6. 6. 2017

Balea Čistiaca maska a prúžky na nos

Krásny večer :)

V Dm-ku som našla novú radu na čistenie pleti s aktívnym uhlím. Keď som ju videla u nás prvýkrát, tak mali len masku a prúžky na čistenie pórov. Na ich fb stránke som si všimla, že je v rade aj pleťový čistič. Asi bol u nás vypredaný, keď som ho nenašla. Do Dm-ka som práve šla po nejakú masku a prúžky, tak som sa nesmierne potešila ,že majú niečo nové, čo môžem vyskúšať :) A ešte je to čierne :D.


Začneme maskou. Maska je plátienková. Takže k hydratačnej a spevňujúcej pribudla aj čistiaca. Najprv som si myslela, že maska bude na princípe prúžkov, ale je to klasické bohato nasiaknuté plátno.


Maska obsahuje hlavne zinok, kyselinu salicylovú a živočíšne uhlie. Toto trio má zabezpečiť vyčistenie pleti, zabaviť pleť akné a zabrániť ďalšiemu vzniku. Latka je veľmi dobrá. Hydratačná maska, tiež od Balei, mi zle drží na pleti, takže keď si ju dám, musím sedieť/ležať. Ak by som behala po dome, zošmykla by sa. Táto krásne drží a môžem behať kde len chcem bez problémov. 


Látka je jemná, príjemná na pleti, ale trošku zle vystrihnutá. Aspoň pre mňa, pretože okolo nosa, kde ju najviac potrebujem, mi chýba. Maska sa dáva na vyčistenú pleť na 10-15 min. Ja som ju mala na pleti skoro pol hodinu a aj keď bola látka až presiaknutá maskou, tak sa mi skoro celá vstrebala do pleti.


Pleť je dobre zhydratovaná, jemná a má zdravý lesk. Vôbec nie je mastná. Aj keď som ju mala na pleti polhodinu, tak som si zlepšenie akné nevšimla. Dermacol alebo čistič od Soaphorie mi akné viditeľne stiahne. Táto maska mi príde, že skôr bude fungovať ako prevencia. Ale kedže je čierna, tak už ju mám nakúpenú do zásoby :D.



Pred maskou vyčistím nos pásikmi. Niekedy som ich používala len na navlhčený nos, teraz si najprv pleť naparím bylinkami (žihľavou najčastejšie) a potom si dám pásik na nos. Tak fungujú pásiky oveľa lepšie, ako keď som si len priložila horúci uterák na nos a dala pásik.


Mala som aj staré pásiky od Balei, ale netuším v čom sa líšia, čo sa týka zloženia (okrem aktívneho uhlia). Neviem kde som založila obal, aby som ich porovnala. Plánujem urobiť samostatnú recenziu na prúžky, čo používam. 



V balení sú 3 samostatne balené prúžky. Sú ako každé iné, dajú sa na nos, počká sa 10-15 min a idú dolu. Treba si dať pozor, pretože tieto prúžky trošku farbia. Ako ich dávam na nos, niekedy mám na rukách zvyšky buď aktívneho uhlia, alebo farbiva. 


Stiahnutie je o niečo bolestivejšie ako pri iných pásikoch, ale aj tak mám pocit, že ich účinok je rovnaký. Nevytiahnu z pleti toho viac ako iné. 


Zhodnotenie:

Maska:

+ dobre drží na pleti
+ dobre zhydratuje pleť
+ pleť je jemná 
+ látka je príjemná na pleti
- trošku smrdí
- funguje skôr ako prevencia

Hodnotenie: 3* z 5*

Čistiace prúžky na nos:

+ dobre držia 
+ vytiahnu póry
- bolestivejšie
- farbia 

Hodnotenie: 3* z 5* 



Aké čistiace pásiky u vás naviac fungujú ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)





Balea: Pleťová maska - látková s vláknom aktívneho uhlia: 1,39€* (dm)
Balea: Čistiace prúžky na nos s aktívnym uhlím: 1,79€* (dm)


*ceny sú len orientačné

7 komentárov:

  1. Ty klasická plátýnka od Balea mám moc ráda, ale tuhle masku asi zkoušet nebudu, jsem spíš sušenka, možná jen ty pásky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by si ju mohla pokojne vyskúšať, v zložení nie je nič také, čo by pleť extrémne vysušilo. Dokonca je tam Zinc PCA, ktorý zabraňuje strane hydratácie pokožky :) Nieje to taká klasická maska na akné s obsahom alkoholu, že pleť vysuší, táto má skôr antibakteriálne účinky :)

      Odstrániť
  2. Hm a to som si tie pásiky chcela kúpiť, no keď nie sú nič extra,...

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako takto, podľa mňa sú asi všetky pásiky z drogérie rovnaké :) Vyskúšala som už 4 druhy a cca sú úplne rovnaké. Aj od Nivei, čo su o dosť drahšie, tak som nevidela veľký rozdiel :)

      Odstrániť
  3. No já jsem četla, že ta černá maska je úplně výborná! :) Jako nevím no, ale tak za tu cenu mohu vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako mne sa maska veľmi páči, čo sa týka hydratácie je super, neštípe, fakt dobre hydratuje pleť. Ako ja mám doma ešte 3 balenia, s akné bojujem inými prípravkami :)

      Odstrániť
  4. Už dlhšie sa chystám vyskúšať čiernu masku, no neviem či zrovna od balley :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena