20. 6. 2017

Alverde Očná linka

Krásny večer :)

V minulých spotrebovaných som písala o alverďáckej gélovej linky, ktorá je neskutočné úžasná, ale už nie je v predaji. Mám doma ešte hnedú, no aj tá sa pomaly míňa a aj mi začína hustnúť, takže za chvíľu sa budeme musieť rozlúčiť. Preto som si na skúšku kúpila ich klasickú linku, ktorú majú v predaji permanentne. 


Linku som obchádzala dlho, pretože Alverde dekoratívka za veľa nestojí. Málo kedy človek nájde niečo, čo je fakt kvalitné a vyrovná sa klasickej kozmetike. Už som mala pár produktov, a tak ako je pre mňa pečujúca kozmetika od Alverde super, tak hrozná je ich dekoratívka :D. Nie je drahá ako iné prírodné značky, ale veľká sláva to nie je. 


Linka je v klasickom zelenom obale ako polka dekoratívky. Obal výzorovo nič moc, mne sa všeobecne ich obaly nepáčia. Novinky už robia v krajšom prevedení. Tie tiež nie sú úžasne, ale na druhú stranu je to "nízkorozpočtová" kozmetika, ktorá do obalu veľa neinvestuje. 


Šteteček nie je klasický, je plochý. Najprv som si myslela, že asi chvíľu bude trvať, kým si zvyknem, ale keďže je z jednej strany plochý a z druhej úzky, dokážete ľahko vytvoriť úzko aj širšiu linku. Celý šteteček tvoria vlákna upravené do požadovaného tvaru. Používam ju pol mesiaca každý deň a zatiaľ drží pokope ako nový.


Najviac som sa bála výdrže, pretože aj keď v drogérií pekne kreslila na ruku, tak často alverďácke produkty vydržia 1-2 hod. Aj to nesmie byť von horúčava. Na moje prekvapenie linka drží ako pribitá celý deň. Teraz sú von neskutočné horúčavy a linka sa z oka ani nepohne. Ak sa maľuje na oko bez tieňu a že je trošku mastné, tak pigment horšie chytá a pri kútiku oka sa trhá. No stačí oko prepúdrovať a je po probléme. Pigmentácia je tiež skvelá. Úplne 100% čierna to nie je, gélová linka bola o niečo sýtejšia. 


Linka je hodne parfumovaná ako je vidieť aj zo zloženia. Vonia typicky ako všetky produkty od Alverde. Divná nedefinovateľná sladká vôňa. Mne sa moc nepáči, ale podľa tej vône vždy spoznám Alverde produkt :). V zložení som označila Geraniol, pretože by sa mu mali vyhnúť osoby, ktoré majú alergiu na parfémy. 

Zhodnotenie:

+ pekná pigmentácia
+ drží aj vo veľkom teple
+ dobre sa s ňou kreslí
+ cena

- parfumácia
- pre alergikov môže byť problém geraniol

Hodnotenie: 5* z 5*


Aká je vaša top linka, ktorá vydrží úplne všetko a nepohne sa celý deň? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Alverde: Linka na oči, čierna : 3,20€* (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Moja obľúbená očná linka, vraciam sa k nej už roky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ju tiež zamilovala a tiež budeme mojou stálicou :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena