23. 5. 2017

Catrice Tekutý make-up & korektor

Krásny večer :)

Nakoniec som sa aj ja nechala zlákať na tekutý make-up. V tejto dobe sú veľkým trendom. Ak pozeráte zahraničné youtuberky, tak väčšina používa výhradne tekuté make-upy. Najväčšie chvály som čítala na Catrice, tak prečo ho nevyskúšať. Síce.... ja keď vyskúšam niečo vychválené, tak pri mne je to prepadák, ale tak čo. Dokonca som KONEČNE našla v drogérií aj tekutý camouflage korektor. Ja som ho zháňala snáď pol roka a vždy bol vypredaný. 


Keďže make-up je teraz najväčším trendom, budem sa mu venovať ako prvému. Je v krásnom sklenenom obale s pipetou. Vyzerá veľmi pekne a jednoducho. Vždy pred použitím je potrebné s ním potriasť, aby sa premiešali pigmenty. 




Make-up nám sľubuje efekt druhej pleti. Má mať vysoké krytie a aj napriek tomu má byť ľahký, vydržať celý deň, na pleť nemá byť vidieť a pleť má zmatniť. Jednoducho povedané po nanesený máme mať krásnu, priam vyphotoshopovanú pleť. 


Štruktúra je hodne tekutá. Ja trošku nechápem trend nanášania make-upu v YT videách. Že si youbuterky kvapkajú make-up priamo na pleť a kým ho zapracujú, steká im po celej pleti. Neviem prečo to robia....praktickejšie je dať make-up na ruku a hubkou naniesť na pleť. Skúšala som použiť aj štetec (Hakuro H50), ale hubka je na tento make-up oveľa lepšia. Aspoň mne sa osvedčila viac. 


Krytie je neskutočne super. Kedže je hodne tekutý, čakala som krytie oveľa menšie. Ja si dávam na pleť 2 pipetky. Ak je vaša pleť v lepšom stave, tak bohate bude stačiť jedna. Make-up zakryje začervenanie aj fľaky po akné. Musím povedať, že naozaj vytvorí efekt druhej pleti. Pekne s pleťou splynie, nikde nezalieza, neoxiduje a ani sa neotláča. Človek ani nevie, že ho má. Keby bol ešte aj 24 hodinový, tak to by bol úplne super, ale na mojej pleti toľko nevydrží. Mám mastnú pleť, tak mne sa make-up rýchlejšie "pokazí". Catrice na mne vydrží tých 6-8 hodín. Potom sa už z pleti stráca a začínajú vykukovať nedokonalosti. Čo sa týka zmatnenia, tak ja používam aj púder. Mne zmatňujúci efekt make-upu nestačí.


Make-up vonia sladko. Mám pocit, že tam cítim ruže, ale v zložení som ich nenašla. Vôňa nie je vtieravá, je celkom pekná, ale aj tak ju na pleti nie je cítiť. V drogérií nájdete 4 odtiene a čo je najlepšie, najsvetlejší odtieň je fakt svetlý. Takže aj baby, čo potrebujú porcelánový odtieň ako ja, si ho môžu pokojne kúpiť :). 


K make-upu som si kúpila aj korektor. Keď som ho konečne videla v stojane, tak sa nedalo odolať. Neviem, či do predajne nosia 3ks na mesiac, ale ja som ho polroka nemohla zohnať. Stále vypredaný. Ale to je všetko minulosť. Konečne ho mám aj ja. Dokonca v novom najsvetlejšom odtieni.



Camouflage korektor je aj v tuhej verzií, ale ja preferujem skôr tekuté. Lepšie sa nanášajú pod oči. Mám pocit, že si menej namáham očné okolie, keď použijem tekutý korektor. Aj sa lepšie zapracuje. Ako názov naznačuje, jedná sa hodne krycí produkt. Kryje naozaj dobre. Nie je ako camouflage make-up od Dermacolu, ale aj tak je krytie super.


Hubka aplikátora sa podobá na aplikátory, ktoré sú v leskoch na pery. Je jemná a dobre sa s ňou nanáša korektor. Ja ho používam hlavne pod oči, sem-tam na presvetlenie. V kľude zakryje kruhy pod očami, jemné žilky. S tekutým make-upom sú super combo, pretože super spolupracujú a sú na nerozoznanie. 



Korektor by mal byť dlhotrvajúci a vodeodolný. Vodeodolnosť som moc netestovala, ale dlhotrvajúci je. Na pleti mi vydrží cez 12 hodín, čo je super výkon. Málinko zalieza do vrások, ale to robí asi každý korektor, našťastie to nie je moc viditeľné :). Počas dňa je pekne na svojom mieste, nepoberie sa zrazu do vrások, aby sa spojil do ryhy. 


Zhodnotenie:

Make-up:

+ naozaj vytvorí efekt druhej pleti
+ vysoké krytie
+ dobre sa nanáša
+ neotiera sa 
+ dobre splynie s pleťou
+ nezalieza do vrások, pórov
+ obal
+ svetlý odtieň

- nevydrží celý deň
- pre mňa slabý matný efekt

Hodnotenie: 5* z 5*

Korektor:

+ balenie
+ odtieň
+ krytie
+ nezalieza do vrások
+ 12 hod výdrž

- často je vypredaný :/ 

Hodnotenie: 5* z 5*


Konečne trend, ktorý je skvelý a ja som si ho neskutočne obľúbila :). Vyskúšali ste aj vy tekutý make-up od Catrice alebo od inej značky ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)




Použité produkty:

Catrice: HD Liquid coverage - odtieň 010 Light Beige: 7,40€* (dm)
Catrice: Liquid camouflage korektor - odtieň 005 Light Natural: 3,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné

18 komentárov:

  1. Korektor používám pravidelně a na make-up se chystám, zatím jsem ho měla jen půjčený od kamarádky , ale byl naprosto super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ti tiež sedí, určite si ho kúp. Ale myslím, že toto bude nedostatkové zbožie v drogérií, tak ako korektory :/

      Odstrániť
  2. Korektor mám a som maximálne spokojná a make up určite vyskúšam. Od Catrice mám riasenku aj glamour doll a najlepšia akú som kedy mala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala len jednu a bola celkom ok, ale to už hodne dávno :)

      Odstrániť
  3. Kamoška používa Camouflage a veľmi to chváli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super, pomer cena/kvalita je neskutočná :)

      Odstrániť
  4. Korektor používám každý den a makeup teď taky používám dost často a s oba produkty jsem moc spokojená a mě pleť zmatní krásně!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zrovna včera jsem publikovala recenzi na Dermacol, který je sice dražší, ale já si jej docela oblíbila :).
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol som u nás v drogérií ešte nevidela, tak som nemala možnosť si ho obzrieť ,ale určite kuknem :)

      Odstrániť
  6. Na make up jsem štěstí neměla, je pořád vyprodaný, ale korektor mám a je skvělý.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvoje fotografie sú proste úžasné! Je ťažké odísť z tohto blogu! :)
    Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))

    SYDNEY SLEEK BLOG-KLIK

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Makeup si každý právě chválí, tak ho budu muset taky konečně vyzkoušet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekná recenzia :) ja mám doma iba korektor, ktorý používam v dňoch,kedy je moja pleť trošku v horšom stave a potrebujem sem tam niečo zakryť :) takže ak je aj makeup takýto super krycí tak by som ho určite skúsila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež mám toto duo a som dosť spokojná. S korektorom veľmi, konečne som prišla na to, čím sa dá naniesť najlepšie a to beauty blenderom. Make-up je dobrý, ale matnú pleť nemám celý deň, musím použiť púder presne ako píšeš. Mne sa dokonca v priebehu dňa trochu aj pokazí, takže neviem úplne, či je práve najlepší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako mne zatiaľ žiadny make-up nevydržal úplne super celý deň. Tento patrí k tým, čo na mne vydržia najdlhšie :)

      Odstrániť
  11. Tak ten mejkap vyzera naozaj dobre, musim sa priznat, ze ja mam radsej take tuhsie mejkapy, ale mozno vyskusam opat aj nieco tekutwjsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám najradšej penové, ale tento som si obľúbila hneď :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena