8. 7. 2017

Alverde Micelárna voda

Krásny deň,

Asi ani nepoznám značku, ktorá by nemala vo svojich radách micelárku. O prvej alverde micelárke som rozmýšľala, ale nakoniec nemala dobré hodnotenie. V podstate celá jabĺčková rada pre zmiešanú pleť nebola pre mňa moc dobrá, pretože strašne štípala a vysušovala, tak na micelárku som už kašlala. Myslím, že teraz má Alverde celkovo 3 varianty micelárok. Ja som stavila na radu Pure Beauty. 


Micelárna voda je maličká. Balenie je len 100 ml. Príde mi to skôr ako cestovné balenie, ale väčšiu som si v regáloch nevšimla. Odličovače od Alverde nie sú moc dobré. Vyskúšala som všetky: nechtíkový, dvojfázový, aj novú verziu nechtíkového. Všetky boli naprd. Ako-tak dobre odlíčil nechtíkový, ale neskutočne štípal v očiach. 

 

Nanešťastie aj táto micelárka štípe. Netuším, čím to je, že každý Alverde odličovač má tento problém. Mala som BIO odličovač od Biopha a ten bol úžasný. Možno je to alkoholom, ale ak sa mi len trošíčku dostane do oka, tak štípanie je neskutočné. Na druhej strane narozdiel od iných odličovacích produktov z Alverde rady, táto micelárka aspoň odlíči všetko: make-up, linky, dlhotrvajúce rúže... Poradí si naozaj so všetkým. 


Aj keď si poradí so všetkým, tak pri odličovaní mám pocit, ako keby som si viac drela pleť. Aj keď si dám hodne micelárky na tampónik, že je úplne nasiaknutý, aj tak mám pocit, že je jej mám málo alebo že mi niečo tampónik brzdí. Preto si viac "driem" pleť. Nie je to úplne hladné odličovanie. Dúfam, že ste pochopili, čo som tým chcela povedať :D. Po odlíčení necháva pleť lepkavú, ale ja všetky micelárky zmývam, tak mne to neprekáža.


Ako všetky produkty, aj micelárka je poriadne parfumovaná. Vonia divne sladko ako všetko od Alverde, takže ak ste citlivý na parfumovanie, odpočúvam ju ovoňať v obchode, či vám vôňa nebude vadiť. Zloženie je aj antibakteriálne, takže by mohla pôsobiť proti akné. Mne sa ani nezhoršilo, ani nezlepšilo. Medzi zložkami som označila, len 3 vonné látky, na ktoré môžu byť citlivejší ľudia alergickí. 


Zhodnotenie: 

+ odlíči všetko
+ dobré ako cestovné balenie
+ antibakteriálne zloženie

- štípe v očiach
- pre niekoho aj parfumácia
- ťahá pleť pri odličovaní
- po odlíčení štípe pleť


Hodnotenie: 3* z 5*


Nie je to najlepší odličovač, ktorý som vyskúšala, ale od Alverde je to naj.

Skúsili ste nejaký odličovač od Alverde ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku.





Použité produkty: 

Alverde: Micelárna voda, rada Pure Beauty: 2,49€* (dm)


*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. Ahojky...

    No pekne jsi ji nalozila :D
    ja jsem ji nezkousela a po tomto clanku to uz ani v planu nemam..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako na odlíčenie pleti je ok, na oči ani nie. Ako ja ju miniem celú, keď som ju kúpila, ale znova ju kupovať už nebudem. Možno ešte skúsim odličovací olej, ale nejak ma už neláka :D

      Odstrániť
  2. Od Alverde som skúšala jediný odličovač a to mlieko s divokou ružou. Je veľmi dobré, aj keď tiež obsahuje alkohol, ale inak sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mlieka som žiadne neskúšala. Niekedy som ich používala na dočistenie, teraz dočisťujem gélmi. Ale krémy s divokou ružom boli dobré :)

      Odstrániť
  3. Já celkem nechápu lidi, proč micelární vodu zkoušejí s ní odličovat i oči, když na to jsou odličovací vody. Já teda nikdy micelární vodu nepoužívám na odličování očí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No lebo sú aj na odličovanie očného make-up. Aj táto micelárka je určená aj na oči, podľa popisku (má tam napísané, že odstraňuje maskaru), preto som ju použila aj na oči. Samozrejme, keby je len na tvár, tak ju netestujem na očný make-up :)

      Odstrániť
  4. Ja som mala tú ovocnú a ako vravíš, žiadna sláva. Tiež hrozne štípala v očiach. Je to určite alkoholom, netuším, preto ho dávajú do tých micelárok...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si od alverde kúpila odličovací olejček + micelárku hneď keď som si ich všimla medzi novinkami.. odličovací olej som poriadne neskúšala, no do micelárky som sa hneď pustila a úprimne, mňa v očiach nikdy nič neštípe, no z tejto som sa skoro pos.. veď chápeš :D Taktiež mi vadilo štípanie na pleti a nepríjemný lepivý film ktorý zanechávala. Za mňa taktiež nie..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena