste si mohli k danej veci dokúpiť a je to o niečo lacnejšie. Dámske legíny sú na cvičenie ideálne pre svoju pohodlnosť a na stránke ich je hodne. Je z čoho vyberať. Moje sú klasické čierne s postranným nápisom. Oproti mikine sú už hodne obtiahnuté a nie sú až tak elastické. 



Už na prvý dotyk cítiť, že sú to športové legíny. Klasické, povedzme že legíny na bežné nosenie, sú oveľa jemnejšie. Tieto, aj keď sú z 95% bavlny (zvyšok je polyester), nie sú také jemné a máte ako keby pocit ,že si "umelejšie".  Možno to vyzerá ako chyba, ale pri športových leginách je to výhoda. Cítite oveľa menej nárazy vetra pri behu. Aj keď som bola behať v chladnejšom a sychravejšom počasí, tak leginy vietor zmiernili. Ak je von teplejšie, tak na druhú stranu nespôsobujú, že by sa v nich človek potil oveľa viac.


Nápisy bol na výber v dvoch farbách. Bielej a ružovej. Nie je to nálepka, ako niekedy býva na legínach, že po dvoch opraniach sa potrhá, tu je to pekne vžehlené do látky, takže vydrží oveľa dlhšie.
Ušité sú tiež veľmi dobre, aj keď sem-tam nejaká neodstrihnutá nitka trčala, hlavne zvnútra okolo pása. 


Legíny sú klasicky na gumičku. Tú som tiež párkrát poriadne ponaťahovala, čo to šlo a vydržala bezproblémov. Na legínach mi chýba mini vrecko na mp3. Často sa na športových leginách nachádza na boku alebo vo vnútri. Asi je to aj tým ,že teraz väčšina ľudí počúva hudbu cez mobil a má na ruke puzdro s mobilom......tento trend ma úplne obišiel, ja využívam pri cvičený mp3-ku, ktorú si pri týchto legínach dám za pás.


Aj keď sa legíny tvária, čierno-čierne a že nič nebude cez ne vidieť, tak ak si dá človek nejaké biele spodné prádlo, budú to vedieť všetci. Určite to neni tým, že by mi boli úzke a mám ich neskutočne natiahnuté. Stačí, že ich len trošilinku natiahnete a pozriete sa cez ne do okna, tak vidieť, že oblečenie pod nimi bude presvitať. Takže na ružové spodné prádlo zabudnite :D. Treba zvoliť čierne alebo telovej farby. Našťastie mikina je skoro pod zadok, tak tá to z časti zakryje.


Zhodnotenie: 

Mikina:

+ pekná farebná kombinácia
+ pohodlná
+ dobre ušitá

- myslela som si, že bude hrubšia

Hodnotenie: 4* z 5*

Legíny:

+ veľmi pekný dizajn 
+ super materiál na beh
+ nažehlený nápis

- hodne obtiahnuté
- presvitá cez ne spodné prádlo
- chýba mi mini vrecko na mp3

Hodnotenie: 3* z 5*


Na stránke Spartoo nájdete veľké množstvo oblečenia. Nie len športové. Dodacia doba je cca 7 pracovných dní a je zadarmo. Mne oblečenie prišlo asi za 5 dní. Najväčšia chyba obchodu je, že chýba popis k produktom. Stránku som načítala aj v iných jazykoch, popisy chýbajú len v slovenskej verzii.


Používate nejaké špeciálne oblečenie na cvičenie, či vezmete hocijaké, aké je poruke ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

Prajem krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty:

Only play: Mikina Anja šedá: 36,99€* (spartoo.sk)
Only play: Legíny Henna čierne: 19,99€* (spartoo.sk)


*ceny sú len orientačné, ja som ich dostala zdarma na otestovanie

5 komentárov:

  1. Ja som si od nich teraz objednala mikinu. Majú tam totálne skvelé veci. Ja módu ako tak sledujem, ale veľmi veľa značiek som nepoznala a rozhodla som sa práve pre mikinu od značky, od ktorej som predtým nikdy nepočula. Tak som zvedavá, aký materiál a kvalita to bude.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výber majú neskutočne veľký. Potom daj vedieť, aká mikina prišla :)

      Odstrániť
  2. Majú naozaj skvelý výber, aj ty si si vybrala super kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aoj Táni :) Ono je fajn že nie je z bavlny, športové oblečenie by z nej malo byť minimálne. Pretože bavlna v sebe drží vlhosť- to znamená, že keď sa spotíš a zafúka ti na chrbát vietor, tak si koleduješ o prechladnutie nervov či svalov :) preto asi aj legíny sú skôr určené na indoor a posilku (preto pravdepodobne ani nieje to vrecko na mp3)plánuješ od nich niečo kupovať ešte? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš pravdu, keby to bola 100% bavlna a zafúka ,hneď by som to cítila. Uvidím, krásne tenisky tam mali, tak možno do fitka by som nejaké skúsila :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena