11. 5. 2017

Milva Maska a šampón s chinínom

Krásny deň prajem :)

Čo by som to mala za kozmetický blog, keby som nevyskúšala Milvu. O tejto značke a hlavne o jej chinínovej rade, som si prečítala množstvo recenzií. Množstvo pozitívnych recenzií, kde baby písali o neskutočne skvelých účinkov. Mne vlasy hodne padajú a ich kvalita nie je dokonalá. Mám ich jemné a sú náchylnejšie na poškodenie, takže som bola riadne zvedavá, čo s mojimi vlasmi dokáže.


Chinínová rada je určená pre vlasy slabé, mastné, vyčerpané, ktoré sa lámu a vypadávajú. Jednoducho povedané, pre poškodené vlasy. Chinín by mal dodať potrebnú výživu vlasom a vlasovej pokožke a dať vlasy do poriadku. Ak ste sa so značkou Milva stretli na facebooku, tak určite ste si všimli ,že mnoho žien tam pridávalo fotky ako im pekne vlasy narástli a zhustli. Preto som ani nerozmýšľala, ktorú radu by som mala od Milvy vyskúšať.



Chinínový šampón by mal zmierniť až pozastaviť vypadávanie vlasov, zregenerovať vlasy a dodať im objem, lesk, pružnosť. Je určený určený na mastné vlasy, pretože môže vysušovať. Ako isto viete, ja od šampónu nečakám zázračné účinky. Tie očakávam od produktov, čo prídu po šampóne. 


Aj keď upozorňovali, že môže vysušovať a preto je na mastne vlasy.....ja by som povedala, že pre mastné vlasy nie je vôbec. Vlasy som si s nim vždy umyla 2x. a vždy som ho nechala chvíľu pôsobiť. Nie som jediná, ktorá sa na to bude sťažovať, ale príšerne sa po ňom mastia vlasy. Za normálnych okolností mám vlasy v pohode 3 dni, s týmto šampónom začínali byť mastné už na druhý deň po umytí. Vôňu má peknú, aj dobre pení a vlasy pekne umyje, ale to je celé. Nevšimla som si pri jeho používaní nič zázračne regeneračné, len mi vlasy zmastneli ešte viac (asi moc vysušuje pokožku hlavy a tá sa má potrebu ešte viac premasťovať).


V zložení som si nič zaujímavé nevšimla okrem chinínu. Označila som konzervanty, ktoré sú hodne agresívne a môžu dráždiť citlivú pokožku. Sú tu určite len v malých množstvách, ale treba si na ne dať pozor, ak je človek precitlivený.


Najviac som bola zvedavá na masku. Od nej som čakala poriadne účinky chinínu. Výsledok ? Nič :D. Ako neviem....mne padajú vlasy rovnako. Keďže si farbím vlasy na červeno, tak podla odrastov viem, či mi vlasy začali rásť rýchlejšie alebo nie. A nezačali. Sú úplne rovnako na tom ako pred tým.


Maska má divnú akoby našľahanú konzistenciu. Trošku zvláštne vonia, mne osobne sa parfumacia nepáči, ale na vlasoch po umytí neostane. Aplikovala som si masku raz do týždňa na 20 min. Zabalila som si hlavu aj do fólie a dala uterák, nech maska môže v pokoji pôsobiť. Recenziu robím potom, čo som minula celé balenie a výsledok som si nevšimla. Po maske som si musela dať aj olej do vlasov, lebo vlasy neboli také jemné a nemala som ani pocit, že sú vyživené. 

V maske sa znova nachádzajú konzervanty Methylcloroisothiazolinone a Methylisothiazolinone, ktoré vyvolávajú alergické reakcie. Ešte u toho šampónu ok, ale v maske, ktorú má človek na hlavne 20 min. by nemali byť. Preto som ani neprekračovala dobu pôsobenia, aby som si nepodráždila pokožku. Kvôli týmto konzervantom je potrebné masku PORIADNE ZMYŤ z hlavy, aby vám neostali žiadne pozostatky.  

Zhodnotenie:

Chinínový šampón

          +  pekná vôňa
          +  dobre umýva vlasy
          +  dobre pení
          -   moc mastí vlasy
          -   vysušuje vlasovú pokožku
          -   zloženie
          -   žiadny sľubovaný efekt

Hodnotenie: 1* z 5*

Chinínová maska 

           +  dobre sa nanáša
           -   zloženie
           -   nevyživý vlasy
           -   žiadny pozitívny efekt na vlasy

Hodnotenie: 1* z 5*


Osobne som sa tešila na vyskúšanie Milvy, no je to nakoniec veľké sklamanie. A hlavne, čo sa týka zloženia. Methylcloroisothiazolinone a Methylisothiazolinone sú lacné konzervanty, na ktoré dáva pozor a reguluje aj európska únia a myslím, že na dlhodobé používanie je nič moc, preto majú produkty aj také nízke hodnotenie. Ja som vedela, že sú tam, ale bola som zvedavá na úžasné účinky, ktoré neprišli. 


Vyskúšali ste nejaké produkty od Milvy ? Ako ste boli spokojné ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).






Použité produkty:

Milva: Chinínová maska na vlasy - 250 ml: 5,95€* (bioruza.sk)
Milca: Chinínový šampón na vlasy - 200 ml: 3,15€* (bioruza.sk)


*ceny sú len orientačné, ja som produkty dostala na otestovanie zdazma

6 komentárov:

  1. Já Milvu používám už několik měsíců a už nechci nic jiného. Sedí mi dokonale a vlasy se mi nemastí. Vysušovaly se jen první měsíc, kdy se vlasy "čistily" od silikonů, Milva je totiž neobsahuje. Používala jsem i chininové vodičky a s maskou máš pravdu, musí se hodně smýt nebo ještě propláchnout jednou šamponem. Nedám na ni ale dopustit :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja používam šampóny bez silikónu od Alverde a zas s tými som spokojná. Tento je taký klasický, keby tam nemal dva konzervanty, na ktoré som upozornila, tak by bol úplne ok. Mne rada nesadla, ale je super že tebe pomáha :)

      Odstrániť
  2. Já jsem od nich zkoušela myslím 4 šampony a byla jsem spokojená! Ale to složení je teda škoda :(.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už od Milvy mala dva šampóny, ale nejako mi nesadla táto značka 😢

      Odstrániť
    2. Ja som rozmýšľala ,že skúsim ešte inú radu, len to zloženie ma nejak odrádza. Mám citlivú pokožku, ktorá je náchylnejšia na podráždenie, tak asi už žiadnu skúšať nebudem.

      Odstrániť
  3. Tieto produkty som mala a bola som maximálne spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena