21. 5. 2017

Spotrebované produkty za apríl

Krásny večer :)

Keďže je skoro koniec mesiaca, je čas na spotrebované produkty. Zas som zo pár obalov nazbierala, a tak sa pomaly zbavujem zásob. Neviem, či aj vy máte taký uspokojujúci pocit, keď niečo z kozmetiky miniete. Ja sa na to vždy teším, lebo si môžem kúpiť potom niečo druhé :).


Schwarzkopf: Gliss Kur oil nutritive - hodnotenie: 4* z 5*

Šampón krásne vonia a dobre peni. Mala som ho v dm krabičke, inak by som si ho len tak nekúpila. Obsahuje 8 olejov ako napr. makadamiový, olivový, mandľový, ružový... a keratín. Vlasy sú po ňom vyživenejšie ako po šampónoch od Alverde, ktoré bežne používam, ale mne vlasy trochu zaťažoval a viac sa mi mastili. Takže bol lepší, keď som ho použila 1x do týždňa, ako keď som si vlasy s nim umývala vkuse.

Balea: Suchý šampón pre tmavé vlasy - hodnotenie: 2* z 5*

Kupovala som si ho kvôli dobrým ohlasom, ale mňa neoslovil. Je super, že má hnedú farbu, ale mne vlasy dal do nositelného stavu asi na 2-3 hodiny. Vlasom dodá objem, ktorý sa stratí do 3 hodín a na dotyk sú nepríjemné. Ešte keď som si ich dala do gumičky boli ok, ale rozpustené nevyzerali dobre.

Dove: Intenzívny denný kondicionér - hodnotenie: 2* z  5*

Klasický minútový kondicionér so silikónmi. Mala som celú radu a výživy som si nevšimla. Po použití boli vlasy pekne jemné, ale nevšimla som si žiadne zlepšenie kvality vlasov.


Balea: Luxury telové mlieko Red love - hodnotenie: 4* z 5*

Ďalší produkt z dm krabičky. Telové mlieko bolo skvelé. Krásne vonia, pumpička funguje super a dá sa aj odšróbovať, takže celý obsah dostanete von. Hydratácia je trošku slabšia, ale na druhú stranu sa rýchlo vsakovalo do pokožky.

Balea: Gél po holení senzitive - hodnotenie: 3* z 5*

Na začiatku gél alebo skôr mlieko neskutočne pomáhalo proti podráždeniu a červeným bodkám. Po dlhšom používaní účinok zoslabol. Neviem, či si pokožka zvykla alebo čo. Trošku na pokožke zo začiatku šípe, ale to len takú pol minútku. Keď som ho použila samostatne bez telového mlieka, tak hydratácia nebola moc dobrá, preto som ho vždy nanášala po kréme.

Balea: Telový olej Glückshauch - hodnotenie: 5* z 5*

Posledný produkt na telo od balei je telový olej, ktorý je skvelý. Nádherne vonia, pokožka je po ňom pekne zhydratovaná, jemná a málinko sa leskne. Vsakuje sa o niečo dlhšie, ale to mu odpustím. Vôňa sa drží na tele aspoň pol dňa. Jediná nevýhoda je ,že sa hodne rýchlo míňa. Určite vyskúšam aj levanduľovú verziu :).

 
Gillette: Pena na holenie senzitive - hodnotenie: 4* z 5*

Klasická pena na holenie. Žiletka sa po nej dobre kĺže a človek sa potom neporeže. Peny moc nepoužívam, mne stačí len voda, ale keď mám novú žiletku, tak to som sa porezala vždy, tak vtedy si dám aj penu.

Avon: Pena do kúpeľa čokoláda a černice - hodnotenie: 2* z 5*

V spotrebovaných nesmie chýbať pena do kúpeľa od Avonu. Táto vianočná limitka bola o dosť slabšia ako peny z ich stálej ponuky. Pekne voňala, ale len v balení. Vo vani ju skoro nebolo cítiť a málo penila.

Felce Azzurra: Sprchový gél s bambuckým maslom - hodnotenie: 5* z 5*

Skvelý sprcháč. Velikánsky, má 400 ml, takže vydrží hodne dlho aj keď sprcháčom nešetrite. Krásne vonia, super pení, nevysušuje pokožku. Pričuchla som aj k iným sprcháčom od tejto značky, ale tie ma už tak nezaujali. 


Rexona: Antiperspirant sexy bouquet - hodnotenie: 3* z 5* 

Funguje super. Chránil ma skoro celý deň, čo u mňa je dosť problém. Síce som sa potila, ale nebolo to cítiť. Vôňa je až moc sladká. Antiperspirant má na mňa moc dráždivé aerosóly, strašne ma dusilo, keď som sa nastriekala. Musela som po použití ísť do druhej miestnosti, inak som sa hrozne rozkašľala. 

Avon: Peelingová maska s čínskym ženšenom - hodnotenie: 1* z 5*

Masku mám doma hodne dlho a je na čase ju vyhodiť. Minula som z nej asi len polku, ale nerobí vôbec nič. Dala som si ju na pleť, počkala, zmyla a pleť bola rovnaká ako pred použitím.

Ebelin: Odlakovač s biotínom a agranovým olejom - hodnotenie: 4* z 5*

Elebinácke odlakovače sú moje obľubené. Kupujem ich stále dookola. Aj tento bol super, len mne sa moc nepáči dávkovač. Lepšie sa mi pracuje s klasickým obalom ako s týmto tu, pretože keď potrebujem odlakovať detaily, tak na vatovú tyčinku je prakticky nemožné dostať odlakovač, bez toho aby vystrekol do okolia. 


Alverde: Gélové linky, čierne - hodnotenie: 5* z 5*

Jeden z najlepších produktov od Alverde a moje obľúbené linky na oči. Neviem prečo keď Alverde urobí niečo fakt skvele, tak sa to vyrába max rok a je po. Tieto linky sa už zohnať nedajú, čo je veľká škoda. Boli super gélové, dobre sa nanášali, držali celý deň, boli krásne pigmentované. Ani by ste nepovedali, že je to prírodná kozmetika. Po otvorení sa dali používať asi len 3 mesiace, potom zhustli a bola z nich ťahavá gélová hmota. Doma mám ešte hnedú variantu, ale aj tá bude za chvíľu fuč.

Essence: Pieskový top coat - hodnotenie: 4* z 5*

Krásny top coat. Síce nevytvoril úplne typický pieskový povrch, pretože obsahuje trblietky. Mne skôr efekt pripadal vianočný a na bielom alebo čiernom laku bol top. 

Alverde: Pure teint make-up, porcelain - hodnotenie: 1* z 5*

Make-up mal byť ľahký a vytvoriť prirodzený efekt, lenže je príliš vodový. Vyzerá ako béžová voda. Krytie nemá skoro žiadne a je strašne mastný. Proste strašný. 

Makeup Revolution: Rúž na pery Make me tonight - hodnotenie: 0* z 5* (recenzia)

O rúži som písala v samostatnej recenzii. Tento odtieň je úplne zlý. Nekryje, fľakatý, strašne smrdí, zlý obal. Napindala som naň už v recenzií a neviem, prečo som ho hneď nevyhodila. 

Siera Bees: Organický medový balzam na pery - hodnotenie: 4* z 5*

Balzam bol super. Dobre hydratoval pery a aj chutil celkom dobre. Balenie sa mi pokazilo asi po 2 týždňoch, ale inak nemal chybu.



Čo dobré ste vy naposledy minuli ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa:)





Schwarzkopf: Gliss Kur oil nutritive: 2,99€* (101 drogéria)
Balea: Suchý šampón pre tmavé vlasy: 2,09€* (dm)
Dove: Intenzívny denný kondicionér: 4,30€* (dm)
Balea: Luxury telové mlieko red love: 3,69€* (dm)
Balea: Gél po holení senzitive: 2,99€* (dm)
Balea: Telový olej Glückshauch: 3,99€* (dm)
Gillette: Pena na holenie senzitive: 2,30€* (teta drogéria)
Avon: Pena do kúpeľa čokoláda a černice: 2,50€* (od avolady)
Felce Azzurra: Sprchový gél s bambuckým maslom: 3,50€* (dm)
Rexona: Antiperspirant sexy bouquet: 1,99€* (teta drogéria)
Avon: Peelingová maska s čínskym ženšenom: 2,50€* (od avonlady)
Ebelin: Odlakovač s biotínom a agranovým olejom: 1,99€* (dm)
Alverde: Gélové linky, čierne: 1,00€* (dm)
Essence: Pieskový top coat: 1,99€* (dm)
Alverde: Pure teint make-up, porcelain: 3,50€* (dm)
Makeup Revolution: Rúž na pery Make me tonight: 1,85€* (makeuprevolution.cz)
Siera Bees: Organický medový balzam na pery: 2,00€* (krasotika.sk)


*ceny sú len orientačné 

12 komentárov:

  1. Teda myslela jsem, že ten Alverde make-up je lepší :(.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, riadne som sa naň tešila, pretože mal byť podobný ako od loreálu ,ale škoda peňazí :/. Od Alverde chcem skúsiť penový, tak som naň zvedavá :)

      Odstrániť
  2. Ten olej Balea vonia veľmi pekne a rada som s ním pracovala hlavne v zime. Make-up od Alverde tam som iné ani nečakala, prírodná dekoratívka má zvyčajne dosť nanič odtiene a aj konzistenciou a účinkami to nebýva nič extra, asi by som do toho nešla. Naopak linky majú veľmi dobré, mala som tie tekuté a bola som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej Alverde dekoratívka je fakt nič moc, rúže majú dobré, tie mám rada a potom linky. To je asi všetko ,čo sa mi z ich dekorativky páčilo.

      Odstrániť
  3. Já se v poslední době shlédla v kosmetice Weleda. Levandulové relaxační řada je top a deodorant s vůní růží. Baví mě ty autentické vůně :-) a na vlasy samozřejmě Milva, jiné šampony už snad ani nekupuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám prírodnú kozmetiku rada kvôli vôni, ktorá je neskutočne čistá. Škoda ,že človek si pri nej musí oveľa viac priplatiť. Milvu som mala jednu a nenadchla ma.

      Odstrániť
  4. Skvelé produkty. Aj ja zvyknem používať mužskú penu na holenie, tie sú častokrát lepšie ako ženské :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež príde že sú lepšie a lacnejšie. To isté aj žiletky. Ženské sa rýchlejšie otupia a sú drahšie ako mužské, neviem prečo to tak je :D

      Odstrániť
  5. Se žádným produktem nemám zkušenosti, ale Rexonu mám akorát ji mám jako tuhý deodorant, ale za mě teda nic moc, Dove je lepší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dove som mala asi 3x a vždy mi robil hrudky v podpazuší, netuším prečo. Robí mi to len Dove a potom tie hrudky zo mňa odpadávajú a sú všade :D :D

      Odstrániť
  6. Skvelý článok. Ja som za minulý mesiac spotrebovala svoj obľúbený mejkap, ktorý si musím bezpodmienečne dokúpiť! Inak moc veľa nespotrebovávam výrobkov, aj keď ich každodenne používam dostatok :D

    Pozývam ťa na Giveaway o výrobky značky Dermacol! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Niektoré produkty poznám, iné nie, avšak pekná hrba spotrebovancov. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena