19. 6. 2017

Dermacol parfumované vody

Krásny deň :)

Dermacol mal hodne dávno akciu 1+1 (myslím, že to vyšlo na moje meniny), tak to bol správny čas konečne vyskúšať aj voňavky. Už som si ich plánovala kúpiť hodne dlho, ale poznáte to. Vždy si človek nájde niečo iné, čo proste musí mať. Najlepšie by bolo kúpiť si voňavku v kamennom obchode, ale ten je len v BA, tak som sa riadila popisom na stránke a dúfala, že mi príde niečo pekné. 


Všetkých vôní je 14. Na fb stránke písali, že 6 z nich je unisex, na iných stránkach zas boli ako chlapské. Tak teraz neviem vôbec ako to majú spravené, preto som si vybrala len z tých, ktoré boli 100% ženské. 


Obaly sú veľké krásne. Sú z hrubšieho skla a jednoducho dekorované. Aj papierová krabička, v ktorej sú zabalené je veľmi pekná a jednoduchá. Niekedy sú voňavky rôznorodých tvarov na podstavcoch a neviem čom ešte a z praktického hľadiska je to k ničomu. Aj keď to môže vyzerať zaujímavo. Dermacol zvolil klasiku. 


Ako som písala, vybrala som si dve voňavky. Prvá má voňať broskyňami a orgovánom. Ja zvyčajne popisky nekopírujem, ale myslim, že teraz sa to hodí :).

"Vôňa môže pripomínať jarnú záhradu plnú rozkvitnutých stromov a farebných kvetov. Broskyňové kvietky so zeleným orgovánom, červenou pivóniou, vôňokvetkou a vistériou vo vás prebudia škandálnu túžbu. Cédrové drevo a sviežosť zeleného čaju a citrónových listov povzbudí a naladí vaše zmysly. Táto vôňa je sladká a delikátne romantická."

Voňavka je naozaj veľmi krásna. Síce patrí medzi sladšie kúsky a na prvé ovoňanie sa mi vôbec nepáčila, ale keď jej človek dá tie 2-3 minúty, tak sa zrazu objaví vôňa broskyne a je dokonalá. Osobne tam vôbec necítim citróny alebo zelený čaj, hlavnú rolu majú broskyne. Keďže je to len parfumovaná voda, tak nevydrží celý deň. Tých 6 hodín ale zvládne. 


Druhú som si vybrala kvôli kombinácii konvalinky a levandule. Chcela som niečo svieže, ale nie sladké a moc výrazné a toto mi prišlo ako super kombinácia.

"Vesmírna vôňa, ktorá vo vás vyvolá okamžitý príval pozitívnej energie. Aromatický kokteil zo šťavy z mandarínky a oranžového bergamotu prebudí vaše zmysly a povzbudí telo. Hrsť čerstvých konvaliniek navodí príjemný pocit čistoty. V harmónii ho sprevádza závan levandule. Biely jazmín má afrodiziakálny účinok, ktorý zintenzívnia tóny fialky. Na tejto magnetizujúcej vôni si vytvoríte absolútnu závislosť."

Popis je síce pekný a podľa neho vyzerá voňavka úžasne. Aj keby nevoňala len po konvalinkách a levandule, ale aj sem-tam by bolo cítiť mandarínku. Len ja si nemôžem pomôcť.....po 2 min kedy je ešte celkom pekná, tak začne voňať ako citrónové vône do WC. A nezdá sa to len mne. Síce citrónová vôňa v záchode evokuje čistotu, ale neviem, či to je taký druh čistoty, aký by som chcela mať na sebe :D. Výdrž je tých 6 hodín ako pri prvej voňavke. Na mne vône nedržia dobre, tak aj tých 6 hod je dosť. 




Zhodnotenie:

+ pekné jednoduché balenia
+ zaujímavé kombinácie
+ celkom dobrá výdrž
+ veľké balenie
- vôňa lily of the valley and fresh citrus "vonia" ako citrónový čistiaci prostriedok

Hodnotenie: 4* z 5*


Vyskúšali ste nejakú vôňu od Dermacolu ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)






Použité produkty:

Dermacol: LILY OF THE VALLEY AND FRESH CITRUS - 50 ml: 38€* (dermacol.sk)
Dermacol: PEACH BLOSSOM AND LILAC - 50 ml: 38€* (dermacol.sk)


*ceny sú len orientačné

6 komentárov:

  1. Ja som mala možnosť ovoňať všetky vône od Dermacolu, niektoré mi vonaju krásne, iné menej. Najviac mi však vonia Magnolia, tu som aj mala a akurát míňam posledné kvapky.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, keď budem v BA tak sa v Dermacole určite zastavím :)

      Odstrániť
  2. Ja som ich ešte nemala možnosť ovoňať :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som chcela ísť do kamenného obchodu a tak by som si vybrala ešte jedno alebo dve :) Cez net nechcem už kupovať, lebo fakt sa orientovať len popisom neni nič moc.

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky! Dermacol vône takmer vôbec nepoznám, no keď sa dostanem do ich predajne, určite ovoniam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena